Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tässä viikko sitten oli salilla komediaa/draamaa. Joku teki kyykkyä tai jotain tangolla, tietenkin ilman lukkoja. Tietenkin painot lentää kesken sarjan toisestä päästä ja tanko hirveellä heijarilla jalkaprässisä sarjaa tekevän jannun päälle. Hirvee kolina ja räminä kesken ruuhka-aikaa, kaikki kattoo että mitä tapahtuu. Näytti melko tyytyväiselle tää kaveri, jonka päälle romut lenti. Viskas tangon siihen lattialle ja lähti toiselle puolelle salia tekee raivolla jotain :D Paikan valvoja oli samalla myös itse treenaamassa, ei tullut jätkille kiitosta. Onneks ei käyny mitään, mahdollisuudet oli oikeen hyvät.

Mun olkapääkuntoutus jumpasta tuntuu porukka saavan narunpyrskäyksiä, kun väännän naama irvessä kuminauhalla ja jumppapallolla muutamia toistoja. Siinä sitten hymyilen itselleni ja jatkan kuntoutusjumppaa. Noh, itse ei jaksa enää välittää, kun kuntoutus vaatii hermoja. Yleensä ne naureskelut loppuu, kun porukka huomaa että toi tekee noita juttuja jonkin syyn takia tai sitten, kun jalkaprässiin lastaa + kaks markkaa :rolleyes: hehe.. menipä köyhäks

Tänään eräs nainen tuli nappaamaan mun vierestä mun juomapullon. Siinä sitten koitin sanoa, että on mun pullo niin eihän se mitään tietenkään kuullu kun napit oli korvissa. Noh se sitten kuskas sen mun juomapullon sinne toiselle puolelle salia ja jatkoi reeniään. Sitten toinen mikä asia, joka herätti pientä hämmästystä oli parin ulkomaalaistaustaisten henkilöiden penkkaaminen. Toinen niistä, paljon pienempi, alotti penkin 60kg:lla ja toinen, isompi, meni varmistamaan. Varsinainen komedia alkoi silloin kun isompi henkilö asetti toisen kätensä keskelle tankoa tyyliin kuten kulmasoudussa kp:n kanssa ja siinä ne sitten nosti "paripenkkiä", eli se toinen henkilö nosti penkkiä normaalisti ja se isompi auttoi yhdellä kädellä sitä ikään kuin reenaten itse samalla, en tiedä onko tämä jokin uusi voimailulaji, mutta tuotti pientä hämmästystä itsessäni. Pahoittelen kirjotusvirheitä ja sekavuutta, lauantain piiikkiiin...

Mitä rouva sanoi kun menit hakemaan pulloa takaisin?

Tänään salilla oli pari jannua, jotka siinä penkkiä tekivät hieman pelleillen eli tekivät tangolla ykkösiä niin, että pyysivät aina toisensa varmistamaan suoritusta. Tässä nyt sinänsä ei ollut mitään hauskaa, mutta kun molempien penkki maximit pyörivät siinä 40-45kg ympärillä niin itsekseni siinä hieman hymyilin.

Vituttaa ku vuoden treenannu käytännössä yhtä turnausta varten ja sitten polvi paskaks 2kk ennen turnausta ja sit viel 3pv ennen turnausta uudestaan ja nyt sitten voi vaan kattella ku muut häärää siel...
Rasvis: Nyt alko pelottaa et miten ittelle huomen käy. Ideahan ois mennä aamulla salille ja sieltä vähän lajia tekemään ja sitten vielä illemmalla kevyttä WBG stuffia päälle, mutta saa nähä miten käy :D

Niin? Eikös ykkösiä tehdessä juuri pyydetä se varmistaja?

Rasvis: Nyt alko pelottaa et miten ittelle huomen käy. Ideahan ois mennä aamulla salille ja sieltä vähän lajia tekemään ja sitten vielä illemmalla kevyttä WBG stuffia päälle, mutta saa nähä miten käy :D

Mullahan meni toi loppujen lopuksi ihan hyvin....
Kävin vetään kohtuu tiukan pyörälenkin, salilla yläkroppaa ja lenkkeilin vielä päälle silleen kevyesti (kävellen).

No sit pitää kai uskoo tohon suunnitelmaan, vituttaa kun en saa itteeni nukkumaan ja vituttaa kaikki noi IS:n "Venyttele itsesi virkeäksi" yms. täynnä paskaa olevat otsikot, joista paistaa läpi se että niissä lukee tasan sitä jotai laihduttajat yms. haluavat kuulla eikä sitä mikä on totuus.

E: Pakko poimia jotain siitä:
"Samalla se kehittää elimistön lihastasapainoa ja ehkäisee rasitusvammojen syntymistä."
Miten vitussa venyttely vaikuttaa lihastasapainoon ja yleensä rasitusvammat johtuvat ihan muusta kun venyttelyn puuteesta, varsinkin juoksijoilla.
Eikös lihastasapaino meinaa sitä että esim. kädet jne. on molemmissa samanverran lihasta. No nythän siis tiedetään että jos toisessa on enemmän niinku mulla niin venyttelyllä se paranee :) Eli toisin sanoen venyttelyllä saa lisää lihasta, ei kun kaikki pakkiksen bodarit vaan venyttelemään sinne salille, kuka nyt enään mitään painoja nostelis?

"Venyttelystä on hyötyä"
EI KAI? Miks vitussa sitä kukaan muuten tekis...

"Varsinaisessa venyttelyssä tavoitteena on lisätä lihaksen elastisuutta ja siinä yksi venytys kestää puolesta minuutista pariin, kolmeen minuuttiin. "
vs
"Alkulämmittelyn yhteydessä. Lyhyet 10-15 sekunnin venytykset lisäävät lihasten elastisuutta"
-MITÄ VITTUA! Just sanotaan ylemmässä että pitkät venytykset lisäis elastisuutta ja sitten alemmassa että lyhyet... Siin voi olla peruskuntoilija aika pyörällä päästään ku tota pähkäilee...

Ja vielä tää otsikko:
Juoksukoulu osa 9: Ravinto tukee juoksuharjoittelua
-EI VITUSSA? Jokuko ei tiennyt tätä? "Siis meinaaks se niinku et jos en kävis mäkkäris aina lenkin jälkeen nii voisin laihtua?????½½½!!!"

Saattaa olla turhaa pilkun nussimista, mutta ei vaan voinu sivuuttaa... Johtopäätös: IS on paskalehti...

Niin joo! No sitten mäkin näin salikomediaa. Joku pyysi varmistajaa 150kg penkkiin... hohoo!! Kyllä pitäis tuollaiset jaksaa yksin nostaa. Mäkin pyydän varmistajan vasta yli 200kg raudoissa!

Hehheh arvasin, että täällä tulee heti vääntöä. Ajattelin kuitenkin laittaa ton jutun, koska se oli MUN mielestä ihan ok, jos vertaa tän ketjun nykyiseen antiin.

Tuosta toisten tekniikoille naureskelusta ajattelin sen verran kertoa et ku ekan kerran näin 300kg vedon mallia "selkä pyöreänä, jalat suorana", totesin että ei oo mun juttu mennä kertoon sille kaverille että sen tekniikka on perseestä.

No ei toisten tekniikoille nyt naureskella kannata, mutta ei huonolla tekniikallakaan kannata mun mielestä tehdä. Lukuunottamatta jotain maksiminostoja.

Tuosta toisten tekniikoille naureskelusta ajattelin sen verran kertoa et ku ekan kerran näin 300kg vedon mallia "selkä pyöreänä, jalat suorana", totesin että ei oo mun juttu mennä kertoon sille kaverille että sen tekniikka on perseestä.

Tästä muistui mieleeni ihan oikeaa salikomediaa. Aiheeseen liittyen jopa.
Todistin moonta vuotta sitten tilannetta jossa joku n. 70-80kg "kynis" nosteli penkistä lyhyitä sarjoja 70-80kg rautoja. Hirveällä kaarella, perse irti penkistä jne.
Tuota sitten paikallisen salin Iso Mies kommentoimaan että "ei tuossa voimat kasva, kannattais tehä ihan silleen puhtaasti ja pysäytyksellä, jotain 5x5 tai jotain semmoista. Sillä lailla tulee oikeasti lisää voimaa!"

Kynis nosti sanakaan sanomatta kumpaankin päätyyn 2x20kg levyt. Nosti jalat sylissä kevyen vitosen, lähti pois.

Se oli kaunista. Vieläkin kyynel silmässä muistelen.

Tänään salilla oli pari jannua, jotka siinä penkkiä tekivät hieman pelleillen eli tekivät tangolla ykkösiä niin, että pyysivät aina toisensa varmistamaan suoritusta. Tässä nyt sinänsä ei ollut mitään hauskaa, mutta kun molempien penkki maximit pyörivät siinä 40-45kg ympärillä niin itsekseni siinä hieman hymyilin.

Oikeasti tässä kristallisoituu kuinka paska taso tässä ketjussa on. Ite oon pyytäny varmistajan ku tein 60 kilolla penkkiä ja silloin oli sarja eikä edes maksimi kyseessä. Höhö kylläpä naurattaa kun muistelen tuota, nykyäänhän olen jo niin vahva.

Kynis nosti sanakaan sanomatta kumpaankin päätyyn 2x20kg levyt. Nosti jalat sylissä kevyen vitosen, lähti pois.

Melkonen sonni! :wtf: Harva sikaniskakaan lähes kylmiltään tollasia vetää. Jäbän suonis virtas kyl puhdas jumalainen testosterooni tai sit anabooli...

Oikeasti tässä kristallisoituu kuinka paska taso tässä ketjussa on. Ite oon pyytäny varmistajan ku tein 60 kilolla penkkiä ja silloin oli sarja eikä edes maksimi kyseessä. Höhö kylläpä naurattaa kun muistelen tuota, nykyäänhän olen jo niin vahva.

Voisin tässä saamaan kuumaan jakaa oman kokemukseni.
Olen (171cm/82kg silloin, nostin ihan kohtuullisesti painooni nähden), joutunut pyytämään apua kun mulla oli niskassa 50kg enkä saanut sitä pois enkä viittinyt lattiallekaan heittää. Olin vaan niin puhki että mä en sitä saanut millään telineisiin enää.

Back
Ylös Bottom