Vituttaa pikkusiskon puolesta. On myymässä mansikoita torilla ja "firman" omistajiin lukeutuu mun kaveri, joka taas seurustelee mun pikkusiskon kaverin kanssa. Pikkusisko oli ilmaissut halunsa päästä myymään yhden tietyn työntekijän kanssa; homma luistaa ja juttu lentää. Tämä ei kuitenkaan käynyt "johdolle", syynä se, että "aina ei pääse mihin haluaa". Yllättäen pikkusiskon kaveri, jota ei ollut nähnyt vähään aikaan, oli ilmestynyt torille. Sisko vaihtoi muutaman sanan kaverinsa kanssa, kun ei asiakkaitakaan ollut. Tää mun kaveri sitten laittaa mulle viestiä, että pidäs siskolles puhuttelu, kun siit on tullut huono. Vastasin kärkkäästi, että se on teidän työntekijänne ja te sille puhuttelun pidätte jos tarve on. Muutaman viestin jälkeen kaveri ei enää vastannut mulle mitään. Sisko kysyi päivän jälkeen asiasta, ja sai vastauksen kaverini tyttöystävältä, joka myös töissä samassa paikassa, että oli väärinkäsitys. Myöhemmin ilmoitettiin, ettei pikkusiskoani enää tarvita tällä viikolla, vaikka juhannus tulossa ja ihmisiä torilla varmasti ruuhkaksi asti. Tolkuttoman lapsellista touhua, mutta mitä muuta voikaan lapsilta odottaa? Pikkusiskoni siis -95 syntynyt, kun kaverini taas -90 eikä muutenkaan penaalin terävin kynä. Ennenkin samasta paikasta laitettu porukkaa pihalle sanoin "meillä on nyt tarpeeksi myyjiä, joten ei tarvita sua nyt tällä hetkellä täällä".
Ehkä avautuminen on täysin turha, ehkä mulla ei ole myyjän vaistoa ollenkaan, kun mun mielestä kyseessä olleet tapahtumat eivät haittaa myyjän töitä. Eikä asia mulle kyllä kuulukaan. Ja onneksi itse en ole vastaavissa hommissa, joissa ei ole mitään työntekijän turvaa. Ja vielä onnekseni totean, että en sekaannu lapsiin.
Ehkä avautuminen on täysin turha, ehkä mulla ei ole myyjän vaistoa ollenkaan, kun mun mielestä kyseessä olleet tapahtumat eivät haittaa myyjän töitä. Eikä asia mulle kyllä kuulukaan. Ja onneksi itse en ole vastaavissa hommissa, joissa ei ole mitään työntekijän turvaa. Ja vielä onnekseni totean, että en sekaannu lapsiin.