Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa mun hampaat jotka ei ikinä voi olla kunnossa, vaik kuin hyvin yrittäis hoitaa :( Aina yhtä masennusolo hammaslääkärin jälkeen.
Joku laitto postiluukusta paperinipun jossa roskien lajitteluohjeita.. Nimetön ohjenippu. Ihan vittuillessani alan lajittelemaan vieläkin huonommin, kun ei voida omalla nimellä opettaa ihmisiä.
Saatana.
Soita soneralle ja sano se viite millä maksoit.. luulisi helpottavan.puhelin liittymä kiiinniii..... AGAIN!!! Vittu. oon maksanu laskun vahingossa vanhalla viitteellä (kun on tallennettu nettipankkii laskupohja) ja nyt mun rahat seikkailee jossain operaattorin tilillä ja mun laskut on edellee "maksamatta".... Ja jos tahon liittymän justnytheti eli parin pankkipäivän päästä auki ni ei muutaku sama raha sinne uuestaa. Tai sit ootellaa (kuulemma 2 viikkoa) että ne jostain jäljittää sen rahan.... Se ois sit parisataa egua puhelin+nettimaksua kertalaaakista :D JA mikä parasta, mulla on netti ja luuri samalla laskulla, mutta netti toimii. As u can see... Joten tässä kuviossa on jotakin hämäräää.... :(
Tänään piti olla siivouspäivä. Rikoin sekä ruohonleikkurin että pölynimurin parin minuutin työskentelyn jälkeen. PS3:een en uskalla tänään koskea :(
Posti ja sen vitun hidas kulkeminen. Taas saa odottaa pakettia viikonlopun yli.....
Joo kyllä se siinä ala-asennossa menee, toki vipukoneen voi lukita päälaen korkeudelle jolloin liike on sama mutta kallon rusennusvaaraa ei ole.

Tämä paketti on liikkunut Turusta Tampereelle aikavälina MAANANTAI-PERJANTAI postin seurannan mukaan.... vittu kun vituttaa.
Puhelinmyyjät. Yrittävät tyrkyttää kännykkäliittymiä, nettiliittymiä, kanavapaketteja, kalsareita ja partateriä. Sit kun sanoo ei kiinnosta, niin silti pitää jatkaa vänkäämistä saatana. Luulis nyt menevän yhdelläkin sanomisella perille ettei kiinnosta :wall: