Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt tuntuu niin siltä, että tekisi mieli huutaa vaan niin kauan, että veri lentää kurkusta. Sen jälkeen vois mennä norkoileen johonkin kauppaan ja odotella, että joku tönäisee tai "katsoo väärin" ja vetää pataan. Tai ainakin yrittää. Lopuksi vois vetää ranteet auki lusikalla.

Työt, työt...

Vittu mitä paskaa.

Oli kymppiin työvuoro merkitty. Kävin pirteenä seiskan aikaan aamulenkillä, sitten pikasuihku ja 10 vaille kasi hyppäsin pyörän satulaan että jes, pariksi tunniksi ylitöihin.

Vaan mitähän vittua? Tuntui aika mukavalta kun vetäisin ensimmäisen katukorotuksen yli omassa pihassa ja molemmat renkaat olikin vanteillaan (hiekalla ei huomannut kun istuin satulaan että kumit on tyhjät). Jumaliste jos ne on puhkottu niin... Hirveä työ muutenkin pumpata ilmaa niihin :(

Olipa tosi rattoisa kävellä töihin eväskassit heiluen sellaisissa kengissä jotka ei ole edes tommoseen pitempään kävelyyn suunniteltu, ja ylitöistäkin myöhästyin 45min (eli rahaa meni hukkaan). Ja kohta varmaan saa maksaa lisää jostain renkaiden korjaamisista. Prkl.

Miksi vitussa oon tällänen nolla etten saatana voi menestyä missään. ::smoke

Tämä Perkeleen flunssa jatkuu 3tta viikkoa eikö tämä voisi jo poistua tai vaihtoehtoisesti viedä hengen :angry2:

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä

Tuli pahoitettua toisen mieli eilen omalla mielipiteellä ja arvostelulla, se pistää vituttamaan.. :(

:lol2:

Anteeksi. Alkaa vain aina naurattamaan kun joku nainen mainitsee ilman pumppaamisen pyörän kumeihin.

Mitäs hauskaa siinä on? :D

Voin kertoa että mähän en saanut pumpattua ilmaa niihin viimeksikään (kun siis talviteloilta varastosta pyörä otettiin keväthuoltoon). 20min yritin hätäpäissäni pumpata ja ei tapahtunut mitään, ei niin mitään. Jouduin soittamaan eksän pumppaamaan ja voin sanoa että aika lähellä oli ettei sekin vetänyt jtn roidrageja kun lihakset aivan törkeessä pumpissa itelläänkin pumppasi sitä saatanan rengasta kuin tulpatonta mopoa. Siinä lensi hikipisarat ja kirosanat yhtälailla...

images

Sorry mutta pakko ihmetellä jos ton tyylisellä ilmaa laittaa mikä siitä tekee vaikean. Suullako sitä ilmaa puhallatte :rolleyes:

Mitäs hauskaa siinä on? :D

Voin kertoa että mähän en saanut pumpattua ilmaa niihin viimeksikään (kun siis talviteloilta varastosta pyörä otettiin keväthuoltoon). 20min yritin hätäpäissäni pumpata ja ei tapahtunut mitään, ei niin mitään. Jouduin soittamaan eksän pumppaamaan ja voin sanoa että aika lähellä oli ettei sekin vetänyt jtn roidrageja kun lihakset aivan törkeessä pumpissa itelläänkin pumppasi sitä saatanan rengasta kuin tulpatonta mopoa. Siinä lensi hikipisarat ja kirosanat yhtälailla...

Olen vaan niin monta kertaa kuullut naisten tilityksiä tuosta pumppaamisesta miten se on niin hirveän hankalaa, raskasta, ilma ei pysy sisällä jne., vaikka yleensä koko homma on tehty aivan päin vittua. Siis niin käsittämättömän yksinkertainen toimenpide, joka jostain syystä naisille tuottaa ylitsepääsemättömiä ongelmia. :D

Tuohon sun tarinaan en ota kantaa, siinä oli varmaan oikeasti jotain vikaa venttiileissä. :)

images

Sorry mutta pakko ihmetellä jos ton tyylisellä ilmaa laittaa mikä siitä tekee vaikean. Suullako sitä ilmaa puhallatte :rolleyes:

Tuollaisellapa juuri. Testattiin vielä kolmea eri mallin pumppua kun luultiin ekana että pumppu rikki. Sitten epäiltiin että venttiilin reunasta vuotaa tms, mutta kaikki oli kunnossa. Voin sanoa suoraan että mun voimat ei riittäisi, eikä yksikään kynis äijä pysty pumppaamaan mun fillarin kumeja (ainakaan saatavilla olevalla kolmella pumpulla). Siinä tarvi siis todellakin lihasvoimaa, ja mieluiten vielä kestävyyskuntoa nimittäin homma oli helvetillinen.

Mun tulokseton pumppaus 20min ei vienyt tippaakaan ilmaa renkaisiin vaikka eri tekniikoita kokeilin. Eksä pumppasi aivan kuin joku raivohärkä ja mä jouduin pitämään pyörästä kii ettei se lentänyt hevon helvettiin. Myöskin ns. "tuloksetonta pumppausta" kesti ekat 5-10min ennen kuin ilmaa sinne alkoi näkyvästi menemään (kumit siis niin tyhjät että olivat vanteillaan).

Ei ennen oo koskaan ollut tämmöistä ongelmaa, mutta mun pyörän kanssa näköjään on. Ehkä siinä on jotain vituillaan, en tiedä.

Olen vaan niin monta kertaa kuullut naisten tilityksiä tuosta pumppaamisesta miten se on niin hirveän hankalaa, raskasta, ilma ei pysy sisällä jne., vaikka yleensä koko homma on tehty aivan päin vittua. Siis niin käsittämättömän yksinkertainen toimenpide, joka jostain syystä naisille tuottaa ylitsepääsemättömiä ongelmia. :D

Tuohon sun tarinaan en ota kantaa, siinä oli varmaan oikeasti jotain vikaa venttiileissä. :)

Vittumaista se todellakin on aina, oli kuinka helppoa tahansa :D Ja joo, epäilen että pakko olla jotain vikaa tuossa fillarissa. Ei normaalia.

Nukuin tunnin pommiin ja kun pääsen amikselle asti ni luokka lähteny jonnekin v**un Uuteenkaupunkiin. Turha reissu + luvattomat poissaolot tältä päivältä. Ei nyt järin suuri vitutus ole mut jonkinmoinen kuitenki.

Tuollaisellapa juuri. Testattiin vielä kolmea eri mallin pumppua kun luultiin ekana että pumppu rikki. Sitten epäiltiin että venttiilin reunasta vuotaa tms, mutta kaikki oli kunnossa. Voin sanoa suoraan että mun voimat ei riittäisi, eikä yksikään kynis äijä pysty pumppaamaan mun fillarin kumeja (ainakaan saatavilla olevalla kolmella pumpulla). Siinä tarvi siis todellakin lihasvoimaa, ja mieluiten vielä kestävyyskuntoa nimittäin homma oli helvetillinen.

Mun tulokseton pumppaus 20min ei vienyt tippaakaan ilmaa renkaisiin vaikka eri tekniikoita kokeilin. Eksä pumppasi aivan kuin joku raivohärkä ja mä jouduin pitämään pyörästä kii ettei se lentänyt hevon helvettiin. Myöskin ns. "tuloksetonta pumppausta" kesti ekat 5-10min ennen kuin ilmaa sinne alkoi näkyvästi menemään (kumit siis niin tyhjät että olivat vanteillaan).

Ei ennen oo koskaan ollut tämmöistä ongelmaa, mutta mun pyörän kanssa näköjään on. Ehkä siinä on jotain vituillaan, en tiedä.

Vittumaista se todellakin on aina, oli kuinka helppoa tahansa :D Ja joo, epäilen että pakko olla jotain vikaa tuossa fillarissa. Ei normaalia.

109px-Presta_venttiili.jpg

Jos siinä fillarissa on "kapeet" renkaat ja tollanen venttiili niin sitä venttiiliä pitää vähän avata jotta sinne saa ilmaa.

Tehtiin kaikki mahdolliset, ja pumppuja oli 3 erilaista (vaihtopäillä) + mun venttiilejä sai myös ruuvattua. Väitän että jotain isompaa vikaa tuossa on.

Vittu ihan sama. Menee hermot. En aio pumpata itse joten olkoot.

Tehtiin kaikki mahdolliset, ja pumppuja oli 3 erilaista (vaihtopäillä) + mun venttiilejä sai myös ruuvattua. Väitän että jotain isompaa vikaa tuossa on.

Vittu ihan sama. Menee hermot. En aio pumpata itse joten olkoot.

Käy lähimmällä huoltoasemalla ja laita paineilmalla täyteen. Turhaa leikkiä tommosten pumppujen kanssa.

Back
Ylös Bottom