Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jos et tuosta mun viestistä ymmärtänyt, että en nauranut painoille vaan sille että kaverit pelleilivät sillä etteivät mukamas olisi jaksaneet nostaa tankoa. Niin olen pahoillani etten osannut kirjottaa tuota tarpeeksi selvästi. Ja itsellä ei todellakaan ole varaa naureskella toisten painoille, kun itsellä esim. penkissä sarjapainot pyörivät siinä 70kg kieppeillä.

Aijaa. No ehkä minun luetunymmärtämistaitoni vaan ovat puutteelliset.
Pahoittelen muuten asian vierestä puhumista...

Voi jeesus :D

:curs:työpöytäni tuoli on rikki (ei viitsitä korjauttaa vaikka rahaa olisi), menemisiä ja tulemisia pitää vahdata kuin viimeistä päivää + omia rahoja ei saa käyttää itselleen mieluisiin asioihin. V vaihde suurimmillaan

Polvi. Osgood Schlatter leikattu kesällä -07 ja ei hyödyttänyt yhtään mitään. Sitten vielä pisteenä i:n päälle talvella kiekko samaan polveen niin urheilu aika tuskaista kyllä. Tänään oltiin äijien kanssa höntsäämässä futista, niin normaalissa kuljetus/kynäys tilanteessa yhtäkkiä vaan napsahtaa, tuntuu että jotain olisi lähtenyt irti polvesta ja nyt hyvä että pystyy liikkumaan.

Ja kutsuntalääkäri antoi B-paperit kun ei kuulema ole C-papereille tarvetta, mitenköhän helvetissä pitäisi joku marssi suorittaa tai ryömiä metsässä kun ei voi olla edes polvillaan maassa?

Tupu,Hupu,Lupu juttu jakso vähän naurattaa, kerran se on hauskaa, toisen kerran ei enää.

Voi vittu kun osaa vituttaa taas kun iPod on jotenkin mystisesti vain hävinnyt jäljettömiin. Se tunne kun jokin tärkeä tavara on hukassa, eikä sitä vain löydä MISTÄÄN on niin uskomattoman turhauttava, että tekee mieli tappaa itsensä. -.-

lueppa seuraavaksi joku naistenlehti ja siitä ohjeet miten saat perseen kuntoo 2vkossa taikka pyykkilautavatsan kuukaudessa. Ja taas vituttaa lisempi.

Mua noi jutut pelkästään naurattaa :D Mutta se vasta vituttaa kun joku ottaa ne tosissaan ja tulee kertomaan niitä ehdottomina faktoina :jahas:

Koulu loppuu 2pvän päästä, eikä kesätöistä ole vielä tietoakaan. On se perkele, kun työkokemustakin on mielestäni laidasta laitaan riittävästi.

Näin toissayönä unta, että sain ylennyksen. Tänään sainkin kutsun HR:n puheille, mutta aiheena oli prkl irtisanominen! Kyseessä ei onneksi olut unelmatyöni ja olisin etsinyt ennemmin tai myöhemmin muuta, mutta kyllähän tämä äkkiseltään ahdistaa ja tuntee itsensä aika luuseriksi. Vituttaa se hakemus/haastattelurumba, joka on edessä.

Aiheutin äsken vähän komediaa, en jaksanu maven jälkeen ottaa vetoremmejä pois kun tein pystypunnerrusta koska sen jälkeen tarvin niitä leuanvedoissa. Nooh eiköhän siinä joku jarmo seuraa hetken pystäriä ja rohkenee kysymään että mitähän nuo tossa auttaa? Mulla on semmoset Schiekin pehmustetut siteet joissa on se "tappi" remmen päässä eli ei mitenkään normaalin näköiset remmit edes.

vuato: -Kai sä nyt sanoit että pakko pitää, kun on niin paljon voimaa, ettei koskaan tiedä millon painot karkaa kattoon ja tulee pian lamput maksettavaksi.

Vitunvitunvittu saatanansaatana. Käsittämätön vitutus ollut koko päivän. Vihaan olla tällänen tavallinen köyhä. Haluun olla miljonääri.

Koulu loppuu 2pvän päästä, eikä kesätöistä ole vielä tietoakaan. On se perkele, kun työkokemustakin on mielestäni laidasta laitaan riittävästi.

Sama homma, tai no, parista paikasta on tullut vastauksena "ehkä", mutta aika pahalta näyttää.

Toinen vitutuksen aihe on eräs luokkakaveri joka ei pistä tikkuakaan ristiin meidän ryhmätyössä. Tehdään siis tehtävää kolmen ryhmissa, ja tämä yksi sankari ei tee yhtään mitään. Tänään sanoin sille että teet tänään kotona oman osuutesi valmiiksi, johon tämä sankari vastasi "onhan tässä vielä aikaa". Vittu koulua on jäljellä enää 2 päivää :curs: Ei huvittaisi saada hylättyä kurssista tämän yhden sankarin takia. Ja olen jo tehnyt osan tämän tyypin osuudesta, mutta on niin paljon muutakin tehtävää vielä ettei vaan ehdi..

VITTUUH, eilen tilasin FT:stä heraa 4kg hintaan 58 ja risat niin just tuli viesti että kakskymppiä halvemmalla nyt saa... PERKELEEN PERKELE!!!

Haha, mäkin sain viestin... Itseäni vituttaa siksi, että tilasin sieltä juuri jack3diä ja olisi pitänyt tilata tuota heraa samalla kun kerran niin halvalla saa :<

Back
Ylös Bottom