Tässä viikko sitten oli salilla komediaa/draamaa. Joku teki kyykkyä tai jotain tangolla, tietenkin ilman lukkoja. Tietenkin painot lentää kesken sarjan toisestä päästä ja tanko hirveellä heijarilla jalkaprässisä sarjaa tekevän jannun päälle. Hirvee kolina ja räminä kesken ruuhka-aikaa, kaikki kattoo että mitä tapahtuu. Näytti melko tyytyväiselle tää kaveri, jonka päälle romut lenti. Viskas tangon siihen lattialle ja lähti toiselle puolelle salia tekee raivolla jotain :D Paikan valvoja oli samalla myös itse treenaamassa, ei tullut jätkille kiitosta. Onneks ei käyny mitään, mahdollisuudet oli oikeen hyvät.
Mun olkapääkuntoutus jumpasta tuntuu porukka saavan narunpyrskäyksiä, kun väännän naama irvessä kuminauhalla ja jumppapallolla muutamia toistoja. Siinä sitten hymyilen itselleni ja jatkan kuntoutusjumppaa. Noh, itse ei jaksa enää välittää, kun kuntoutus vaatii hermoja. Yleensä ne naureskelut loppuu, kun porukka huomaa että toi tekee noita juttuja jonkin syyn takia tai sitten, kun jalkaprässiin lastaa + kaks markkaa
hehe.. menipä köyhäks
Mun olkapääkuntoutus jumpasta tuntuu porukka saavan narunpyrskäyksiä, kun väännän naama irvessä kuminauhalla ja jumppapallolla muutamia toistoja. Siinä sitten hymyilen itselleni ja jatkan kuntoutusjumppaa. Noh, itse ei jaksa enää välittää, kun kuntoutus vaatii hermoja. Yleensä ne naureskelut loppuu, kun porukka huomaa että toi tekee noita juttuja jonkin syyn takia tai sitten, kun jalkaprässiin lastaa + kaks markkaa
hehe.. menipä köyhäks
Eli toisin sanoen venyttelyllä saa lisää lihasta, ei kun kaikki pakkiksen bodarit vaan venyttelemään sinne salille, kuka nyt enään mitään painoja nostelis?