Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt taas vituttaa ihan typerat pienet asiat. Yksistaan ne eivat varmaan harmittaisi niin paljon, mutta kun kaikki kasaantuvat niskaan samalla kertaa :jahas:

- Postilaatikon rikkinainen lukko vaihdettiin eika sita tietenkaan voinut tehda niin etta vanhat avaimet sopisivat siihen. Huomenna joudun parhaassa tapauksessa kaymaan avaimista vastuussa olevan akan toimistolla monta kertaa, koska mitaan kellonaikoja ei annettu. Kaiken lisaksi en paase sisalle siihen rakennukseen ilman etta joku avaa oven.
- Menkat ovat saatanasta. Enka olekaan karsinyt niita kuin kevyet 10 paivaa jo...
- Suklaanhimo!
- Opiskelujumi. Tietoa on saman aikaa liikaa ja liian vahan, en oikein tieda mita tekisin ja lukisin seuraavaksi.
- Lontoo varastaa poikaystavani taas kerran ties miten moneksi paivaksi.

Arsyttaa.

Taitaa tuo olla totta, ikävä kyllä...

E: Tuosta hikijutusta pakko todeta, että itse kanssa hikoilen joka treeneissä paidat ja kaikki märäks, mutta eipä oo jostain kumman syystä koskaan ollu hiki silmissä ongelmana. Aika outoa nyt kun aloin miettimään. Jotenkin mulla vaan jää se hiki kulmakarvoihin tai kiertää silmät tai jotain... Mutta siis ei sillä että siinä lakin pitämisessä mitään väärää olisi, eipä minua koske. Itsekkin noita jotain "salietiketin" sääntöjä rikon, kun siitäkin täällä väännetty komediaa kuinka joillain on otsaa olla salilla sortseissa tai hihattomissa, itse 40min sitten toteutin molemmat.

Ei kai se komediaa ole, jos shortseissa ja hihattomassa on salilla? Ite vetänyt viimeset parivuotta hihattomalla ja shortseilla. Kesällä sekä myös talvella, tulee niin sairaan kuuma salilla. En ymmärrä, mitä komiikkaa on jos ei hikoile colleget ja t-paita päällä. Joskus saatan jättää fleesen päälle, ja riisun sen ekojen sarjojen jälkeen, kun alkaa lämpöö oleen. Turha näitä naruja on esitellä, mutta mukavempi se vaan salilla on olla, kun on vähän viileemmät kuteet.

Tässähän ulkoasukeskuteluiden keskellä alkaa itse miettiä, millaista salikomediaa oma salilla käyminen on salin kaljupäisille ja tatuoiduille huppareita käyttäville himobodareille. Tukkaa on itsellä kuitenkin enemmän kuin keskimääräisellä salin naiskävijällä ja päätäkin koristaa huiviksi kiedottu buffi ja kaiken lisäksi päällä saattaa olla jopa usein shortsit ja hihaton paita. Ehkä minä keskiverto salibandypellestä käyn vaikka en salibandya pelaakaan enkä omista puuhelmiä :D.

Mutta asiaan. Minulle parasta salikomediaa on radiosta kuuluvat tilanteeseen sopivat läpät. Käyn salilla usein arkiaamuisin ja Radio Rockin korporaatio voi olla vaarallinenkin ohjelma. Koita siinä sitten pelastaa tilanne, kun syvimmän kyykyn hetkellä kuulee jonkin hyvän läpän ja keskittyminen herpaantuu..

Hauskin sattuma tapahtui viime treenikerralla. Olin juuri tekemässä viimeistä penkkisarjaani (perse kiltisti penkissä kiinni), kun kaiuttimista alkaa raikua Juice Leskisen "Elämässä pitää olla runkkua". Tanko ei sentään tippunut aivan rinnalle, mutta kauas ei jäänyt :).

Hauskin sattuma tapahtui viime treenikerralla. Olin juuri tekemässä viimeistä penkkisarjaani (perse kiltisti penkissä kiinni), kun kaiuttimista alkaa raikua Juice Leskisen "Elämässä pitää olla runkkua". Tanko ei sentään tippunut aivan rinnalle, mutta kauas ei jäänyt :).
repesin :D

Siis sortseissa ja hihattomassa ei saa treenata, tai muuten paasee tahan ketjuun? :wtf:

On tullut vietettya useita kuukausia Thaimaassa, ja 95% kaikista salikavijoista (paikallisia) kayttaa kyseista vaatekertaa (itseni mukaanlukien). Kai se on sitten, kun Suomeen palaan, etsittava jostain ne colleget, vanhat virttyneet t-paidat ja salihousut... :jahas:

Sorry offtopic.

Varsinaista salikomediaa (tuon vaatetuksen lisaksi?) taalla paikallisten suosimalla salilla harvemmin nakee. Penkki ja kyykkypaikka tuntuvat olevan aina vapaina. Paikalliset "karjut" tuntuu keskittyvan haukkareihin ja vatsojen tekemiseen. Sita ihmettelen, kun osa naista karjuista on ihan skroden nakoisia, mutta silti tekevat jotain haukkari/vatsa-ohjelmaa tai jos sattuvat eksymaan esim. penkkipaikalle, niin 60kg on aikalailla maksimipaino, mita olen tangossa nahnyt. Kyniksena tuntuu ihan hauskalta, kun tuntee olevansa usein salin vahvin kaveri. :dance:

Myos salin soittolista on aika mielenkiintoinen - paikallisten joikujen lisaksi valilla tulee sitten Backstreet Boysia jne. Hyvana paivana sentaan saattaa tulla The Scorpionsia - silloin onkin hyva kokeilla maksimeja. :rolleyes:

2 viikkoo sitten vaihdettiin postilaatikot uusiin. Makso jonku satasen naamaa kohden. Nyt tuli upouuteen postilaatikkoon lappu, että postilaki muuttuu ja posti toimitetaan sisälle asti. Taloyhtiön hallitus ja isännöitsijä ollu suht kujalla taas? Maksan vittu satasen uudesta postilaatikosta, jota käytän tasan vittu 3 viikkoo. Meen veteleen seuraavaan yhtiökokoukseen mummoja turpaan, jotka äänestää kaiken paskan läpi et edes jotain tapahtuis elämässä.

Penkki ja kyykkypaikka tuntuvat olevan aina vapaina.
Listaan voi lisätä oikeastaan lähes kaikki vapaat painot, ei ainakaan mua haitannut. :D

Oma punttis oli siitä hyvä, että löytyi sauna ja jopa vesikin. Siellä ei tosin juuri kukaan käynyt. Sali oli varmaan kalleimpia, mutta todella hyvä etenkin vapaiden rautojen osalta.

Komediaa ei tosiaan juuri näkynyt, mutta harva siellä kovin vakavissaan edes treenasi. Ne jotka niin teki oli lähes poikkeuksetta ulkomaalaisia.

Keskiviikkona täysin varoittamatta nousi hissi kurkkuun salin suihkussa. Vessakin oli varattu niin juoksin munasillaan oksentamaan pukkarin roskikseen. Sai mennä suihkuun uudestaan pesemään naaman. Ymmärtäisin jos kovan sarjan jälkeen tulisi, mutta vasta suihkun jälkeen.

Reenikaveri varoittamatta työnsi suihkussa liian syvälle kurkkuun?

Vituttaa ei kun ei löydy vuokrakämppään. Miten voi olla niin vaikeeta löytyä kunnollista kaksiota? Kuukauden verran käyny jo joka päivä kyyläämässä oikotien ja vuokraoven läpi (onko noita muuten jotain muita samanlaisia sivustoja?). Ei kai auta muuta kun odotella vaan, et joku sopiva tulis vapaaks...

Kohta on hajoaminen työkaveriin lähellä. Ei vaan kertakaikkiaan pysty käsittämään ihmisen ajatuksenjuoksua. Jätkä opiskelee vissiin toista vuotta amkissa ja luulee tietävänsä aivan kaikesta kaiken. Selittää ihan pokalla täyttää soopaa joistain työasioista, ja vetäisi takuulla aivan törkeän herneen nenään, jos menisin sanomaan johonkin asiaan, että ei tuo homma nyt ihan noin mene. Puhuuhan jätkä kyllä asiaakin, mutta on kohtalaisen vaikeaa kuunnella ihmistä, jonka jutut seilaa koko ajan itse keksittyjen juttujen ja oikean tiedon välillä. Lisäksi jätkä saa ilmeisesti jotain tyydytystä siitä, että pystyy koko ajan nokittelemaan mulle, jos kysyn siltä jotain. Tänään esimerkiksi kysyin, että kenelle se palautti yhden lomakkeen, niin vastaus oli: "Palautin sen henkilölle x, mutta sillä on nyt varmaan parempaa tekemistä kuin ottaa sun lappua vastaan". MITÄ VITTUA OIKEASTI? En oo ollut käytännössä missään tekemisissä tuon jätkän kanssa aikaisemmin, niin mitä ihmettä toisen täytyy alkaa jotain kikkeliään kasvattamaan ihmeellisellä piikittelyllä heti kun joutuu toisen kanssa tekemisiin?

Joka tapauksessa tyydyin kuuntelijan rooliin, sillä pidin mielessä sanonnan: "When you're arguing with an idiot, make sure the person you speaking to isn't doing the same thing."

Miks vaan vituttaa ihmiset yleensä? Tekee mieli vetää falcon punch jokasta naamaan ketä nään. Mitään kummempaa syytä tähän ei ole.. kuhan vaan vituttaa muuten vaan.
Ei naamaan. Ei koskaan naamaan.
60f6a52d_0805_7efd.gif

Et taida tietää että nimenomaan Thaimaasta kaikki hakee roinansa, kun saa kuullemma mitä haluaa paikallisesta apteekista ilman reseptiä :) Voisi selittää miksi pattia löytyy huonollakin treenillä...

Tiedossa toki on, etta roinaa olisi saatavilla. Itseani ei moinen kiinnosta, niin en sen tarkemmin tieda, etta mita ja mista pitaisi lahtea kyselemaan.

Se menee kylla sitten jo salikomedian puolelle, jos nama kaverit vetaa roinaa, mutta silti penkissa jauhetaan sarjaa 40kg:lla... Juu, ja nama kaverit ovat siis paikallisia, eivatka naita Pattayan lansimaisia bodareita.

Taytyy kylla todeta, etta iltaisin en ole talle salille uskaltautunut. Ehka siella silloin liikkuu kovempia karjuja.

Kaikki läski menee mahaan, vaikka kädet ja jalat olisivat langanlaihat, niin maha pömpöttää, olis parempi jos se läskinperkele sijoittuisi ympäri kroppaan. Aargh!

Back
Ylös Bottom