Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa pikkusiskon puolesta. On myymässä mansikoita torilla ja "firman" omistajiin lukeutuu mun kaveri, joka taas seurustelee mun pikkusiskon kaverin kanssa. Pikkusisko oli ilmaissut halunsa päästä myymään yhden tietyn työntekijän kanssa; homma luistaa ja juttu lentää. Tämä ei kuitenkaan käynyt "johdolle", syynä se, että "aina ei pääse mihin haluaa". Yllättäen pikkusiskon kaveri, jota ei ollut nähnyt vähään aikaan, oli ilmestynyt torille. Sisko vaihtoi muutaman sanan kaverinsa kanssa, kun ei asiakkaitakaan ollut. Tää mun kaveri sitten laittaa mulle viestiä, että pidäs siskolles puhuttelu, kun siit on tullut huono. Vastasin kärkkäästi, että se on teidän työntekijänne ja te sille puhuttelun pidätte jos tarve on. Muutaman viestin jälkeen kaveri ei enää vastannut mulle mitään. Sisko kysyi päivän jälkeen asiasta, ja sai vastauksen kaverini tyttöystävältä, joka myös töissä samassa paikassa, että oli väärinkäsitys. Myöhemmin ilmoitettiin, ettei pikkusiskoani enää tarvita tällä viikolla, vaikka juhannus tulossa ja ihmisiä torilla varmasti ruuhkaksi asti. Tolkuttoman lapsellista touhua, mutta mitä muuta voikaan lapsilta odottaa? Pikkusiskoni siis -95 syntynyt, kun kaverini taas -90 eikä muutenkaan penaalin terävin kynä. Ennenkin samasta paikasta laitettu porukkaa pihalle sanoin "meillä on nyt tarpeeksi myyjiä, joten ei tarvita sua nyt tällä hetkellä täällä".

Ehkä avautuminen on täysin turha, ehkä mulla ei ole myyjän vaistoa ollenkaan, kun mun mielestä kyseessä olleet tapahtumat eivät haittaa myyjän töitä. Eikä asia mulle kyllä kuulukaan. Ja onneksi itse en ole vastaavissa hommissa, joissa ei ole mitään työntekijän turvaa. Ja vielä onnekseni totean, että en sekaannu lapsiin.

Just oisin todella pitkän odotuksen jälkeen saanut puhelimen, niin se on joku saatanan kirjattu paketti äidin nimiin, ja äiti mökillä--> puhelin maanantaiksi.

Niille on alastomuus suuri tabu. Työpaikalla oli joskus mamu joka kyllä kävi suihkussa, muta piti kyllä tarkkaan huolen ettei pallit vilahtaneet, suihkut oli sellaiset väliseinälliset.:D Taitaa muuten monessa maassa olla alastomuuden suhteen paljon tarkempaa kuin täällä meillä, enkä nyt tarkoita ählämi maita.

Meijän salin mamut käy suihkus ja saunas bokserit jalassa

Tulee syötyä aika usein huonosti, nyt kävi treenipäivänäkin niin ja kylläpä sujui aika tunkkaisesti. Oikean käden peukkukin on alkanut oireilemaan, joku hermo varmaan puristuksissa kun ei meinaa mennä suoraksi ilman kipua. Naisetkin on syvältä!

Niille on alastomuus suuri tabu. Työpaikalla oli joskus mamu joka kyllä kävi suihkussa, muta piti kyllä tarkkaan huolen ettei pallit vilahtaneet, suihkut oli sellaiset väliseinälliset.:D Taitaa muuten monessa maassa olla alastomuuden suhteen paljon tarkempaa kuin täällä meillä, enkä nyt tarkoita ählämi maita.

Ymmärrän kyllä, että se on alastomuus on joissakin kulttuureissa häveliästä, mutta eipä näyttänyt kaveria haittaavan kalsareissa "peseytyä" keskellä pukuhuonetta. Edes hänen kulttuurinsa ei tee tuosta yhtään vähemmän tyhmää.

Onko sulla sellanen uusi digitaalivaaka vai vanha viisarivaaka?

Niissä vanhoissa viisarivaaoissa on yleensä sellanen rulla, mistä saa käännettyä sen osoittamaan itseä miellyttävää lukemaa ;)

Ei hirveesti lohduta kun menin tänään vyötärönympäryksen mittaamaan ni oli tullu joku 8 senttiä lisää.

Tama on viela tapahtunut ihan hirvittavan nopeasti. Olen itse 21-vuotias, mutta silti jopa omassa lapsuudessani ostettiin irtokarkkeja penneilla, lauantaipussi oli tosi iso karkkipussi ja siitakin annoin puolet pois kun en tykannyt, pelattiin aina kylilla peleja tai leikittiin kallioilla tms, laskeja ei ollut ala-asteen luokallani yhtaan (paitsi yksi poika joka muutti muualta kuudennelle luokalle ja muistan miten ihmeteltiin miten se voi olla niin lihava. Nykyaan olisi peruskakaran nakoinen). Tama oli tosin maaseudulla missa ei ollut mitaan pikaruokapaikkoja tai vastaavia.

Tunnen etaisesti yhden tyton, joka on reilusti ylipainoinen. Hanen suurin intohimonsa on matkailu ja suurin haaveensa tulla lentoemannaksi. Joskus pari vuotta sitten oli kuulemma sanottu etta n.50kg pitaisi saada pois, jotta voisi menna lentoemokouluun. Ei ole laihtunut kiloakaan ja mielestani on vahan surullista, etta joku antaa moisen estaa haaveidensa toteuttamisen. Ei se laihtuminen kuitenkaan mitaan rakettitiedetta ole, vaatii vaan itsekuria ja elamantapojen muutoksen.

Se itsekurin löytäminen on kuule yllättävän vaikeaa, suurin osa lihavista on vaan niin pirun laiskoja eikä todellakaan ole koskaan oikeasti yrittänyt laihduttaa.

Sitten on näitä jotka laihduttavat ja sitten valittavat että liian nopeasti tuli laihdutettua kun paino tuli takaisin ja vielä korkojen kera, ongelmahan ei todellakaan ole siinä että sen dieetin jälkeen palattiin siihen 6000kcal/d ruokavalioon. Näistä sitten saa lukea lehdistä kuinka laihdutusleikkaus pelasti kun ei dieetit auta.

Mua ihan oikeasti vituttaa nämä laihdutusleikkauksen ottaneet, perkele kun ole yhtään itsekuria. Niin ja se ettei ole kohta kuukauteen tullut treenattua kunnolla tai syötyä, ei vaan oo ruokahalua eikä kiinnosta yhtään treenaus. Tekis mieli vaan nukkua..

Tuo Pexin tarkoittama "normaalimitoissa" oleva nainen ilman lihasta ja 20% rasvoilla on hyvin hoikka nainen, ei "normaalipainoinen". Jos naisella ei ole lihasmassaa ja rasvaprosentti on tuota luokkaa, niin painoindeksi huitelee alle kahdessakymmenessä.

No siis tata juuri tarkoitin. "Hoikka nainen"= normaalipainon alarajoilla. "Normaalipainoinen"=laski.

Joskus tuntuu, etta miehilla ei ole mitaan kasitysta mika on normaalipainoinen, mika on laiha ja mika on laski.

Edit.
Tosin ei kylla ole ihmekaan, omastakin mielesta BMI 17-19 on viehattavampi kuin BMI 24...

Joskus tuntuu, etta miehilla ei ole mitaan kasitysta mika on normaalipainoinen, mika on laiha ja mika on laski.

Naisillahan tuota ongelmaa enemmän on, kun ne on niin kriittisiä ulkonäköään kohtaan. Monet ihan normaalipainoisetkin pitävät itseään "läskinä". Varsinkin nykyisin tuntuu olevan sellainen käsitys, että naisella pitää olla rasvaprosentti joku 5%, että se näyttää "seksikkäältä". Joopa joo...

Naisillahan tuota ongelmaa enemmän on, kun ne on niin kriittisiä ulkonäköään kohtaan. Monet ihan normaalipainoisetkin pitävät itseään "läskinä". Varsinkin nykyisin tuntuu olevan sellainen käsitys, että naisella pitää olla rasvaprosentti joku 5%, että se näyttää "seksikkäältä". Joopa joo...

No siis kuhan heitin jonku luvun ku ajattelen kaiken numeroissa työn takia, siis semmosta norminäköistä tallaajaa tarkotin kuitenkin, jollaseksi pääsee ilman, että tarvii panostaa juuri ollenkaan, kuhan ei syö kun virtahepo ja vähän kattoo mitä syö. Kyllä se peili kertoo. Lähinnä sellanen mikä on tossa vertailussa. http://9gag.com/gag/137027 .

Ja toi ei oo mitään paskaa, nokka pystyssä kulkevia riittää, sattuu vaan olemaan kokemusta, enkä tarkota että ulkonäöllä, rahalla, verbaalisella lahjakkuudella ja vapaa-ajalla olis AINA merkitystä. Todella usein on kun on kyse viehättävistä yksilöistä.

Toi vertailu on muuten aika huono esimerkki, koska normaalistihan nainen ei näytä tuolta pelkällä ruokavaliokontrollilla ja perseellään istumisella 20+ ikävuoden jälkeen. Mä en nyt kyllä allekirjoita ollenkaan sitä, että tuollaisena pysyy vaikkei liikkuisi ollenkaan, kunhan ei porsastele. Naisista nyt vain ei näe päällepäin kovin helposti selkeänä lihaskasvuna sitä liikuntaharrastusta, jos se harratettu liikunta on aerobista neljästi viikossa. Aikuinen, liikkumaton nainen kuitenkin lässähtää äkkiä ja yleensä kerää rasvaa paikallisesti johonkin, vaikka olisikin hoikka. Tuo kuvan nainen on koko kropaltaan vähärasvainen ja aika poikkeuksellinen yksilö, jos vertaa siihen, mitä normaalit, hoikatkin naiset yleensä ovat.

Ja todellakin, viehättävät yksilöt laittavat kriteerejä kumppaneilleen. Onko siinä jotain pahaa? Kuka ei tee niin, jos on varaa valita?

Toi vertailu on muuten aika huono esimerkki, koska normaalistihan nainen ei näytä tuolta pelkällä ruokavaliokontrollilla ja perseellään istumisella 20+ ikävuoden jälkeen. Mä en nyt kyllä allekirjoita ollenkaan sitä, että tuollaisena pysyy vaikkei liikkuisi ollenkaan, kunhan ei porsastele. Naisista nyt vain ei näe päällepäin kovin helposti selkeänä lihaskasvuna sitä liikuntaharrastusta, jos se harratettu liikunta on aerobista neljästi viikossa. Aikuinen, liikkumaton nainen kuitenkin lässähtää äkkiä ja yleensä kerää rasvaa paikallisesti johonkin, vaikka olisikin hoikka. Tuo kuvan nainen on koko kropaltaan vähärasvainen ja aika poikkeuksellinen yksilö, jos vertaa siihen, mitä normaalit, hoikatkin naiset yleensä ovat.

Ja todellakin, viehättävät yksilöt laittavat kriteerejä kumppaneilleen. Onko siinä jotain pahaa? Kuka ei tee niin, jos on varaa valita?

Kyllä tossa kunnossa jos käy sen pari kertaa viikossa kävelyllä, pidän sitä aika itsestäänselvyytenä. Ja jos ei pysy, lisää vähän liikuntaa, paljoa tohon ei vaadita. Ja ruokavalio kun ei monilla vaan pysy kontrollissa, just yks naispuolinen työkaveri kävi vihasena kiertää kaikkien roskikset ku joku oli pölliny sen vanukkaan jääkaapista. Eli niillä joilla konrolli pysyy, hyvin useilla se nokka vaan pysyy pystyssä näin yleistäen.

Itse en vaadi paljoa naisilta. Kuhan on tasapainoinen, osaa kunnioittaa toista ja ansaitsee sen mitä kuluttaa eikä ole valas. Enemmänkin voisi vaatia, mutta olen nöyrä. Ne kriteerit on aika vaativia mitä monet naiset laittaa. Ite en laittaisi IKINÄ asellaisia kriteerejä mille ei voi mitään. Esim. pituus, raha, naama, silmien väri, verbaalisuus jne.

Mä näen alastomia, hoikkia nuoria naisia salilla pukuhuoneessa jatkuvasti. Eivät todellakaan näytä yleensä tuon kuvan naiselta vartaloltaan, ja ne sentään käyvät siellä salilla tai jumpissa. Teinitytöt ovat sitten asia erikseen. Mäkään en näytä noin kiinteältä, ja mun painoindeksi on 20,1 ja mä olen myös lihaksikkaampi. On ihan kukkua, että jos vain katsoo, mitä suuhunsa laittaa, niin voisi kuvitella että pysyisi tuon näköisenä aikuisiälläkin. Siinä on geeneilläkin myös iso osuus, ja kuten sanoin, pieni vähemmistö naisista on tuolla tavalla rakennettu, että keho on kauttaaltaan hoikka ja kiinteä eikä paikallisia rasvakertymiä ole.

E. Jos noista kriteereistä jatketaan, niin mä en varsinaisesti ymmärrä, miksei voisi asettaa sellaisia kriteerejä, joille ei voi mitään. Kun ihmiset kuitenkin ovat erilaisia ja erilaiset ihmiset sopivat yhteen ja kumpikaan osapuoli ei niille ominaisuuksilleen mitään voi. Ei kaikkien tarvitse sopia yhteen kaikkien kanssa, ja osa ominaisuuksista vain sopii paremmin yhteen toisenlaisten ominaisuuksien kanssa. Esimerkiksi ne verbaaliset ihmiset. Ihminen, joka ilmaisee itseään jatkuvasti ja monimutkaisesti puheellaan ei usein ehkä ymmärrä kumppania, jolla sanat takertuvat kurkkuun. Tai pituus. Kaksimetriselle miehelle on ihan ymmärrettävää haluta 180+ cm nainen. Jne.

On muuten tosi järkkyä nykyteinien lihavuus. Mäkin muistan ala-asteelta, että ei silloin ollu lihavia kuin ihan vaan muutama koko koulussa ja niitä sit tietty jotkut kiusas. Nykyään jokaisella teinitytöllä hyllyy kauhee maharöllykkä.
No, mun lapsuudessa ei paljo herkuilla juhlittu. Karkkipäivä oli kerran viikossa ja silloin sain yleensä lakun ja jonkun 0,3 pullolimun. Muuten syötiin melkein aina perunaa ja kastiketta tai jotain keittoa. Niin ja ruisleipää.
Just tänään kävin kaupassa ja lihava äiti osti lihavalle lapselleen muiden herkkujen ohella jäätelön ja sitä jäätelöä piti päästä syömään jo siellä kaupassa ennen kassoja! WTF! Sit vaan tyhjä paperi kassanauhalle.. huhuhuh!

Mä näen alastomia, hoikkia nuoria naisia salilla pukuhuoneessa jatkuvasti. Eivät todellakaan näytä yleensä tuon kuvan naiselta vartaloltaan, ja ne sentään käyvät siellä salilla tai jumpissa. Teinitytöt ovat sitten asia erikseen. Mäkään en näytä noin kiinteältä, ja mun painoindeksi on 20,1 ja mä olen myös lihaksikkaampi. On ihan kukkua, että jos vain katsoo, mitä suuhunsa laittaa, niin voisi kuvitella että pysyisi tuon näköisenä aikuisiälläkin. Siinä on geeneilläkin myös iso osuus, ja kuten sanoin, pieni vähemmistö naisista on tuolla tavalla rakennettu, että keho on kauttaaltaan hoikka ja kiinteä eikä paikallisia rasvakertymiä ole.

E. Jos noista kriteereistä jatketaan, niin mä en varsinaisesti ymmärrä, miksei voisi asettaa sellaisia kriteerejä, joille ei voi mitään. Kun ihmiset kuitenkin ovat erilaisia ja erilaiset ihmiset sopivat yhteen ja kumpikaan osapuoli ei niille ominaisuuksilleen mitään voi. Ei kaikkien tarvitse sopia yhteen kaikkien kanssa, ja osa ominaisuuksista vain sopii paremmin yhteen toisenlaisten ominaisuuksien kanssa. Esimerkiksi ne verbaaliset ihmiset. Ihminen, joka ilmaisee itseään jatkuvasti ja monimutkaisesti puheellaan ei usein ehkä ymmärrä kumppania, jolla sanat takertuvat kurkkuun. Tai pituus. Kaksimetriselle miehelle on ihan ymmärrettävää haluta 180+ cm nainen. Jne.

Siis tottakai 1,1 suhteella pituuskriteerit on ihan ymmärrettäviä. Mutta kun kuulee näitä 160cm naisia jotka haluaa vähintään 185cm pitkän ja tumman miehen ruskeilla silmillä plus ne miljoonat muut ominaisuudet, tulee se ketutus, vaikka ne ei mitään ihmeellisiä itse olekaan. Moni vaan nostattanut niiden itsetuntoa kun halunnu seksiä. Ja verbaalisuudessa sama juttu, moni tuppisuu muija lemppaa tuppisuuäijän. Enkä edelleenkään ymmärrä tuota kroppa-asiaa. Jos syö kun hevonen ni oli se ruoka mitä vaan niin kyllä sitä lihoo, mutta kun pitää ne linjat eikä syö enempää kun kuluttaa ja harrastaa hyötyliikuntaa päivättäin niin ei se kauheen vaikeaa luulis olevan pysyä tossa kunnossa. Monilla vaan sitä roskaa menee suuhun vaikka istuu 8h töissä eikä liiku. Nytki toi yks toinen työkaveri nainen tuli lounastauolta kiinalaisesta ravintolasta ja syö suklaapatukkaa jälkkäriks.

Mun mielestä olis vaan epäreilua vaatia vaikka että naisella pitää olla blondit hiukset, ainakin 170cm, ruskeet silmät, rikkaat vanhemmat ja sen olla puhelias ja eikä kanamaista puhetta hyväksytä. Mulle on aivan sama kaikki edellämainitut. Mut haluisimpa nähä jonku tasosia naisia jotka on tota mieltä.

Karkkipäivä oli kerran viikossa ja silloin sain yleensä lakun ja jonkun 0,3 pullolimun.
Juu ei puhettakaan että ois saanut karkkipäivän ulkopuolella limua tai jätskiä. Ja jos hölmöili niin ei saanut edes karkkipäivänä :(

Mutta onhan tuo järkyttävä näky kun katselee isoa osaa lapsiperheiden ostoskärryjä tuolla kaupoissa.

On muuten tosi järkkyä nykyteinien lihavuus. Mäkin muistan ala-asteelta, että ei silloin ollu lihavia kuin ihan vaan muutama koko koulussa ja niitä sit tietty jotkut kiusas. Nykyään jokaisella teinitytöllä hyllyy kauhee maharöllykkä.
No, mun lapsuudessa ei paljo herkuilla juhlittu. Karkkipäivä oli kerran viikossa ja silloin sain yleensä lakun ja jonkun 0,3 pullolimun. Muuten syötiin melkein aina perunaa ja kastiketta tai jotain keittoa. Niin ja ruisleipää.
Just tänään kävin kaupassa ja lihava äiti osti lihavalle lapselleen muiden herkkujen ohella jäätelön ja sitä jäätelöä piti päästä syömään jo siellä kaupassa ennen kassoja! WTF! Sit vaan tyhjä paperi kassanauhalle.. huhuhuh!

Kyllähän tässä huonompaan suuntaan mennään koko ajan. Ennen kesää näkyi aamuisin bussipysäkillä teinejä, jotka aamupalaksi söivät Mcdonaldsin burgereita.

Niin ja moni teini vetää energiajuomia janoon veden sijaan.

Toi on juuri sellanen asia, mikä järkyttää kaupan kassajonossaki. Ihan vaahtosammuttimen kokoiset ihmiset ostaa noita. Sitten ihmetellää, että mistä kaikki ADHD tulee. Sokeri ja kofeiini yhdessä + muut piristeet. Pelolla odottelee tulevaisuutta noiden lasten suhteen. Varmasti tulee kaiken asteiset "päätaudit" lisääntymään. Puhumattakaan diabetes ja metabolinen oireyhtymä.

Sit just jotkut jugurtit. "Ostetaan lapsille jugurtteja, kun ne tykkää niistä niin kovasti. Ja jugurttihan on terveellistäkin." Just joo, ihmekös tuo, että lapset tykkää, kun yks jugurtti sisältää usemman sokeripalan. Sit sokerihuurretuja muroja, nekin on terveellisiä, kun niissä on riisiä. Ja taas lapset tykkää. Kasviksia ei tietenkään kultamussukoille voi tarjoilla ruuan mukana, koska niistä lapset eivät tykkää. Suorastaan inhoavat. Hohhoijaa..

Back
Ylös Bottom