Vittu nyt taas. Mä lastaan joka treenissä jossain liikkeessä tankoon enemmän kuin "puhtaasti" nousee, koska mua ei henk. koht. mikään tuntumalla hifistely kiinnosta tippaakaan eikä mua myöskään kiinnosta, mitä kukaan muu treenitavastani ajattelee (järkevää palautetta kuuntelen kyllä, jos sellaista annetaan).
Ymmärtääkö:jahas:?
Em. syystä mä sätkin useinkin "liian isojen" painojen kanssa ja failailenkin niitä aina välillä, mutta nytpä tiedän että mulla on vain ego-ongelmia
eikä missään nimessä kyse ole siitä, että salilla saisi tai voisi treenata kuin yhdellä "oikealla" tavalla eli tekemällä kaiken pienillä painoilla, tuntumalla ja puhtaasti bodytyylillä®.
Taidanpa muuten joku kerta kokeilla heijarihaban ykkösmaksimia salin ruuhka-aikaan ihan vain huvin vuoksi

.
Sen Kun Vain. Siitä saadaan komediaa, kuten seuraavassa esimerkissä:
Salin aamuvuoroon tuli kaksi heppua viettämään "selkäpäivää", johon kuului lukuisia liikkeitä joita en ollut aiemmin nähnyt. Näistä hupaisimpia oli vipuvarsikoneella tehty "ylätalja", jota vedettiin järjettömällä painolla ja täysin idioottimaisella takakenolla älyämättä sitä, että ko. koneen vipuvarren liikerata ei tähän sovellu. Liikerata on kaareva, joten takakeno aiheuttaa sen, että voima ei välity vetoon vaan loppuveto vedetään umpirautaa, ei painoa vastaan. Lisäksi liikerata jää niin auki, että kädet jäävät noin kyynervarren pituuden verran irti kehosta, ts. liikerataa saa noin 15-20 senttiä. Tämä ei kuitenkaan estä sitä, että rimpuiltuaan laitteessa kuin apina joka yrittää raiskata rasvatun ilmapallon, voi sen jälkeen tepastella rinta pystyssä ylpeänä kuten ekaluokkalainen joka on saanut papukaijamerkin. Show jatkui alataljalla ja makuulta, sekä istuen vedettävällä vipuvarrella, johon jälleen lastattiin kaikki käsillä oleva rauta. Hillittömällä takakenolla paino irti ja sitten...niin...muutaman sentin liikeradalla jotain lähinnä kouristuksia, ei edes vetoja. Juuri sellaisia älyn jättiläisiä joiden omakuva on täysin poikkeava siitä mitä ulospäin näkyy. Toisella kaveruksista oli anorektikon reisien jatkeena pohkeet joitten ympäri riittää yhden käden sormet, eikä toinen ollut juuri kummempi. Vanhemmalla oli sellainen rythti josta näkee kauas ettei treenin tekniikka ole ihan putkessa, hartiat on ylhäällä ja edessä, rinta kasassa, olkapäät korvissa. Itsellä on luonnostaan huono ryhti, mutta kun on tehnyt selkäliikkeet kunnolla ja vedot loppuun asti, niin hartiat ovat levinneet ja selkä suora niin kuin urheilijalla. Kun tekee vedot paskasti kuten edellä, niin hartiat kiristyy ja ryhti menee pelkästään huonommaksi. Hmm...kumpi parempi...
Kuinka olet oppinut treenaamaan kuten treenaat? Apinoimalla muita, katsomalla pro- bodyjen videoita, lukemalla lehtiä ja apinoimalla niitä. Ts. olet oppinut yrityksen ja erehdyksen kautta kuten useimmat muutkin. Kuten useimmat muutkin, olet löytänyt Itsellesi Parhaan tekniikan ihan itse, ja jos kuka muuta väittää, se on hullu ja ilkeä ihminen. Onnea valitsemallesi tielle, minne se viekään. Itse aloitin nostelun kolmikymppisenä vuonna -88 ja edelleen opin joka päivä lisää. Suorastaan ihailen niitä jotka tietävät jo lajista kaiken, jopa yli puolta nuorempana kuin itse olen. Ilman heitä tämä threadi kuivuisi kokoon hyvin nopeasti, sillä heistä kumpuaa suuri osa komediasta. Sen sijaan tälläiset puurtajat kuin esim. minä, ovat oppineet että se rimpuilu ja itsensä kusettaminen on ajanhukkaa ja tuppaa vielä rikkomaan paikat, mutta jos käyttää treenaamisessa edes hiukan älyä pelkän sisun ja irvistelyn lisäksi, lihas kasvaa ja vahvistuu. Ei se sen kummempaa ole. Lihas on tyhmä lihapala mutta treenaajan ei pidä olla. :D