Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa mun hampaat jotka ei ikinä voi olla kunnossa, vaik kuin hyvin yrittäis hoitaa :( Aina yhtä masennusolo hammaslääkärin jälkeen.

Kokeile ruokavalion muutosta. Netistä pitäs löytää lisätietoa.

Itse hieman laittaa ärsyttämään töiden epävarmuus. Oon vuokrafirman kautta tehtaalla töissä, jossa olin eka 7 vkoa putkeen, sit 6,5 pakkolomalla ja nyt kaksi päivää taas töitä takana. Mutta työt voivat loppua vaikka huomenna.. Pirun epävarmaa

Joku laitto postiluukusta paperinipun jossa roskien lajitteluohjeita.. Nimetön ohjenippu. Ihan vittuillessani alan lajittelemaan vieläkin huonommin, kun ei voida omalla nimellä opettaa ihmisiä.

Saatana.

Viitsitkö skannata nuo tänne :D

puhelin liittymä kiiinniii..... AGAIN!!! Vittu. oon maksanu laskun vahingossa vanhalla viitteellä (kun on tallennettu nettipankkii laskupohja) ja nyt mun rahat seikkailee jossain operaattorin tilillä ja mun laskut on edellee "maksamatta".... Ja jos tahon liittymän justnytheti eli parin pankkipäivän päästä auki ni ei muutaku sama raha sinne uuestaa. Tai sit ootellaa (kuulemma 2 viikkoa) että ne jostain jäljittää sen rahan.... Se ois sit parisataa egua puhelin+nettimaksua kertalaaakista :D JA mikä parasta, mulla on netti ja luuri samalla laskulla, mutta netti toimii. As u can see... Joten tässä kuviossa on jotakin hämäräää.... :(
Soita soneralle ja sano se viite millä maksoit.. luulisi helpottavan.
Ja pistä vastaisuuden varalle suoraveloitukseen laskut, niin ei tarvitse itse huolehtia.
Itselläni on suoraveloituksella kaikki mahdolliset laskut, niin säästyy aikaa näppäilyltä..

Exä. Saa niin verenpaineen nousemaan ! Prkl. Se siitä hyvästä päivästä. Noh, kohta pääsee syömään.

Kolme neljä vuotta tullut kuunneltua viereisen tietyömaan meteliä, nuppi alkaa poksahtamaan telakejujen jytinästä ja lavalta vierivien kivenjärkäleiden kirskunnasta. Onneksi eivät räjäyttele enään.

Vielä vuosi jäljellä tätä herkkua.

Takapakkia taudin kanssa... vaikka on levännyt niin yskä alkoi taas kun antibiootin vaikutus lakkasi...
ja taidan olla tuolle(kin) lääkkeelle yliherkkä... miten tässä sitten parannut kun lääkkeitä ei voi syödä :itku:

Ensi viikolla juttelemaan lääkärisedän kanssa :(

Posti ja sen vitun hidas kulkeminen. Taas saa odottaa pakettia viikonlopun yli.....

Tänään piti olla siivouspäivä. Rikoin sekä ruohonleikkurin että pölynimurin parin minuutin työskentelyn jälkeen. PS3:een en uskalla tänään koskea :(

Pleikkarilla ei välttämättä olisikaan järin helppoa siivota juuri mitään.

Ja noin muuten. Vittu että riepoo taas aamusta asti kaikki. Hiukan paskaa niskaan heti kun silmät aukeaa kruunaa kyllä kurkkukivun ja väsymyksen sillä juuri oikealla tavalla, että ei kiinnosta sitten vittu mikään. Kivasti jo etukäteen sellainen olo, että treenitkin kusee vitutuksen maksimoimiseksi. Maksiminoston sijaan maksimivitutus. Hieno tapa aloittaa viikonloppu. Saatana.

Tämä paketti on liikkunut Turusta Tampereelle aikavälina MAANANTAI-PERJANTAI postin seurannan mukaan.... vittu kun vituttaa. sitte tiliasin rolling thunder kahvan ja eiköhän se ollu loppu, sunnuntaina tilasin ja eilen tuli viesti et paketti on loppu et odotatko 3 viikkoo jolloin lähetämme uuden ni vittu tilasin suoraan toisesta paikasta.... Ku mikään ei saatana mee putkeen tilausten kans. Kai ne viä lähetti sielät paskatukusta saatana väärät tavarat.

Puhelinmyyjät. Yrittävät tyrkyttää kännykkäliittymiä, nettiliittymiä, kanavapaketteja, kalsareita ja partateriä. Sit kun sanoo ei kiinnosta, niin silti pitää jatkaa vänkäämistä saatana. Luulis nyt menevän yhdelläkin sanomisella perille ettei kiinnosta :wall:

Itse pistän kaiuttimen päälle ja pistän kännykän viereen ja kaverin kans kuunnellaan ja nauretaan sitte aina kuuluu "haloo, haloo HALOO, HALOO! TUUTTUUTTUUT.." :D

Noi aiemmin mainitut tahattomat vilauttelut on kyllä varmaan ihan yleisiä. Lipsahduksia sattuu...

Itselle kävi kerran niin että mulla oli ilmeisesti hieman liian anteliaat rintaliivit, ja päällä sitten v-kauluksinen urheilutoppi ja sellainen suht ihonmyötäinen huppari jossa on voimakas V-leikkaus edessä (ei mene edes vetskari ylös asti kiinni vaan sen kuuluu jäädä rintojen alle). Tein hauiksia mutkatangolla scotissa, ja siinä joudun ainakin itse isorintaisena naisena aika tarkasti alkuun asettelemaan ikäänkuin "tissit tiskille" jottei aivan litisty. Ähersin siinä aikani kunnes huomasin hieman merkitseviä katseita peilin kautta parilta mieshenkilöltä ketkä teki vipareita siinä peilin edessä vieressäni. Sarjan päätteeksi kun kohotin ylävartaloni pystyyn ja katsoin itseäni suoraan peiliin, niin huomasin että paita oli jotenkin hirttynyt vinoon ja mun rinnat oli siitä etukumaran asennon aiheuttamasta paineesta osittain pullahtaneet ulos rintaliiveistä. Onneksi ei näkynyt kuin puolet nänneistä mutta näkyipä silti... Nopeesti vaan nykäsin liivejä peitoksi ja nostin paitaa ylemmäksi ja eikun seuraavan sarjan kimppuun :puntti:

Tämä paketti on liikkunut Turusta Tampereelle aikavälina MAANANTAI-PERJANTAI postin seurannan mukaan.... vittu kun vituttaa.

Tilasin saksasta kamaa. Viikko tuntuu menevän tilisiirron näkymiseen (moderni tiedonsiirtotekniikka...) ja toki toinen viikko paketin hinaamiseen tänne sakuilta.

2. aihe: renderöijien vitunmoinen hitaus. 6 tuntia yhden simppelin kuvan laskentaan. Moderni tekniikka jne... vittu.

Puhelinmyyjät. Yrittävät tyrkyttää kännykkäliittymiä, nettiliittymiä, kanavapaketteja, kalsareita ja partateriä. Sit kun sanoo ei kiinnosta, niin silti pitää jatkaa vänkäämistä saatana. Luulis nyt menevän yhdelläkin sanomisella perille ettei kiinnosta :wall:

Minä sanon joskus tahalleen, että mulla on puhelinmyyntikielto!

"Aijjaa, anteeksi... tuuut tuuut tuuut" OMG! This works! ;)

Back
Ylös Bottom