Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä minä ainakin omassa paskaduunissani venytän vuoroja mielelläni, koska olen ahne paskiainen ja haluan rahaa. Tietysti jos on jotain tärkeitä suunnitelmia niin eri juttu, mutta yleisesti ottaen teen kyllä niin pitkää päivää kuin vain saan tehdä (tai no rajansa kaikella, tämän viikonlopun 18h päivät tuntuivat jo vähän kropassa ja mielessä). Raha on kiva juttu :)
Judohemmo ilmeisesti kuitenkin tarkoitti, että kun hän on viettämässä vapaapäivää, niin ei vastaa vuorosuunnittelun puheluihin, joissa eka lause alkaa yleensä "olisitkos jaksanut tulla tänään vielä töihin..."

Itellä sama homma, eli välillä ei yksinkertaisesti jaksa mennä mihinkään pikaisella hälytyksellä ja välillähän siellä koitetaan jotain ihan uskomattoman paskojakin paikkoja tunkea tehtäväks... Onneksi sentään yleensä soittelevat edes 2pv varoitusajalla, niin niihin on helppo sitten ilmoittautua, mutta melko paljon on niitä 2h varoitusajallakin tulevia :D

Hyi vittu nuo maahanmuuttajat oikeestii haiseee paskalle, kävis suihkussa. Ja tänää myös vitutti ku salilla oli liikaa porukkaa ja puolet salista oli kiinni jonku naiste jumppaporukan takia.

Meniks väärän threadiin? Salikomedia vs. Mikä vituttaa salilla

Pakko myöntää nyt,kun luulin tämän olevan joku mainoskikka,mutta...eEHEH KÄIÄHH...anteeksi...vähän huvittava juttu.Koulusta päin,kun olimme kerran salilla,näin siellä sellaisen aika ison jätkän,varmaan ainakin 150kg,ja sitten se äänteli kauheasti väännellessä joitakin 10kg rautoja...sitten katsoin,niin hänellä oli joku lateksipuku yms.ja sieltä tursosi kaikki läskit yms.ja kauhean karvaise henkilö...Olisi voinut olla vaikka apina...No,okei tämä oli trollaus,mutta jos luitte,niin varmasti myönnätte,että naurattaa ;DD

ehramit vieläki näppiksellä vaikka postista on jo kaks viikkoa :hyvä:

Aivan kamala mopokuume iski. Opiskelijana tosin ei ole mitään järkeä moottoripyörää ostaa. Tosin ainoat ajelut mitä tulee on kesäaikana kesätöihin, muuten pääsee julkisilla...

Onneksi ei kuitenkaan ole korttia ja sekään ei maksaisi kuin sen +-1000e. Jospa vaan olisi ajanut sen kevari kortin aikoinaan.

Ps. Nettimoton selailu ei auttanut kuumeeseen yhtään, yllättäen.

Sama. Pääsin armeijasta viime perjantaina ja nyt jo tylsistyttää lomailu. Kaikki kaverit joko armeijas tai töis nii ikinä ei oo mitää tekemistä.

Mielen köyhyyttä moinen. Lue kirja.

Tänään vituttaa kaikki kaupungilla pyörivät paskahousut, jotka ei osaa edes eteensä katsoa.

Ainakin allekirjoittaneessa tää aiheutti hilpeyttä. Rimpuilin kyykkypaikalla omien kynäsarjan painojeni kanssa ja siihen viereen tulee semmonen muakin kynäisempi kaveri ja lataa kyykkytankoon 10 kiloa enemmän kun mä ja alkaa tekeen kyykkyjä semmosella 15cm liikeradalla, sarjojen välissä se tuijottelee mua semmosella säälivällä katseella ja luultavasti ajatteli et voi voi, ei toikaan mitään osaa. Ton jälkeen samainen kaveri siirty tekemään prässiä vajaa 10cm liikeradalla ja jokasen sarjan jälkeen semmonen kunnon tuskairvistely ja itsensä keräily seuraavaa sarjaa varten. Mut hei, tää kaveri treenas kovaa!

Saatoin tehdä kyykyn pienemmillä painoilla kun toi kaveri mut ainakin hyvällä omallatunnolla voin sanoa et perse käy ihan tarpeeks syvällä. Seuraavalla kerralla kerään rohkeutta ja käyn sanomassa tommoselle tyypille, et ota kiekot pois, tanko hartioille ja kato tosta peilistä et se perse oikeesti menee tarpeeks syvälle eikä polven kulma oo jotain yli 160 astetta...

Joskus satunnaisesti sitä voi ylitöihin jäädä jos ei ole mitään muuta, mutta kyllä pääsääntöisesti lapsiperheessä on hommaa ihan tarpeeksi muutakin että viitsisi ylimääräisiä tehdä, laskutan niistä myös vähän eri tuntipalkkaa jos joudun jäämään. En ymmärrä asennetta että jäädään sinne töihin pomon mieliksi puoleksitunniksi pari kertaa viikossa ilmaiseksi tms, se huono työvuorosuunnittelu jatkuu ikuisesti jos sen antaa jatkua. Eikä todellakaan ole Alyssan työkaverin puolelta homma hoidettu oikein mikäli Alyssalle rähjää, rähjäisi sille joka suunnittelee työvuorolistat. Kenelläkään ei ole mitään pakkoa olla vain yhdessä lafkassa duunissa ja joustaa joka ikinen kerta kun siellä joku pomo päättää et olis kiva jos tekisit muutaman tunnin lisää kun en ennakoinut oikein.

Postin monopoliasema Suomessa. Olisi myös ihan mukavaa, jos Posti voisi jotenkin ilmoittaa etteivät ole auki normaalisti kesällä. Aivan älytön aukioloaika Postille arkisin klo 10-18. Siis suurin osa on töissä 16-17 asti ja sitten kiireellä kauppoihin ja ei varmana ehdi tuohon mennessä. Ja tämän saa sitten huomata vasta kun käy postin ovella pienestä A5 kokoisesta lappusesta hiirenpaskan kokoisella präntillä. Kotiin tulleissa saapumisilmoituksissakin lukee aukioloaikoina klo 20 asti.

Ainakin allekirjoittaneessa tää aiheutti hilpeyttä. Rimpuilin kyykkypaikalla omien kynäsarjan painojeni kanssa ja siihen viereen tulee semmonen muakin kynäisempi kaveri ja lataa kyykkytankoon 10 kiloa enemmän kun mä ja alkaa tekeen kyykkyjä semmosella 15cm liikeradalla, sarjojen välissä se tuijottelee mua semmosella säälivällä katseella ja luultavasti ajatteli et voi voi, ei toikaan mitään osaa. Ton jälkeen samainen kaveri siirty tekemään prässiä vajaa 10cm liikeradalla ja jokasen sarjan jälkeen semmonen kunnon tuskairvistely ja itsensä keräily seuraavaa sarjaa varten. Mut hei, tää kaveri treenas kovaa!
Mee siihen viereen itsekseen puhuen, että "Ei ehhehei eieiei" ja piirrä samalla käsilläs ilmaan sen liikeradan pituutta siinä. Kannattaa palauttaa maantasalle tuollaiset

Vituttaa, että vituttaa, vaikka pääsen tunnin päästä kesälomalle. Vituttaa, koska kertyneen 5 viikon sijasta saanki pitää lomaa vaan 2 viikkoa, kun "työtilanne ei salli" enempää. Noh, tuleehan ne rahana, mutta silti.

Vituttaa, että henkilökohtainen taloustilanne on niin huono, että töissä ylipäätään joutuu käymään, mikä haittaa vittumaisesti mun arkeani. Saisin päiväni kulumaan Paris Hilton meinigillä kaikkeen kivaan (esim. perintö- taikka lottovoittovaroilla) aivan hienosti, ilman mitään ahdistusta taikka kaipuuta töihin.

Vituttaa, kun oon justiin saanu uuden sali-ohjelman, jonka kanssa alkuunpääsyä nyt hippasen haittaa, että vasen käsi on nyt 3 vuorokautta ollu senverran puutuneena, että kahta sormea ei edes tunne. Vituttaa, että terveydenhoitoalan ihmisenä mulla ei ole siltikään mitään vitun käryä että miksi näin. Vituttaa, että kaikki krempat mulle aina ilmaantuu ihan paranormaalilla tarkkuudella justiin lomien ajaksi. Vituttaa, että 23v. ämmä on paskemmas iskus kun samanikänen Lada. Vituttaa, kun en keksi kenet voisin piestä tästä hyvästä. Vituttaa, kun en edes keksi että kenelle tässä jamassa pärjäisin (vaikka vaihtoehtona kävi mielessä jopa IhQsöde Munamies, kokoluokkaa Nyrkillä tapettava).

Vituttaa, kun kukaan ei siivoo mun kämppää mun puolesta. Vituttaa myös se, ettei kukaan muu sotke sitä, enkä voi laittaa koko perkeleen kaaosta jonkun muun syyksi. Vituttaa, että muuten oikein fiksua ja nopeasti oppivaa koiraa ei taida voida koulia vänkäämiskaveriks. Vittu se osaa edes suuttua. (Tarttis ehkä hankkia äijä, tän perusteella varmaan vapaaehtosia aika helvetisti? xD)

Vituttaa säätiedotus ja kalenteripäivä. Lauantaina sataa ja kohta on talvi.

Ei oikeestaan tällä kyseisellä minuutilla kummemmin mikään muu :) Hyvää huomenta Suomi <3

Vittu ko ei saa nukuttua, saatana! Keväästä asti kamppaillu ton asian kanssa. Nyt ollu kohta kaks kuukautta lomalla ja siltikin valvottaa. Voi persereikä!

Jollain sentään on lomaa!

Pomo jäi perjantaina lomalle ja sano yhestä projektista että tee sitä jos jää muulta aikaa. Nyt toinen lomalainen soitti kireenä että projekti pitäs saada lähtemään tänään, on siis itekki lomalla, ja nyt kuitenkin menossa kokoukseen. Lähtötiedoissa ristiriitaisuuksia ja puutteita, sekä nyt ei saa edes ketään kiinni. Toinen "lomalainen" kokouksessa ilmeisesti ja toinen ei vastaa puhelimeen. On tää taas niin tätä työkeskeistä elämänpaskaa.

Koira. Osaa se olla helvetin ihana, hassu, kiva, varmasti tän kunnan erikoisin koira ja ehdottomasti yksi parhaimmista ystävistä elämän aikana (eikä tee pahaa melkeen kärpäsellekään), mutta tota räksymistä ei vaan välillä jaksas. Kaikki saatana testattu, mutta yhä saa kuunnella sitä kimeetä räksymistä. Eikä se pelkästään mua vituta, vaan huomasin tossa tädin käydessä kylässä oman koiransa kanssa, että oli hänelläkin hieman vaivautunut olo, kun se julistus haukkumis-sotaan alkoi.:(

Back
Ylös Bottom