Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun yks tuttu muija pyys mua ulos.
Tämähän ei asiassa ole vielä se huono puoli, mutta kun oon saanut siltä tytöltä pakit jo kolme kertaa aikaisemmin (ja KERRAN SE PYYS MUA ITE!!!).
Jos mulla olis vähääkään munaa, niin oisin sanonut sille jotain "rakentavaa". Mut ei mahda miitään, oon aivan kusessa siihen....tästähän tietää mitä tulee tapahtumaan... :wall: :itku:

Funky sanoi:
Vituttaa kun yks tuttu muija pyys mua ulos.
Tämähän ei asiassa ole vielä se huono puoli, mutta kun oon saanut siltä tytöltä pakit jo kolme kertaa aikaisemmin (ja KERRAN SE PYYS MUA ITE!!!).
Jos mulla olis vähääkään munaa, niin oisin sanonut sille jotain "rakentavaa". Mut ei mahda miitään, oon aivan kusessa siihen....tästähän tietää mitä tulee tapahtumaan... :wall: :itku:

Oo onnellinen, ettei tollasta vehtaamista tapahdu useamman vuoden seurustelun jälkeen... :curs:

Edit: Vielä.

Vittu kun vituttaa!

Aloitin taas ahkeramman juoksemisen kun talvella ei montaa kertaa tullut lenkillä käytyä. No ei mennyt kun viikon verran niin tuli tuo saatanan penikkatauti TAAS!!! Saa taas olla varikolla ainakin pari viikkoa.

Vittu. :curs:

Sattuipa kerran meidän salilla, että joku puuhelmipoju yritti penkkiennätystä. 100 oli noussut ja nyt yritettiin 110, tjsp... No, alkuun lähtee ihan hyvin, mutta sitten alkaa toinen käsi jäädä, ja lähtee putoamaan, ja tanko kallistuu uhkaavasti. Varmistaja ei reagoi mitenkään, ja lopulta sitten painot putoaa tangosta hirveellä ryminällä ensin puolelta ja sitten toiselta. Varmistaja ei ole tähän mennessä reagoinut mitenkään. Kaikki kattoo sitä ja joku salin isoista karjuista heittää sille, että "Pitäs olla varmistajan edes vähän hereillä". Mahto varmistajaa nolottaa.

Tosi usein näkee että jotain liikettä tehdään ainakin minun mielestäni päin vittua, mutta kun en tosiaan mikään expertti itsekään ole, niin en kehtaa mennä neuvomaan, jos se vaikka onkin ihan tarkoituksella niin tehty...

No mä oon varmaan itsekin aikamoinen outolintu salilla.Mutta goldsilta on jäänyt parhaiten mieleen tero joka on noitten kirjoitusten mukaan mennyt ihan sekaisin,no mun mielestä se oli aika harmiton kaveri joka vaan treenas ja treenas,vähän niinkiuin se duracell pupu=)

HST-treenissä sitä vetää hiki hatussa 15 toiston sarjaa jollain minipainolla kun siihen viereen pölähtää Mr. Pena Haukka, nappaa 40 kilon käsipainot ja alkaa vääntää hauiskääntöä hirveällä heijarilla. Tai penkkipunnerrusta perse ilmassa -tekniikalla. Molemmat liikkeet ilman lämmittelyjä, tottakai. Ja jokaisen sarjan jälkeen on sellainen tyytyväinen :david: -ilme. "Näittekste ton?"

Onhan noita mokia sattunut itsellenikin. Kulmasoutu käsipainolla tyssäsi siihen, kun penkki hajosi alta. No, se oli pikemminkin penkin kuin suorittajan vika. Yhtä kaikki ajattelin, että lienee syytä laihduttaa vähän. Onneksi pena ei hajonnut esim. ranskalaisen punnerruksen yhteydessä. :eek:

Nuo on muuten pelottavia tilanteita. Kerran näin kun kunnallisella salilla jollain isommalla mörssärillä hajos vinopenkki selän alta kun se väänsi käsipainoilla punnerrusta (siis rinnalle). En tiedä kävikö siinä pahemmin, kaverilla vääntyi vasen olkapää aika ikävään asentoon kun penkki romahti alta. Terveyskeskukseenhan se siitä lähti.

Sen jälkeen oli kyllä jännäkakka housussa pari seuraavaa treenikertaa kun vinopenkkiin meni.

Noista salilla ääntelijöistä voisi mainita yhden joka itseäni ainakin tuppasi aluksi naurattamaan. Sellainen ehkä kaksvitonen ja vahvanoloinen kaveri, treenaa suht isoilla raudoilla, hiippailee täysin umpimielisen oloisena salilla ja jokaisella toistolla huokaisee melkein epätoivoisesti: "Eiihh..."

Muutenkin salilla sen olonen että aluksi luulin jollain lailla vajaaälyseks/hulluksi. Sitten kerran tapasin ko. kaverin baarissa ja osoittautuikin ihan normaaliksi, avoimeksi ja fiksuksi tyypiksi. Oli vaan vaihtanut taas "normaalin minän" päälle salilta poistuttuaan.

Omalta osaltani olen varmaan monen mielestä aika koominen, kun teen niitä yhdenkäden penkkipunnerruksia yms. kommervenkkejä tämän skolioosini takia.

Kerran salilla oli eräs hieman iäkkäämpi, eläkkeellä oleva mieshenkilö, joka treenasi kauluspaita ja suorat pukuhousut päällä. Oli se aika hassua mutta kaveri treenasi kuitenkin ihan tosissaan, teki jopa pakkotoistoja.

:D

Prätkäkuume nousee ilmojen lämpenemisen myötä, eikä TODELLAKAAN ole rahaa sellaisen pyörän hankintaan, jonka haluaisi. Asiaa ei auta yhtään, että kävi katsomassa hintoja ulkomaisilta nettisivuilta... Suomessa 20k euroa, Saksassa 13k euroa ja rapakon takana 11k$ (9000 euroa!!!). :curs: Vituttais pienempääkin miestä... Eikun polkupyöräkauppaan...

Ei mitään suurempaa hässäkkää ole sattunut, mutta naurut kyllä irtosi kun ylätaljaan vaihdoin painoja. Ne levyt on ½ kg kipale ja se tanko painaa enemmän kuin se yksi ainut levy. Siinä painopakan päällä lukee isolla:"Pidä tankoa ylhäällä vaihtaessasi painoja, koska suurin tanko on painavampi kuin pakan päällimmäinen levy!". Noh, istahtaessani penkille luin tietenkin ensimmäisenä tämän tekstin ja seuraavaksi vedin sokan pois pakasta. Nopeasti ehdin tajuta mitä tapahtuu kun päällimäinen levy alkoi nousemaan ylös ja samassa kopsahti tanko takaraivooni. Vieressä istui hieman yli kolmissakymmenissä oleva vanha salikettu, joka repesi totaalisesti. Ei voinut olla nauramatta kun älysin miten tyhmä olin. :)

Yleensä yritän olla positiivinen, mutta:

-Auton pohja on ruostunut melkein puhki, ei mene katsastuksesta läpi enkä halua korjauttaa, kun maksaa liikaa

-Auton tuulilasiin tuli itsekseen metrin mittainen särö, korjaaminen maksaisi 700€

-Auton kaasutin meni rikki, kaasu tulee "tökkien"

-Auton keskuslukitus meni rikki, aina kun poistuu autosta pitää jokainen neljästä napista laittaa kiinni erikseen

(ja nämä kaikki viat tuli sillain viikon välein ilman mitään kolareita yms, paitsi ruostuminen)

-Jauhoin purkkaa, jolloin vanha juurihoidettu hampaani halkesi kahtia

-Työkännykkä tippui lattialle ja meni rikki

-Sairastuin kauheaan flunssaan, mutta en voi olla töistä pois kun on kiireellinen projekti

-Tyttöystävä ryyppää ja lihoo

:curs: :curs: :curs:

...nyt ei tule muuta tällä hetkellä mieleen.

TA2 sanoi:
Prätkäkuume nousee ilmojen lämpenemisen myötä, eikä TODELLAKAAN ole rahaa sellaisen pyörän hankintaan, jonka haluaisi. Asiaa ei auta yhtään, että kävi katsomassa hintoja ulkomaisilta nettisivuilta... Suomessa 20k euroa, Saksassa 13k euroa ja rapakon takana 11k$ (9000 euroa!!!). :curs: Vituttais pienempääkin miestä... Eikun polkupyöräkauppaan...

Join the club :wall:

Dreamer sanoi:
Yleensä yritän olla positiivinen, mutta:

-Auton tuulilasiin tuli itsekseen metrin mittainen särö, korjaaminen maksaisi 700?

Kalajuttuja, saa siitä tuulilasista maksaa vaikka 10000e mutta ei siitä sen parempi tule. Tollasen särön korjaaminen ei maksa kun muutaman kympin, koko tuulilasin vaihto about 250e.

Jesuiitta sanoi:
Kalajuttuja, saa siitä tuulilasista maksaa vaikka 10000e mutta ei siitä sen parempi tule. Tollasen särön korjaaminen ei maksa kun muutaman kympin, koko tuulilasin vaihto about 250e.

Tarkoitin sillä sitä tuulilasin vaihtoa. Paikallinen autokorjaamoni heitti sen 700€ (Toyota Carina II DX -88)

Omat mokat vituttaa ihan kympillä. Nostin eilen automaatilla 60e ja joku saatanan mäkäräinen lensi silmään, aloin sitä kaivamaan ja nappasin kortin. Rahathan sinne toki jäi roikkumaan. Soitin pankkiin ja kysyin palautuuko ne rahat sinne koneeseen ja sanoivat että palautuu ne aika hätäseen, mutta tiliotteessa ei ole korjattuna vieläkään tuota. Kyllä vain vituttaa jos joku ne nussi.

Jees tänään lähettiin sitte oikein aamusta tekemään selkätreeniä...porukkaa oli salilla melkolailla vähän, mutta maastavetoa oli tekemässä joku tyyppi. Tyyppi väänsi sitten tietenkin peräkkäin maastavedon, kyykyn ja vielä rinnallevedon tms. No vähän aikaa siinä sitten vielä odottelin, mutta mietin sitte, että maastavedollahan se pitäis alottaa, mutta teenpä alataljan nyt ensiksi kun se oli vapaana ja halusin kokeilla noita Tomin neuvoja ;) No sitten kun oli alatalja tehty niin eiköhän se maastavetoa tehnyt hyypiö ollut jo lopettanut sarjansa ja tilalle tuli 2 muuta tyyppiä vääntämään...hermot meinas mennä kun ne teki sitä helvetin kauan ja ku oon tällanen kynäniska ja oon just vasta oppinut tekemään maastavetoa ni en ihan viitsi mennä väliin kysymään, että "voiko tehdä välissä ?" kun tyypit nostelee helvetinmoisilla painoilla ja mä en viitsi kovin isoilla vielä nostella kun tekniikkaa vasta harjottelen"....no sitten tein ylätaljaa ja kulmasoutua käsipainoilla sitä maastavetoa odotellessa...salille pakkautui siinä vaiheessa jo niin paljon porukkaa, että meni hermot totaalisesti...se on sitten mentävä huomenna heti aamusta salille tekemään Hauis & Ojentajat-päivää ja tehdä se maastaveto heti alkuun...perkele :curs:

Mike sanoi:
Omat mokat vituttaa ihan kympillä. Nostin eilen automaatilla 60e ja joku saatanan mäkäräinen lensi silmään, aloin sitä kaivamaan ja nappasin kortin. Rahathan sinne toki jäi roikkumaan. Soitin pankkiin ja kysyin palautuuko ne rahat sinne koneeseen ja sanoivat että palautuu ne aika hätäseen, mutta tiliotteessa ei ole korjattuna vieläkään tuota. Kyllä vain vituttaa jos joku ne nussi.

Jos yhtään lohduttaa, niin kaveri myi kalliita tavaroita ja sai 900€. Rahat lompakossa lähti sitten juhlimaan baariin ja veti aivan perseet olalle. Seuraavana päivänä katsoi lompakkoon > typötyhjä :eek:

Oli varmaan tapojensa mukaan leveillyt rahoilla ja sitten jättänyt lompakon baaritiskille hetkeksi, jolloin joku pitkäkyntinen pölli koko potin...

Back
Ylös Bottom