Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mitä komediaa siinä on että naureskelee partaansa muiden pieniä painoja, tai että tarvitsee varmistajan kyseisillä pienillä painoilla? Kertoo kyllä siitä kyylääjän egosta jotain.

Oon sit varmaan itsekkin kävelevä komediatapaus salilla kun teen kapeaa penkkiä niin että tangon lisäksi painoa on molemmissa päissä vaan 17,5kg :jahas: Kunnon penkkimaksimia en edes ole uskaltanut kokeilla mutta luulen että se on jossain 60-70kg:n tienoilla.

Väki vois keskittyä niihin omiin suorituksiin, kuitenkin ootte itekki alotellut pienistä painoista joskus.

Onhan näitä komediajuttuja hauska lukea mutta miksi kukaan ei koskaan mene kertomaan/opastamaan sitä väärää tekniikkaa tekevää tyyppiä? Täältä kun tuntuu löytyvän jos jonkinlaista ammattilaista, miksi pitää anonyymisti myhäillä toisen heikolle treenille? Itse en todellakaan ottaisi pahakseni jos joku tulisi asiallisesti sanomaan mitä teen väärin.

Tässä taannoin kuuntelin toisella korvalla kun joku salitietäjä opasti toista kaveria. Varmasti se kaveri tiesi mistä puhui... 20 vuotta sitten. Pähkinänkuoressa : Lihakset kasvaa vain pitkillä sarjoilla pumpaten (+20 toiston sarjat), perunaa pitää syödä helvetin paljon ja tuota rataa. Hämmentävää tässä oli vielä se opastettava kaveri oli melko hyväkuntoisen näköinen jo valmiiksi ja sen sijaan että olisi väittänyt vastaan otti kaikki neuvot vastaan kiitollisena, toivottavasti vain ollakseen kohtelias.

On se hyvä että jeesitään muita jne. mutta jotain rajaa. :rolleyes:

Itsehän käyn hyvin epäsäännöllisesti salilla nykyään, motivaatio hukassa. 6kk sitten pidemmän tauon jälkeen kyykkäilin lämmittelysarjoja niin joku lippispäinen tulokas jota en koskaan ole tuolla nähnyt tuli erikseen neuvomaan että jos käännän varpaita ulos sentin enemmän niin jaksan kyykätä paljon raskaampia sarjoja. :jahas: Neuvoja itse näytti siltä ettei ole koskaan tehnyt mitään (ei sen puoleen oon minäkin treenannut vähän kaikkea ja melko paljonkin mutta silti näytän lähes Marilyn Mansonilta)

Tänään salilla oli pari jannua, jotka siinä penkkiä tekivät hieman pelleillen eli tekivät tangolla ykkösiä niin, että pyysivät aina toisensa varmistamaan suoritusta. Tässä nyt sinänsä ei ollut mitään hauskaa, mutta kun molempien penkki maximit pyörivät siinä 40-45kg ympärillä niin itsekseni siinä hieman hymyilin.

Yksi asia, mikä minua suututtaa aika kovasti, on sinunkaltaisesi ihmiset.

Offtopiccina pakkosanoa että mua ei henk.kohtasesti ainakaan naurata yhtään kenenkään painot jotka treenaa.

Ilman harjottelua ei kehity ja kukaan ei ole ollut vahva heti aluksi.

Salilla yks päivä vähän arastelin ottaa Mavea kun siinä mun kanssa pyöri kumminkin 130 kilonen voimanostaja joka kiskoo sen about 400 maasta, Itellä oli helvetin tiukkaa 200 kilon vedon kanssa mutta ei se mulle nauranu vaan kannusti lähinnä "hienosti nousee" "nosta perkele" "jumalauta kun tuli kevyesti , lisää rautaa pitää laittaa kohta" , lämmitti mieltä :D

Mun olkapääkuntoutus jumpasta tuntuu porukka saavan narunpyrskäyksiä, kun väännän naama irvessä kuminauhalla ja jumppapallolla muutamia toistoja. Siinä sitten hymyilen itselleni ja jatkan kuntoutusjumppaa. Noh, itse ei jaksa enää välittää, kun kuntoutus vaatii hermoja. Yleensä ne naureskelut loppuu, kun porukka huomaa että toi tekee noita juttuja jonkin syyn takia tai sitten, kun jalkaprässiin lastaa + kaks markkaa :rolleyes: hehe.. menipä köyhäks

Siis nauraako porukka oikeasti siellä jumpallesi vai kuvitteletkohan homman itse? Noin dorkamainen käytös kuulostaa aika mahdottomalta uskoa, eikai kukaan yli 13-vuotias voi olla niin tyhmä että ainakaan avoimesti nauraa toisten painoille. Missä salilla oikein treenaat?

Offtopiccina pakkosanoa että mua ei henk.kohtasesti ainakaan naurata yhtään kenenkään painot jotka treenaa.

Ilman harjottelua ei kehity ja kukaan ei ole ollut vahva heti aluksi.

Salilla yks päivä vähän arastelin ottaa Mavea kun siinä mun kanssa pyöri kumminkin 130 kilonen voimanostaja joka kiskoo sen about 400 maasta, Itellä oli helvetin tiukkaa 200 kilon vedon kanssa mutta ei se mulle nauranu vaan kannusti lähinnä "hienosti nousee" "nosta perkele" "jumalauta kun tuli kevyesti , lisää rautaa pitää laittaa kohta" , lämmitti mieltä :D

Ei siinä mitää, meikä nolostuu sun vierellä yhtä paljon ku kiskon 90kg mavesta :D (Vieressä siis toinen teki 250kg mavea).

Ei siinä mitää, meikä nolostuu sun vierellä yhtä paljon ku kiskon 90kg mavesta :D (Vieressä siis toinen teki 250kg mavea).

Haha, mulla justii sama. Alle 100 kg mavea itse nyin, toinen kaveri tekee vieressä päälle 200 kg, eikä varmasti nauranut, neuvoi tekniikassani ja ^^minulle myös kommentoi et ''NOSTA NY PERKELE''. Nauratti. toki toista ei saisi kesken sarjan naurattaa, mutta eipä meikäläistä paljoo haittaa. :)

Yksi asia, mikä minua suututtaa aika kovasti, on sinunkaltaisesi ihmiset.

Jos et tuosta mun viestistä ymmärtänyt, että en nauranut painoille vaan sille että kaverit pelleilivät sillä etteivät mukamas olisi jaksaneet nostaa tankoa. Niin olen pahoillani etten osannut kirjottaa tuota tarpeeksi selvästi. Ja itsellä ei todellakaan ole varaa naureskella toisten painoille, kun itsellä esim. penkissä sarjapainot pyörivät siinä 70kg kieppeillä.

ATL: -Onhan nuo iltapäivät lehdet nyt ryönää lähes kokonaisuudessaan, mutta eihän tuossa artikkelissa tai ainakaan nuissa lainaamissasi kohdissa nyt varsinaisesti mitään väärää ollut. Ihan ymmärrettävästi normitallaajalle kirjoitettuja yleisohjeita vain, jossa nyt ei varmasti ollut tarkoituskaan antaa mitään syväanalyysia venyttelystä ja sen vaikutuksista.

Ja kannattaa ehkä sitä omaakin tietouttaan tarkastaa hieman kriittisesti, jos on sitä mieltä etteikö venyttelyllä olisi vaikutuksensa esim. rasitusvammojen ennaltaehkäisyssä. Ja lihastasapainolla nyt kyllä meinataan myös paljon muutakin kuin pelkkää lihasmassan määrää suhteessa toisiinsa.

Mutta kivahan se on kun vituttaa, eikäkumitenkäkösenymeni? Vitutusketjuhan tää tosiaan oli, joten ei muuta kuin lisempää psyykkausta kohti kovempaa vitutusta vain. Siitä se lähtee. Ps. lueppa seuraavaksi joku naistenlehti ja siitä ohjeet miten saat perseen kuntoo 2vkossa taikka pyykkilautavatsan kuukaudessa. Ja taas vituttaa lisempi.

Satuin törmäämään 16 kesäseen tyttökaksikkoon salilla, jotka sit venytellessään keskustelivat kuuluvaan ääneen Villestä ja Ernosta ja ihquista muista poitsuista.
Toinen sit heitti että: "Meijän täytyy sit mennä niihin laitteisiin joissa pääsee istumaan vierekkäin!"
Juu no, nepä istuivat siinä yhessä laitteessa 20min kerrallaan heiluttelivat jalkojaan 5kg painoilla, ja toinen kerto "Onneks mulle ei tuu helposti hiki! Hikoileminen on niin ällöä!"
Mietin että mitäs helvettiä ne sinne salille oli tullu tekemään? Molemmat paino arviolta sen 40kg.

Sattuvatpa tulemaan samaa aikaa pukkariinkin mun kanssa. Täytyy sanoa etten oo ikinä nähny niin hankalaa pukeutumista; tyttö pyyhe päällä yhdellä kädellä yritti vaivalloisesti saada pikku stringejään pujotettua jalkaan siinä mun edessä. Jotta rintaliivit sai päälle ni piti heittää pyyhe pään päälle kaavuks. Päätin siis helpottaa raasun elämää ja siirtyä vessaan kuivaamaan hiuksiani.

Joka paikka ihan ruvella, tuli päissään pyörittyä lumihangessa alasti ku oltiin mökillä ja saunottiin. Sit on vielä mustelmia tullu kännissä, en tiedä syytä. Lisäksi on vähä paikatki jumissa kun ei autolla päässy mökille kokomatkaa, piti siis kaikki kamppeet ja ruuat ja juomat (alkoholi + juomavesi, kun mökillä ei ollu vettä eikä sähköä) kantaa samalla kerralla, eikä siis selässäkään ollut kuin n. 30kg tavaraa, mutta laukku epätasapainossa nojaili toiseen olkapäähän ja hangessa piti tarpoa 1,5km eteenpäin, välissä tuli "kuivaa" mut ei se paljoa helpottanu kun jäi kumisaappaat kiinni siihe saviseen maahan.
Aaahh, rapulan tuskahiessä oli mukava pilkkoa puita et saa takan lämpimäksi.

Reissu oli kuitenkin kokonaisuudessaaan mahtava :)

Satuin törmäämään 16 kesäseen tyttökaksikkoon salilla, jotka sit venytellessään keskustelivat kuuluvaan ääneen Villestä ja Ernosta ja ihquista muista poitsuista.
Toinen sit heitti että: "Meijän täytyy sit mennä niihin laitteisiin joissa pääsee istumaan vierekkäin!"
Juu no, nepä istuivat siinä yhessä laitteessa 20min kerrallaan heiluttelivat jalkojaan 5kg painoilla, ja toinen kerto "Onneks mulle ei tuu helposti hiki! Hikoileminen on niin ällöä!"
Mietin että mitäs helvettiä ne sinne salille oli tullu tekemään? Molemmat paino arviolta sen 40kg.

Salilla käyminen tuntuu nykyään olevan jonkinlaista muotia. Siksihän siellä pitää käydä, niin ja tietenkin että voi puhua Villestä ja Ernosta.

Sattuvatpa tulemaan samaa aikaa pukkariinkin mun kanssa. Täytyy sanoa etten oo ikinä nähny niin hankalaa pukeutumista; tyttö pyyhe päällä yhdellä kädellä yritti vaivalloisesti saada pikku stringejään pujotettua jalkaan siinä mun edessä. Jotta rintaliivit sai päälle ni piti heittää pyyhe pään päälle kaavuks. Päätin siis helpottaa raasun elämää ja siirtyä vessaan kuivaamaan hiuksiani.

No joo, tää nyt ei varsinaisesti ole salikomediaa, mutta muuten varsin huvittavaa. Yks päivä salille tuli Leenu,Liinu ja Tiinu. 3 blondia likkaa, kaikilla hiukset samalla lailla ponnarilla, kaikki suunnilleen samanpituisia ja painoisia. Sanomattakin selvää että vaatteissaan olivat myös samiksia. Pitkähihainen valkoinen paita, gollarihousut ja sukkasillaan.

No joo, tää nyt ei varsinaisesti ole salikomediaa, mutta muuten varsin huvittavaa. Yks päivä salille tuli Leenu,Liinu ja Tiinu. 3 blondia likkaa, kaikilla hiukset samalla lailla ponnarilla, kaikki suunnilleen samanpituisia ja painoisia. Sanomattakin selvää että vaatteissaan olivat myös samiksia. Pitkähihainen valkoinen paita, gollarihousut ja sukkasillaan.

Toinen päivä salille tuli Tupu, Hupu ja Lupu. 3 kynäniskaa, kaikilla lippalakit samanlaisia mutta erivärisiä. Sanomattaki selvää että vaatteissaan olivat myös samiksia. Tulivat salille sukkasillaan ja huusivat:

Tupu: ALAMME
HUPU: NOSTAA
LUPU: RAUTAA!!

Vähän ku huvitti:D

Se fiilis ku reenaa yläasteen viereisessä uimahallin salilla, ja siellä on samaan aikaan 8-luokkalaisten liikuntatunti... Pieni sali muutenkin ja sitten ku siel on viel 20 pikkuteiniä, jotka lukee ääneen tekstiviestejään ja juttelee kaikesta niin kiinostavasta paskasta kovaan ääneen, ettei kukaan salilla olija pysty keskittymään. Noh opin ainakin, että en mene ennen klo 16.00 salille, ja jos menen niin otan korvatulpat mukaan.

Joka paikka ihan ruvella, tuli päissään pyörittyä lumihangessa alasti ku oltiin mökillä ja saunottiin. Sit on vielä mustelmia tullu kännissä, en tiedä syytä. Lisäksi on vähä paikatki jumissa kun ei autolla päässy mökille kokomatkaa, piti siis kaikki kamppeet ja ruuat ja juomat (alkoholi + juomavesi, kun mökillä ei ollu vettä eikä sähköä) kantaa samalla kerralla, eikä siis selässäkään ollut kuin n. 30kg tavaraa, mutta laukku epätasapainossa nojaili toiseen olkapäähän ja hangessa piti tarpoa 1,5km eteenpäin, välissä tuli "kuivaa" mut ei se paljoa helpottanu kun jäi kumisaappaat kiinni siihe saviseen maahan.
Aaahh, rapulan tuskahiessä oli mukava pilkkoa puita et saa takan lämpimäksi.

Reissu oli kuitenkin kokonaisuudessaaan mahtava :)

No ihmekkös tuo. Eihän tuolla edes ole lunta enään, missälienet kierinyt ;)

ATL: -Onhan nuo iltapäivät lehdet nyt ryönää lähes kokonaisuudessaan, mutta eihän tuossa artikkelissa tai ainakaan nuissa lainaamissasi kohdissa nyt varsinaisesti mitään väärää ollut. Ihan ymmärrettävästi normitallaajalle kirjoitettuja yleisohjeita vain, jossa nyt ei varmasti ollut tarkoituskaan antaa mitään syväanalyysia venyttelystä ja sen vaikutuksista.

Ja kannattaa ehkä sitä omaakin tietouttaan tarkastaa hieman kriittisesti, jos on sitä mieltä etteikö venyttelyllä olisi vaikutuksensa esim. rasitusvammojen ennaltaehkäisyssä. Ja lihastasapainolla nyt kyllä meinataan myös paljon muutakin kuin pelkkää lihasmassan määrää suhteessa toisiinsa.

Mutta kivahan se on kun vituttaa, eikäkumitenkäkösenymeni? Vitutusketjuhan tää tosiaan oli, joten ei muuta kuin lisempää psyykkausta kohti kovempaa vitutusta vain. Siitä se lähtee. Ps. lueppa seuraavaksi joku naistenlehti ja siitä ohjeet miten saat perseen kuntoo 2vkossa taikka pyykkilautavatsan kuukaudessa. Ja taas vituttaa lisempi.

No joo, mutta lähinnä toi että itse kun just urheilulääkäriltä joku 2kk sit kysyin tosta että kuinka venyttelyllä ois noihin rasitusvammoihin vaikutusta niin siltä sain aineski vastaukseks, että harvoin siitä johtuu rasitusvamma. Venyttelyn puute voi enemmänkin aiheuttaa revähdyksiä yms. mutta yleensä rasitus vammat johtuu jostain näistä asiosta:Alusta/kenkä, Harjoittelun määrän yht'äkkinen lisääntyminen, Suoritustekniikka.

Ja kun kummiskin ihmettelet että mites just näin sattunu, niin rasitusvammoihin ja ylikuntoon liittyviä juttuja oon käyny ennen kesää läpi valmentajien ja lääkärin kanssa ihan siitä syystä, että treenimäärät nousee aika rajusti + että oli polvessa patellajänteen repeämä.

Mutta risumies varmaan tajusit mun pointin että vaikka itse ymmärrän että "normikuntoilijalle" nuo vinkit ihan käyttökelpoisia, niin silti tuollaiset otsikot vaan saa näkemään aina punaista. Ja varsinkin toi elastisuus juttu, että kun artikkelissa väitetään alussa yhtä ja lopussa toista, niin jotenkin menee se luotto siihen kirjoittajaan...

Toinen päivä salille tuli Tupu, Hupu ja Lupu. 3 kynäniskaa, kaikilla lippalakit samanlaisia mutta erivärisiä. Sanomattaki selvää että vaatteissaan olivat myös samiksia. Tulivat salille sukkasillaan ja huusivat:

Tupu: ALAMME
HUPU: NOSTAA
LUPU: RAUTAA!!

Vähän ku huvitti:D

Varma kalajuttu

E.typo

Ite olin salilla ku hessu, mikki ja minni tulivat sinne. Hiukan nauratti kun ovelta kuului huuto:

Hessu: NYT
Mikki: PÖKKÖÄ
Minni: PESÄÄN

Nauroin ääneen.

Back
Ylös Bottom