Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jätinpä sitten lompakon bussiin. Hieman vituttaa kieltämättä. Eipä siinä sitten muuta kun pää kolmantena jalkana sulkemaan kortti ja pistämään löytötavaralomake matkahuoltoon, jos sen saisi jopa vielä takaisin...

millä naapurin koiran saa hiljaseksi ?
kello on 23.20 ja se on haukkunut ja ulvonut noin kolme varttia.
oon valittanu tolle naapurille siitä koirasta jo kolmesti tän vuoden aikana. "ei meidän koira hauku" joo ei sillon kun siellä on ihmisiä, yöllä yksin kyllä ulisee.
naapuri on myös taloyhtiön hallituksen pj. joten sitä tuskin vittuakaan kiinnostaa koko asia.
taidan soittaa poliisille kohta. ei juuri vituta herätä kahdelta ja kolmelta koiran haukkumiseen kun menee kuuteen töihin.

Mulla ole aikaa pelata edes vanhoja pelejä, miksi turhaan ostaa uusia :D

Ei mullakaan, silti ostan. :D

oon valittanu tolle naapurille siitä koirasta jo kolmesti tän vuoden aikana. "ei meidän koira hauku" joo ei sillon kun siellä on ihmisiä, yöllä yksin kyllä ulisee.
naapuri on myös taloyhtiön hallituksen pj. joten sitä tuskin vittuakaan kiinnostaa koko asia.
taidan soittaa poliisille kohta. ei juuri vituta herätä kahdelta ja kolmelta koiran haukkumiseen kun menee kuuteen töihin.

Haulikolla.. Koirat muuten oikeasti vihaa postimiehiä, kuulisitte sen haukkumisen kun menee kerrostaloon jossa on koira.

Jos väliovi on auki niin nakkaa nitrolla höystetty nakki.

Ostin eilen mp3-soittimen, joka sitten tossa muutama tunti sitten lenti helvettiin bikella ajaessa... Olisin mieluusti siitä vehkeestä kauemminkin nauttinu..:(

se oli omenan tuotoksia... älkää lynkatko

Aina sama juttu. Jos on sovittu tietty kellonaika, kun pitäisi olla koko perheen lähdössä jonnekkin, niin määräaikaan mennessä kukaan muu ei oo valmis kun minä.

Aina sama juttu. Jos on sovittu tietty kellonaika, kun pitäisi olla koko perheen lähdössä jonnekkin, niin määräaikaan mennessä kukaan muu ei oo valmis kun minä.

Niin ja jos ite istut koneella alkaa kauhea valitus että mennään mennään. No nouset koneelta ja laitat kengät jalkaan ja oot valmis! Ja sitten ootat siinä saatana 10 minuuttia kun akat föönää ja pukee ja mitä nyt vaan keksii.

^ no äkkinäinen lopettais jännittämisen, nappais mimmin kainaloon ja painelis apteekkiin. Näin välttyy suuremmalla todennäköisyydellä vahinkovankkureiden työntelyltä lähitulevaisuudessa.

Ei helvetti. Oli tarkotus nukkua univelkoja pois, mutta heräsinkin jo aamukasilta siihen, että oikeassa pakarassa on joku elohiiri-kramppi. Nyki sen verran reippaasti ja paljon, etten saanut ees nukahdettua enää tuon jälkeen. Meno jatkuu edelleen.

Kondoomi meni rikki ja noin lusikallinen siimahäntiä pakeni pilluun! Nyt setää jänskättää! Ei hyvä viilis
Mitä nopeammin haette jälkiehkäisypillerit, sitä epätodennäköisempää on että naisesi tulee raskaaksi. Lisäksi nainen nyt muutenkin on vaarassa tulla raskaaksi karkeasti heittäen vain puolet kuukautiskierron pituudesta ja siitäkin on useampi päivä "varmuuden vuoksi" -päiviä. Aikaikkuna, jolloin oikeasti voi saada jonkun raskaaksi (jos ovulaation tarkka ajankohta tiedetään) on 5-7 päivää.

^ no äkkinäinen lopettais jännittämisen, nappais mimmin kainaloon ja painelis apteekkiin. Näin välttyy suuremmalla todennäköisyydellä vahinkovankkureiden työntelyltä lähitulevaisuudessa.

Apteekistako saa ilman mitään reseptejä moiseen apua?! Se on moro ja apteekkiin!!!!! Ja kyseessä kun ei ollut oma emäntä vaan Viron maalta oleva vagina lavetti, johon tämä "viisas" lankesi. En käy enää baareissa...

Meidän koira ei hauku, se ei osaa.

Back
Ylös Bottom