Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tarkalleen ottaen näin: Joku idiootti parkkeerannu rekkansa keskelle tietä, nelikaistasen oikealle kaistalle juuri enne risteystä. -> joudun menemään vasemmalta ohi ja kääntymään oikealle --> Vasemmalta kaistalta oikealle kääntymine kiellettyä koska "aiheuttaa vaaratilanteen" ja hylätty. Mut eipä tossa muutakaan ois ollu tehtävissä. Tutkinnon vastaanottaja hokee perään: "mä sanoin sulle et sääntö ennen suuntaa, oisit ajanu suoraan vaikka käskin kääntyä oikealle."

Ne on monesti kusipäitä nuo inssimiehet. Kyllähän siinä alkaa tikittää ku joutuu päivästä toiseen nubuja kaitsee. Tosin, jos se sulle noin on tarinoinu, niin eipä siinä paljoa autoa valittaa.

Karma. Mitä pahaa mä oon tehny? vois piakkoin kääntyä hyväksi. Mikään ei mee suunnitelmien mukaan ja kokoajan tulee jotain pieniä vastoinkäymisiä joka sektorilla.

Viimesin: Oon miettiny pitempään tota pyöräilyn aloittamista ja viime torstaina kävinkin kattelemassa niitä. Mun haluaamaani ei ollu, mutta vastaava hieman parempi ja kalliimpi, tosin tarjouksessa oleva löyty. Sitä ei ollu oikeen kokosena liikkeessä, mutta varastosta löytyy. Varasin sen, jotta kokoavat pyörän ja lupasivatkin sen lauantaiksi ja sanoivat soittavansa perään. Hienoa!
Maanantai koitti eikä puhelin ollut soinut... Soitin liikkeeseen ja kyselin ko. pyörästä.. Vastaus: "Eikö Sami soittanutkaan?", "Ei sitä pyörää sen kokosena löytynytkään".
:jahas::curs:

Olisivat tarkistaneen, ennen kuin myivät eioota, pistävät odottamaan ja kyselemään perään. Ja kyseessä oli ihan pyöräfirma... Ärsyttää ku suunnitelmat meni uusiks, pyörän hankinta viivästyy, jne, jne

Ne on monesti kusipäitä nuo inssimiehet. Kyllähän siinä alkaa tikittää ku joutuu päivästä toiseen nubuja kaitsee. Tosin, jos se sulle noin on tarinoinu, niin eipä siinä paljoa autoa valittaa.
Mä olen kyllä aivan toista mieltä noista insseistä. Suurimmalla osalla karisee virkaintoisuus ekan parin kuukauden aikana ja sen jälkeen osaa suhtautua ihan fiksusti siihen työhön. Sama juttu nyt on lähes kaikissa ammateissa; monet poliisitkin on koulusta päästyään olevinaan niin virkaintoisia, mutta sitten kun kokemusta karttuu, niin alkaa tajuamaan asioiden tärkeysjärjestyksen, ja osaa käyttäytyä ammattimaisemmin. Tietenkään mulla nyt ei ole mitään kaikista vahvinta kokemusta, mutta kaksi inssiä olen ajanut ja molemmat päässyt ekalla kerralla läpi ja vaikka virheitä tulikin muutama, niin tutkinnon vastaanottaja oli todella asiallinen molemmilla kerroilla.

En nyt viittaa sinuun, mutta yleensä niiden kohdalla, jotka sössivät inssinsä, osuu kohdalle erittäin vittumainen inssi. Toinen asia vain on se, onko jälkimmäinen seikka seurausta ensimmäisestä vai päinvastoin...

Eivät ne ole läppää.

Taitaa tuo olla totta, ikävä kyllä...

E: Tuosta hikijutusta pakko todeta, että itse kanssa hikoilen joka treeneissä paidat ja kaikki märäks, mutta eipä oo jostain kumman syystä koskaan ollu hiki silmissä ongelmana. Aika outoa nyt kun aloin miettimään. Jotenkin mulla vaan jää se hiki kulmakarvoihin tai kiertää silmät tai jotain... Mutta siis ei sillä että siinä lakin pitämisessä mitään väärää olisi, eipä minua koske. Itsekkin noita jotain "salietiketin" sääntöjä rikon, kun siitäkin täällä väännetty komediaa kuinka joillain on otsaa olla salilla sortseissa tai hihattomissa, itse 40min sitten toteutin molemmat.

Auton kanssa meni inssi hyvin, mutta prätkäkortin ajoin vasta vuosi sitten B:n päälle. Ennen inssiä oli käsittelykoe jossa vedin vituiksi ja lopuksi pannutin kyljelleen opetuspyörän romuksi. Samalla romulla sitten inssiin ilman pakoputkea ja tankit sun muu lommoilla ja vituiksi meni täydellisesti kaikkinen virheineen... ihmetys oli suuri kun sainkin kortin... Inssin sanoin: sulle ei ikinä pitäisi antaa korttia, mutta samalla laittoi nimmarit ja leiman paperiin ja siinä se oli. Ihmeitä tapahtuu.

Auton kanssa meni inssi hyvin, mutta prätkäkortin ajoin vasta vuosi sitten B:n päälle. Ennen inssiä oli käsittelykoe jossa vedin vituiksi ja lopuksi pannutin kyljelleen opetuspyörän romuksi. Samalla romulla sitten inssiin ilman pakoputkea ja tankit sun muu lommoilla ja vituiksi meni täydellisesti kaikkinen virheineen... ihmetys oli suuri kun sainkin kortin... Inssin sanoin: sulle ei ikinä pitäisi antaa korttia, mutta samalla laittoi nimmarit ja leiman paperiin ja siinä se oli. Ihmeitä tapahtuu.

Sanoin muuten, että voisin korvata ja maksaa ainakin omavastuun, muttei näyttänyt haittaavan. Opettajana oli puljun omistaja ilmeisestikkin.

Nojoo ehkä kärjistin. Itsellä henkilöauton inssimies oli tämä 'kusipää', kun taas kuorma-auton inssi oli taas 'liiankin' mukava. :D Tämä henkilöautoinssi oli vielä ihan ns. vanhaparta ja monesta suusta kuullu että melko ärsyttävä tyyppi. Eihän ne ole kaikki kusipäitä varmaan harvempi.

Ja pääsin kummatki ekalla läpi... :)

Carlsberi: Sullahan meni hyvin. Joko se ajaminen sujuu ilman pannutuksia? Itselläkin tuo motoinssi edessä tässä jossain vaiheessa ja kakkendaalit housuissa melkein jo nyt. :dance:

Carlsberi: Sullahan meni hyvin. Joko se ajaminen sujuu ilman pannutuksia? Itselläkin tuo motoinssi edessä tässä jossain vaiheessa ja kakkendaalit housuissa melkein jo nyt. :dance:

Kaikki sujui paremmin kuin hyvin, vaikka valitsin ensimmäiseksi pyöräksi kankean 250kg painavan rohjon. Kävin jopa talvella pyörittelemässä jäällä ja lumella kesärenkailla ja ei ollut ongelmaa... Keväällä otin taas käyttöön Huhtikuussa ja lipsautin heti kyljelleen kävelyvauhdissa jään päällä, mikä oli omaa syytä kun vahingossa painoin etujarrua.

Onnea inssiin... parhaiten menee kun ei ajattele liikoja (mahdollisia mokaamisen tilanteita) ja ottaa rennosti ilman paineita. Kannattaa ajella hissukseen niin ehtii miettiä.

Viime ke kännissä fillarilla pannut, silmäkulma auki ja niskat tuli pirun kipeiksi. No ei siinä mitään, oli kova promille ja laskin rappusia alas.
Tänään selvinpäin kunnon pannut, syytä en ole vieläkään keksinyt. Menin rotvallilta alas suojatielle ja siinä lähti etupää alta, siis mitä ihmettä? No siihen sitten keskelle katua naamalleen. Polvi auki ja housut riekaleiksi, kyynärpää pikkasen auki ja kämmen kuten polvi aukesivat kunnolla. Ei voi käsittää miten voi sileällä asfaltilla noin vaan vetää naamalleen, näköjään voi ja kyllä vituttaa. Tuntee itsensä täysin idiootiksi, ei osaa ajaa pyörällä, ei saatana. Sinänsä huvittavaa että oltiin vähän aikaa sitten 3h frendin kanssa metsässä leikkimässä ja mentiin pari aika pahaakin paikka läpi, eikä ollut kertaakaan edes lähellä että olisin kaatunut,sitten vetää asfaltilla turvat. Toi tämän päivinen syö kyllä miestä rotan lailla. Siinä saatoi kyllä olla märkä suojatienviiva mihin eturengas tuli huonossa kulmassa/lukossa siitä rotvallita alas, en oikein muuta selitystä keksi(paitsi sen etten osaa ajaa polkupyörällä).

Turhaan sitä kaatumista pelkää. Mielummin sitä kaatuu autokoulun pyörällä kun omalla :D

La ja su välisenä yönä ois ollu sata varma 10+ muija alla mutta.. ei ollut kumia messissä tai pudonnut ja mistäs vitusta semmosen 5-6 välillä löytää.. vituttaa vieläkin.

Turhaan sitä kaatumista pelkää. Mielummin sitä kaatuu autokoulun pyörällä kun omalla :D

Niin just, vitusti vaan sitä inssiä karkuun, ja sanoo että kuulokkeesta kuului vaan pelkkää suhinaa ja jotain epämääräistä.
Itse kun ajoin piikkikortin, niin eivät löytäneet toimivia radioita sieltä konttorilta. Noh inssi selitti reitin mikä pitää ajaa. No varmaan sellaista muistaa kuin puolet, eikä se inssi pysynyt mun perässä. Kun huomasin ettei sitä autoa enää näkynyt perässä käänsin keulan kohti konttoria. Venailin siinä 5-10 min, kunnes se äijä tuli paikalle. Totesi vaan että " kai sut on pakko läpi päästää":D

Voi pyhä sylvi ._.

Eerjon omin sanoin hänella "Ei mene hissi ihan ylös asti". Hän käy erityiskoulua ja on löytäny salista harrastuksen itselleen. Tekniikka ei ole ehkä parhaimmasta päästä, mutta so what? Kunhan yrittää.

Tämän läpän heiton voi sitten lopettaa tähän. Mikään ole typerämpää kuin tehdä pilaa kehitysvammaisesta.

Taitaa tuo olla totta, ikävä kyllä...

E: Tuosta hikijutusta pakko todeta, että itse kanssa hikoilen joka treeneissä paidat ja kaikki märäks, mutta eipä oo jostain kumman syystä koskaan ollu hiki silmissä ongelmana. Aika outoa nyt kun aloin miettimään. Jotenkin mulla vaan jää se hiki kulmakarvoihin tai kiertää silmät tai jotain... Mutta siis ei sillä että siinä lakin pitämisessä mitään väärää olisi, eipä minua koske. Itsekkin noita jotain "salietiketin" sääntöjä rikon, kun siitäkin täällä väännetty komediaa kuinka joillain on otsaa olla salilla sortseissa tai hihattomissa, itse 40min sitten toteutin molemmat.

Itse pidän aina shortseja ja collegepaitaa päällä salilla, taidan luoda melkoista salikomiikkaa. Kerran menin viime kesänä hihattomassa kun jäi kamppeita kotia, hävetti omasta puolesta järettömästi..

Viimeksi muokattu:
Nyt vituttaa naiset, ei kuitenkaan näin niinkuin seurustelumaailmassa, vaan työelämässä. Alan oikeasti olemaan sitä mieltä, ettänaisia ei tietyn tyyppisiin hommiin pitäisi ottaa tai ainakin soveltuvuuskokeet pitäisi olla, jossa katsotaan etteivät aina valita tyhjänpäiväisyyksistä. Meillä duunissa kaikki muut on miehiä, paitsi kaksi sihteeriä. Nämä akat sitten ovatkin koko ajan kuin hiekka hiertäisi vaginassa, aivan kaikesta tyhjänpäiväisyyksistä valitetaan, mutta omia hommia ei saada hoidettua. Tänään meinasi oikeasti hitsata siihen malliin kiinni, että päätin etten asioi näiden kanssa kuin pakosta. Siinäkö keskenään supattelevat ja haukkuvat selän takana, ei kiinnosta, mä keskityn omiin hommiin ja annan olla.

Back
Ylös Bottom