Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ole aikaa pelata edes vanhoja pelejä, miksi turhaan ostaa uusia :D
millä naapurin koiran saa hiljaseksi ?
kello on 23.20 ja se on haukkunut ja ulvonut noin kolme varttia.
oon valittanu tolle naapurille siitä koirasta jo kolmesti tän vuoden aikana. "ei meidän koira hauku" joo ei sillon kun siellä on ihmisiä, yöllä yksin kyllä ulisee.
naapuri on myös taloyhtiön hallituksen pj. joten sitä tuskin vittuakaan kiinnostaa koko asia.
taidan soittaa poliisille kohta. ei juuri vituta herätä kahdelta ja kolmelta koiran haukkumiseen kun menee kuuteen töihin.
millä naapurin koiran saa hiljaseksi ?
kello on 23.20 ja se on haukkunut ja ulvonut noin kolme varttia.
oon valittanu tolle naapurille siitä koirasta jo kolmesti tän vuoden aikana. "ei meidän koira hauku" joo ei sillon kun siellä on ihmisiä, yöllä yksin kyllä ulisee.
naapuri on myös taloyhtiön hallituksen pj. joten sitä tuskin vittuakaan kiinnostaa koko asia.
taidan soittaa poliisille kohta. ei juuri vituta herätä kahdelta ja kolmelta koiran haukkumiseen kun menee kuuteen töihin.
Jos väliovi on auki niin nakkaa nitrolla höystetty nakki.
Aina sama juttu. Jos on sovittu tietty kellonaika, kun pitäisi olla koko perheen lähdössä jonnekkin, niin määräaikaan mennessä kukaan muu ei oo valmis kun minä.
Mitä nopeammin haette jälkiehkäisypillerit, sitä epätodennäköisempää on että naisesi tulee raskaaksi. Lisäksi nainen nyt muutenkin on vaarassa tulla raskaaksi karkeasti heittäen vain puolet kuukautiskierron pituudesta ja siitäkin on useampi päivä "varmuuden vuoksi" -päiviä. Aikaikkuna, jolloin oikeasti voi saada jonkun raskaaksi (jos ovulaation tarkka ajankohta tiedetään) on 5-7 päivää.Kondoomi meni rikki ja noin lusikallinen siimahäntiä pakeni pilluun! Nyt setää jänskättää! Ei hyvä viilis
^ no äkkinäinen lopettais jännittämisen, nappais mimmin kainaloon ja painelis apteekkiin. Näin välttyy suuremmalla todennäköisyydellä vahinkovankkureiden työntelyltä lähitulevaisuudessa.
Jos väliovi on auki niin nakkaa nitrolla höystetty nakki.