Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laske pari kertaa päässä, että mitä kaikkea siistiä saisit hankittua sillä, mitä parhaimmassa tapauksessa joudut maksamaan seuraavat vuodet elatustukea. Veikkaisin, että tuo asia ei tunnu yhtään positiiviselta vielä huomennakaan. 18 x 12 x 142,86 = 30857,76ejos huomen JO kelailis et on täs jotain hyvää pakko olla..
No onko tuo edes mikään irtisanomisen peruste?

Kusin inssin. Ei mulla muuta.
Lohduttaudu sillä, että suurin osa olisi kosahtanut tuossa tilanteessa.Tarkalleen ottaen näin: Joku idiootti parkkeerannu rekkansa keskelle tietä...
Tarkalleen ottaen näin: Joku idiootti parkkeerannu rekkansa keskelle tietä, nelikaistasen oikealle kaistalle juuri enne risteystä. -> joudun menemään vasemmalta ohi ja kääntymään oikealle --> Vasemmalta kaistalta oikealle kääntymine kiellettyä koska "aiheuttaa vaaratilanteen" ja hylätty. Mut eipä tossa muutakaan ois ollu tehtävissä. Tutkinnon vastaanottaja hokee perään: "mä sanoin sulle et sääntö ennen suuntaa, oisit ajanu suoraan vaikka käskin kääntyä oikealle."
Tarkalleen ottaen näin: Joku idiootti parkkeerannu rekkansa keskelle tietä, nelikaistasen oikealle kaistalle juuri enne risteystä. -> joudun menemään vasemmalta ohi ja kääntymään oikealle --> Vasemmalta kaistalta oikealle kääntymine kiellettyä koska "aiheuttaa vaaratilanteen" ja hylätty. Mut eipä tossa muutakaan ois ollu tehtävissä. Tutkinnon vastaanottaja hokee perään: "mä sanoin sulle et sääntö ennen suuntaa, oisit ajanu suoraan vaikka käskin kääntyä oikealle."