Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuleeko useamminkin teetettyä ylitöitä kysymättä?Onneksi et ole minulla töissä!!
Oisinpa vaan pikkulapsi, niin ei tarvitsisi murehtia mistään mitään.
Pomo veti ihan vitun reilut. Varttia vaille viisi sille soittaa yksi meidän vakioasiakas, että saisko sprinteriin kaksi rengasta alle, että olen tässä parin kilometrin päässä ja tulisin kohta. No totta vitussa pomolla pyörähtää dollarinkuvat silmissä ja sanoo, että aja tänne vaan. Meikäläinen siinä kiittelee, että tiedätkö paljon sprinterissä menee aikaa? Se on täällä kymmenen minuutin päästä ja se ei kuitenkaan ole ihan henkilöauton renkaanvaihto, siinä kun on kaikenlaisia vittumaisuuksia. Ei edes kysynyt, että voinko jäädä ylitöihin. Eihän mun mikään pakko olisi ollut jäädä. Ei ketään voi ylitöihin pakottaa, mutta en viitsinyt alkaa hankalaksi, vaan kiukuttelen mielummin myöhemmin täällä, miten koko loppupäivä meni vituiksi kahdenkymmenen minuutin ylitöiden takia. Ja aikataulu tosiaan meni käteen. Tässä kun on kaikkea muutakin tänään ja nyt täytyy funtsia miten kaiken järjestää.
Että ihan vitun hyvin veti. Se on kuitenkin vakioasiakas, eli se ei olisi mihinkään karannut, vaikka sille olisi sanonut, että tulee huomenna ja saman rahankin siitä olisi silloin saanut.
Tuleeko useamminkin teetettyä ylitöitä kysymättä?
Lisäksi päässäni on jo eilisestä asti soinut se vitun ärsyttävä reggaerekka-biisi.
En, mutta sulla on paska asenne tehdä töitä! ja jos nyt jumalauta 20min menee yli niin kyllä nuo voi teetättää kysymättä, jos ei sovi, voi ottaa loparit!
En, mutta sulla on paska asenne tehdä töitä! ja jos nyt jumalauta 20min menee yli niin kyllä nuo voi teetättää kysymättä, jos ei sovi, voi ottaa loparit!
Minkä takia nyt kukaan järkevä ihminen alkaa joissain paskaduuneissa niin hirveästi ylimääräistä rehkimään? Minuakin on joskus yritetty soittaa aika paljon töihin ja monesti olen jättänyt vastaamatta, kun soittajana on ollut työvuorosuunnittelija tai vuoroesimies. Kyllä sitä voi joskus joustaa ja mennä pikahälytyksellä töihin, mutta jos on muuta ohjelmaa niin silloin on.

Tossa jo pari vastausta tulikin. Todellakaan ei voi teettää. Tai voi, mutta ei kenenkään ole pakko jäädä ylitöihin. Ja kai mulla on paska asenne, kun jäin kuitenkin tekemään, kun en halunnut alkaa hankalaksi. Mutta vituttihan se ja siksi päätin avautua siitä jälkeenpäin täällä. 20 minuuttia ei ole paljoa, mutta joskus sekin voi olla liikaa. Nyt sattui olemaan menoa joiden kanssa voi joustaa, mutta ylimääräistä häslinkiä siitäkin tuli.En, mutta sulla on paska asenne tehdä töitä! ja jos nyt jumalauta 20min menee yli niin kyllä nuo voi teetättää kysymättä, jos ei sovi, voi ottaa loparit!
Ja vitut voi. TES määrää todella selkeästi miten hommat toimii
Vai määrää joku TES, en tiedä minkälaisilla työnantajilla herra Panda on ollut töissä mutta jos oot 1-5 hengen yrityksissä niin kyllä siellä "haistatetaan TESseille paskat" rupeet pullistelemaan niin oot pian entinen työntekijä. Suurissa lafkoissa toi saattaa toimia.
Sama. Pääsin armeijasta viime perjantaina ja nyt jo tylsistyttää lomailu. Kaikki kaverit joko armeijas tai töis nii ikinä ei oo mitää tekemistä.Sais tulla niitä töitä jo.