Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Päätin tänään treenin jälkeen (kädet jo melko muussina) heittää lopuksi yhden sarjan etukyykkyä käsipainoilla, mutta kas kummaa, riittävän suurien hantteleiden hilaaminen olkapäille osoittautui mahdottomaksi tehtäväksi :D

Mahtoi olla mielenkiintoista katsottavaa, kaveri vääntää jotain maastaveto-hauiskääntö-ykköstä liian suurella painolla, jonka jättää sitten olkapäälle, ja epäonnistuu tekemään saman toisella. Sama toistuu muutaman kerran, kunnes vittuuntunut kynäniska menee tekemään kyykkyhyppyjä jollain 40 kilolla.

Noh! Hyvä treeni siihen asti.

Toi haju on muuten ihan tolkuton. Itselläni jää monesti viikonlopun yli se puoli desiä sitä tujuinta liuosta heraa sinne sheikkeriin ja näillä helteillä kun sitten avaa sen niin...

Itellä jäi toiseen sheikkeriin varmaan kuukaudeks vähän jämiä, haju ei oo vielkään lähteny siitä muovista, imeytyny siihen jotenkin

Peskää se sheikkeri, antakaa kuivua ja heittäkää pakastimeen yöksi. Haju lähtee.

Kyllä se haju saattaa pinttyä niin ettei se lähde millään irti. Kerran jäi kermavaahtosheikkeriin tavaraa pidemmäksi aikaa ja siihen tuli juuri sellainen pierun haju. Pesin monesti, käytin sitruunaa, keitin ja jätin talveksi ulos, haju ei lähtenyt mihinkään. Roskiin meni mokoma.

(Ei-maksettu mainos.) Meillä oli tulipalo v. 2002. Muoviastiat menivät roskiin, koska noki imeytyi muoviin. Poikkeuksena Tupperwaren kipot, jotka sai pestyä. Ergo, tuskin noista annetuista vinkeistä mikään aina toimii, vaan riippuu muovilajista.

Tuli vaan mieleen tosta skullcrusher pystäristä et smithissä se on nihkeetä mut vipukoneessa varsin jees kun siinä on pään mentävä aukko keskellä.

Tänään piti olla siivouspäivä. Rikoin sekä ruohonleikkurin että pölynimurin parin minuutin työskentelyn jälkeen. PS3:een en uskalla tänään koskea :(

Joku laitto postiluukusta paperinipun jossa roskien lajitteluohjeita.. Nimetön ohjenippu. Ihan vittuillessani alan lajittelemaan vieläkin huonommin, kun ei voida omalla nimellä opettaa ihmisiä.

Saatana.

Vituttaa mun hampaat jotka ei ikinä voi olla kunnossa, vaik kuin hyvin yrittäis hoitaa :( Aina yhtä masennusolo hammaslääkärin jälkeen.

Tuo lajittelu on kyllä melkein vähän ehkä jopa koomistakin, kun käyt ulkomailla katsomassa sitä touhua esim. USA:ssa. Vitut siellä mitään lajitella ja roskaa tulee niin maan perkeleesti. Kaikkea isoja maito/mehu törppöjä jne.

Vituttaa mun hampaat jotka ei ikinä voi olla kunnossa, vaik kuin hyvin yrittäis hoitaa :( Aina yhtä masennusolo hammaslääkärin jälkeen.

:( no prkl. Käytä hammaslankaa!

puhelin liittymä kiiinniii..... AGAIN!!! Vittu. oon maksanu laskun vahingossa vanhalla viitteellä (kun on tallennettu nettipankkii laskupohja) ja nyt mun rahat seikkailee jossain operaattorin tilillä ja mun laskut on edellee "maksamatta".... Ja jos tahon liittymän justnytheti eli parin pankkipäivän päästä auki ni ei muutaku sama raha sinne uuestaa. Tai sit ootellaa (kuulemma 2 viikkoa) että ne jostain jäljittää sen rahan.... Se ois sit parisataa egua puhelin+nettimaksua kertalaaakista :D JA mikä parasta, mulla on netti ja luuri samalla laskulla, mutta netti toimii. As u can see... Joten tässä kuviossa on jotakin hämäräää.... :(

Back
Ylös Bottom