Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuli tieto 2 kuukautta lapsen syntymän jälkee et on mun. hellurei on pillu ruotsiks. vittu.
jos huomen JO kelailis et on täs jotain hyvää pakko olla..

jos huomen JO kelailis et on täs jotain hyvää pakko olla..
Laske pari kertaa päässä, että mitä kaikkea siistiä saisit hankittua sillä, mitä parhaimmassa tapauksessa joudut maksamaan seuraavat vuodet elatustukea. Veikkaisin, että tuo asia ei tunnu yhtään positiiviselta vielä huomennakaan. 18 x 12 x 142,86 = 30857,76e

No onko tuo edes mikään irtisanomisen peruste?

Yrittäjäsopimuksella edustajan hommia, joten mahdollista tämmönenki.
Työtodistukseen ei tule että on potkut saanut, mutta käytännössä vähän siihen suuntaan.
Kyllä tässä jotain positiivista täytyy olla :)

Sain kuviksentyön tehtyä kouluun, huomiseksi piti viimeistään olla valmiina.. Menisi myös iloisiin asioihin, muttakun sitä tehdessä meni tähän puoli viiteen eikä enää oikeen tahdo nukuttaa niin ottaa lievästi sanottuna päähän. Nimittäin huomenna ( tai siis tänään) sitte iskee se väsymys puntilla ku pitäis jotain alkaa tekemäänkin..
:wall:

Tarkalleen ottaen näin: Joku idiootti parkkeerannu rekkansa keskelle tietä, nelikaistasen oikealle kaistalle juuri enne risteystä. -> joudun menemään vasemmalta ohi ja kääntymään oikealle --> Vasemmalta kaistalta oikealle kääntymine kiellettyä koska "aiheuttaa vaaratilanteen" ja hylätty. Mut eipä tossa muutakaan ois ollu tehtävissä. Tutkinnon vastaanottaja hokee perään: "mä sanoin sulle et sääntö ennen suuntaa, oisit ajanu suoraan vaikka käskin kääntyä oikealle."

Ilmeisen nopea aineenvaihdunta. Tuntuu, että vaikka kuinka syö niin mitää ei jää kroppaa, kaikki menee paskan mukana ulos :curs:

Perkeleen Grimsvötnin tuhkaperse. Sunnuntaina pitäis lomareissuun lähtee, mutta eikö tuon jumalauta tartte taas tulla tuohon sotkemaan. Sama saatanan laulu ku viime keväänä.

Tarkalleen ottaen näin: Joku idiootti parkkeerannu rekkansa keskelle tietä, nelikaistasen oikealle kaistalle juuri enne risteystä. -> joudun menemään vasemmalta ohi ja kääntymään oikealle --> Vasemmalta kaistalta oikealle kääntymine kiellettyä koska "aiheuttaa vaaratilanteen" ja hylätty. Mut eipä tossa muutakaan ois ollu tehtävissä. Tutkinnon vastaanottaja hokee perään: "mä sanoin sulle et sääntö ennen suuntaa, oisit ajanu suoraan vaikka käskin kääntyä oikealle."

..tässä tiivistyy suomalainen liikennekulttuuri. Jo Inssiajossa syytetään jotain muuta idioottia väärintekemisistä.

Inssi opettajasi on oikeassa, jos hän olisi sanonut että nosta nopeutesi 100km/h keskellä kaupunkia, et saisi sitäkään tehdä. Ainakin silloin kun itse ajoin ajokortin ja kaverit ajelivat myös, oli inssi testaajilla tapana tehdä tollasia katsoakseen onko liikenne säännöt sisäistetty, eikä vain suoriteta mekaanisesti. Enemmän vaaratilanteita luovat ne jotka eivät ajattele liikenteessä omilla aivoillaan vaan toistavat jotain omaa kaavaansa.

Back
Ylös Bottom