Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

jos joku niistä mulkuista oppisi kantapään kautta...

Minusta mulkkuja on ne jotka ajattelee liikenteessä vain itseään. "Minä, minun pitäisi nyt päästä, mitä nuo toiset on tiellä, minäminäminä..." Eniten ehkä vituttaa just ne 50km/h pyörä/kävelytiellä suheltavat superfillaroijat, jotka nimenomaan aiheuttaa omalla mulkkuudellaan vaaratilanteita kun mielessä on vaan se oma minä ja miten minä nyt pääsisin vitun nopeasti kulkemaan muita ajattelematta.

Hieno tunne aloittaa kaunis aamu heräämällä siihen, että vituttaa niin ettei veri kierrä. Saatanan saatana!

Minusta mulkkuja on ne jotka ajattelee liikenteessä vain itseään. "Minä, minun pitäisi nyt päästä, mitä nuo toiset on tiellä, minäminäminä..." Eniten ehkä vituttaa just ne 50km/h pyörä/kävelytiellä suheltavat superfillaroijat, jotka nimenomaan aiheuttaa omalla mulkkuudellaan vaaratilanteita kun mielessä on vaan se oma minä ja miten minä nyt pääsisin vitun nopeasti kulkemaan muita ajattelematta.

No mutta kun siinä pyörätiellä pitäisi pystyä kulkemaan suhteellisen reipasta vauhtia eikä siinä pitäisi joutua väistelemään kävelijöitä. Pyöräilijä ei siinä tee mitään väärää, vaan nimenomaan se toinen osapuoli on väärässä paikassa. Onko itsekästä vaatia muilta liikennesääntöjen noudattamista? En minäkään vedä fillarillani kävelijöiden puolella...

Ei mun mielestä liikenteessä kannata penätä koko ajan omia oikeuksiaan ja ajaa laput silmillä eteenpäin.

Eihän kukaan ole laput silmillä ajanutkaan. Jos kukaan ei vaatisi mitään oikeuksia liikenteessä, siitä tulisi täysi kaaos. Välillä jengi pysähtelisi ja antaisi kolmion takaa tulevan ajaa ensin, välillä niin ei sit kävisikään ja tulisi törmäys jne jne. Ei ole liikaa vaadittu, että teillä kulkevat noudattavat yhteisiä pelisääntöjä.

Kon itse autoilen, ajan pyörällä ja kuljen jalan, niin pääsee näkemään idioottimaista käytöstä ihan kaikilta osapuolilta.

Lliikenteessä vituttaa eniten semmoiset jotka aiheuttaa vaaratilanteita muille:
Pyöräilijänä vituttaa:
- Autoilijat jotka ei piittaa pyöräilijöistä.
- Koirien ulkoiluttajat jotka on eri puolella sitä yhdistettyä kevyenliikenteenväylää kuin koiransa. Pahimpia on ne jotka seisoo ite keskellä ja fleksien päässä 2 koiraa eri puolilla.
- Pyöräilijät jotka ei ymmärrä että takaakin saattaa tulla joku.

Jalankulkijana vituttaa:
- Pyöräilijät jotka ajaa toisista piittaamatta täysillä siinä yhdistetyllä. Voisivat painua vittuun siitä, löytyy semmoisiakin paikkoja lenkkeillä joissa ei juuri jalankulkijoita ole.
- Autoilijat jotka ei pysähdy kun yrittää mennä tien yli. Mulle jostain syystä annetaan tietä ihan hyvin (katson kuskia silmiin ja lähden meneen), mutta tuolla on päivittäin suojatielle astumassa jalankulkijoita joille autot ei anna tietä.

Autoilijana vituttaa:
- Semmoiset autoilijat jotka nähdessään jonkun muun tekevän jotain typerää, päättävät "kouluttaa" sitä.
- Pyöräilijät jotka tietää omat oikeutensa ja olettaa että mä nään sen takaviistosta parkkeerattujen autojen välistä 40km/h tulevan polkupyörän. (toki mun pitäis nähdä ja yritän, mutta en mä mikään ihmemies ole).

Yhteenvetona: Pyöräilijät aiheuttaa vitusti vaaratilanteita liikenteessä. Sekä itselleen että muille. Olkaa varovaisia.

Mua vituttaa kun Linkin Park soittaa niin paskaa lällymusiikkia nykyään. Ei ne koskaan ole mitää neroja musiikin suhteen olleet, mutta eihän noissa itkuvirsissä oo enää mitään kivaa. Ihan paskoja.
Kaira on asian ytimessä :hyvä:

Reenitekniikoita ON hyviä ja huonoja, on miljoona tapaa tehdä vaikka sitten ylätaljaa, mutta voin täysin varmasti sanoa, että osa niistä on ihan selvästi parempia ja turvallisempia kun toiset.

Se ON mun mielestä aika oleellista salillakäynnissä, eikös vaan?

Mutta sillä, mitä vaatteita käyttää ei oo niin saatanan mitään väliä, mitä sitten, jos joku ostaa pari vaatekertaa Gaspilta, kerta on tykästyny niihin kuteisiin, sit se kierrättää niitä salikerrasta toiseen, mitä VITUN väliä?

Salille tullaan reenaamaan, ei kattomaan toisten vaatteita.

Hengessä mukana! Lisäksi haluaisin muistuttaa yhdestä seikasta, sillä kun me menemme salille ja tartumme rautaan, niin toistakaamme kaikki seuraava lause ENNEN kuin lastaamme tankoon enemmän kuin puhtaasti nousee:" Kanssatreenaajat jne. läsnäolijat näkevät vain sen mikä olet, ei sitä mikä luulet olevasi". Ymmärtääkö?

Kaikki salikomedia kumpuaa tavalla tai toisella kahdesta lähteestä, joko jokin menee totaalisesti pieleen, tai sitten hepulla x on egonkehitysongelmia, jotka aiheuttavat hallitsematonta sätkintää esim. hausitangon kanssa. Sitten kun oppii erottamaan mikä osa painosta kehittää vain egoa ja mikä menee lihakselle, sekä skippaa ensinmainitun, niin kanssanostajienkin ilmeet muuttuvat ymmärtävästä hymystä hyväksyvään, joskus jopa ihailevaan möllötykseen. :D

Unohtui tuosta edellisestä tämän päivän varsinainen vitutuksen aihe.

Mulla oli hyvä visio tästä aamusta, kuinka herättyäni syön terveellisen aamupalan, käyn salilla ja pyöräilemässä ja puoliltapäivin olen sit kotona siivoilemassa.

Toisin kävi.

Söin aamupalaksi puolikkaan pizzan ja kupin kahvia. Siinä onkin oikeastaan kaikki mitä oon tänään saanu tehtyä.

Vituttaa tää oma saamattomuus :(

Nyt voisin ottaa itteäni niskasta ja laittaa sukkahousut jalkaan ja lähteä pyörällä säikyttelemään viattomia. Painojen liikuttelu saa nyt jäädä suosiolla väliin.

Hengessä mukana! Lisäksi haluaisin muistuttaa yhdestä seikasta, sillä kun me menemme salille ja tartumme rautaan, niin toistakaamme kaikki seuraava lause ENNEN kuin lastaamme tankoon enemmän kuin puhtaasti nousee:" Kanssatreenaajat jne. läsnäolijat näkevät vain sen mikä olet, ei sitä mikä luulet olevasi". Ymmärtääkö?

Vittu nyt taas. Mä lastaan joka treenissä jossain liikkeessä tankoon enemmän kuin "puhtaasti" nousee, koska mua ei henk. koht. mikään tuntumalla hifistely kiinnosta tippaakaan eikä mua myöskään kiinnosta, mitä kukaan muu treenitavastani ajattelee (järkevää palautetta kuuntelen kyllä, jos sellaista annetaan).
Ymmärtääkö:jahas:?

Kaikki salikomedia kumpuaa tavalla tai toisella kahdesta lähteestä, joko jokin menee totaalisesti pieleen, tai sitten hepulla x on egonkehitysongelmia, jotka aiheuttavat hallitsematonta sätkintää esim. hausitangon kanssa. Sitten kun oppii erottamaan mikä osa painosta kehittää vain egoa ja mikä menee lihakselle, sekä skippaa ensinmainitun, niin kanssanostajienkin ilmeet muuttuvat ymmärtävästä hymystä hyväksyvään, joskus jopa ihailevaan möllötykseen. :D

Em. syystä mä sätkin useinkin "liian isojen" painojen kanssa ja failailenkin niitä aina välillä, mutta nytpä tiedän että mulla on vain ego-ongelmia eikä missään nimessä kyse ole siitä, että salilla saisi tai voisi treenata kuin yhdellä "oikealla" tavalla eli tekemällä kaiken pienillä painoilla, tuntumalla ja puhtaasti bodytyylillä®.

Taidanpa muuten joku kerta kokeilla heijarihaban ykkösmaksimia salin ruuhka-aikaan ihan vain huvin vuoksi:rolleyes:.

Tein eilen ekaa kertaa koskaan ylätaljaa heijarityylillä ja tuntui että heti sain tuomitsevia katseita. Tämä tuntui kovin epämukavalta. Ei ikinä enää.

Vittu nyt taas. Mä lastaan joka treenissä jossain liikkeessä tankoon enemmän kuin "puhtaasti" nousee, koska mua ei henk. koht. mikään tuntumalla hifistely kiinnosta tippaakaan eikä mua myöskään kiinnosta, mitä kukaan muu treenitavastani ajattelee (järkevää palautetta kuuntelen kyllä, jos sellaista annetaan).
Ymmärtääkö:jahas:?

Em. syystä mä sätkin useinkin "liian isojen" painojen kanssa ja failailenkin niitä aina välillä, mutta nytpä tiedän että mulla on vain ego-ongelmia eikä missään nimessä kyse ole siitä, että salilla saisi tai voisi treenata kuin yhdellä "oikealla" tavalla eli tekemällä kaiken pienillä painoilla, tuntumalla ja puhtaasti bodytyylillä®.

Taidanpa muuten joku kerta kokeilla heijarihaban ykkösmaksimia salin ruuhka-aikaan ihan vain huvin vuoksi:rolleyes:.

Sen Kun Vain. Siitä saadaan komediaa, kuten seuraavassa esimerkissä:

Salin aamuvuoroon tuli kaksi heppua viettämään "selkäpäivää", johon kuului lukuisia liikkeitä joita en ollut aiemmin nähnyt. Näistä hupaisimpia oli vipuvarsikoneella tehty "ylätalja", jota vedettiin järjettömällä painolla ja täysin idioottimaisella takakenolla älyämättä sitä, että ko. koneen vipuvarren liikerata ei tähän sovellu. Liikerata on kaareva, joten takakeno aiheuttaa sen, että voima ei välity vetoon vaan loppuveto vedetään umpirautaa, ei painoa vastaan. Lisäksi liikerata jää niin auki, että kädet jäävät noin kyynervarren pituuden verran irti kehosta, ts. liikerataa saa noin 15-20 senttiä. Tämä ei kuitenkaan estä sitä, että rimpuiltuaan laitteessa kuin apina joka yrittää raiskata rasvatun ilmapallon, voi sen jälkeen tepastella rinta pystyssä ylpeänä kuten ekaluokkalainen joka on saanut papukaijamerkin. Show jatkui alataljalla ja makuulta, sekä istuen vedettävällä vipuvarrella, johon jälleen lastattiin kaikki käsillä oleva rauta. Hillittömällä takakenolla paino irti ja sitten...niin...muutaman sentin liikeradalla jotain lähinnä kouristuksia, ei edes vetoja. Juuri sellaisia älyn jättiläisiä joiden omakuva on täysin poikkeava siitä mitä ulospäin näkyy. Toisella kaveruksista oli anorektikon reisien jatkeena pohkeet joitten ympäri riittää yhden käden sormet, eikä toinen ollut juuri kummempi. Vanhemmalla oli sellainen rythti josta näkee kauas ettei treenin tekniikka ole ihan putkessa, hartiat on ylhäällä ja edessä, rinta kasassa, olkapäät korvissa. Itsellä on luonnostaan huono ryhti, mutta kun on tehnyt selkäliikkeet kunnolla ja vedot loppuun asti, niin hartiat ovat levinneet ja selkä suora niin kuin urheilijalla. Kun tekee vedot paskasti kuten edellä, niin hartiat kiristyy ja ryhti menee pelkästään huonommaksi. Hmm...kumpi parempi...:)

Kuinka olet oppinut treenaamaan kuten treenaat? Apinoimalla muita, katsomalla pro- bodyjen videoita, lukemalla lehtiä ja apinoimalla niitä. Ts. olet oppinut yrityksen ja erehdyksen kautta kuten useimmat muutkin. Kuten useimmat muutkin, olet löytänyt Itsellesi Parhaan tekniikan ihan itse, ja jos kuka muuta väittää, se on hullu ja ilkeä ihminen. Onnea valitsemallesi tielle, minne se viekään. Itse aloitin nostelun kolmikymppisenä vuonna -88 ja edelleen opin joka päivä lisää. Suorastaan ihailen niitä jotka tietävät jo lajista kaiken, jopa yli puolta nuorempana kuin itse olen. Ilman heitä tämä threadi kuivuisi kokoon hyvin nopeasti, sillä heistä kumpuaa suuri osa komediasta. Sen sijaan tälläiset puurtajat kuin esim. minä, ovat oppineet että se rimpuilu ja itsensä kusettaminen on ajanhukkaa ja tuppaa vielä rikkomaan paikat, mutta jos käyttää treenaamisessa edes hiukan älyä pelkän sisun ja irvistelyn lisäksi, lihas kasvaa ja vahvistuu. Ei se sen kummempaa ole. Lihas on tyhmä lihapala mutta treenaajan ei pidä olla. :D

Kerran tuli kaveri salille kuka ei oo koskaa aikasemmin salii nähny, niin pieni kaveri oli kyseessä varmaa 50kg oli painoa. Päätti mennä penkkii tekemää ennen ku lämmitteli tangolla sanoi että on pientä kuumetta. Nosti tangon (20kg) kerran nous hyvin ja toisen ku veti jäi rinnan päälle. Parasta oli se kun autettuani tangon pois hänen rinnaltaa niin hän sanoi "kuume vei miehen". :D

Suorastaan ihailen niitä jotka tietävät jo lajista kaiken, jopa yli puolta nuorempana kuin itse olen.

Kukahan täällä on se, joka mielestään tietää kaikesta kaiken?

4048.jpg

Dear No-Body

Onko jotain koomisia ego-ongelmia, kun otat kaikki kommentit niin henkilökohtaisesti, vai osuiko kuvaelmani kovin lähelle? Ei ole tarkoitus tuottaa tuskia kenellekään, tuppaan vain unohtamaan että huumorintajua on monenlaista. Jos tälläinen kevyt, suorastaan dieettiläppä saa aikaan kirvelyä itsetunnossa, kannattaa tsekata onko vitamiinien annostus kohdallaan. Voihan olla että vastaan tulee oikea bulkkiläppä ja mitenkäs se nauru sen jälkeen helkkää? Täällä ei ole tarkoitus loukata ketään eikä loukkaantua joka sanasta, joten vähän ryhtiä, jookosta?

Dear No-Body

Onko jotain koomisia ego-ongelmia, kun otat kaikki kommentit niin henkilökohtaisesti, vai osuiko kuvaelmani kovin lähelle? Ei ole tarkoitus tuottaa tuskia kenellekään, tuppaan vain unohtamaan että huumorintajua on monenlaista. Jos tälläinen kevyt, suorastaan dieettiläppä saa aikaan kirvelyä itsetunnossa, kannattaa tsekata onko vitamiinien annostus kohdallaan. Voihan olla että vastaan tulee oikea bulkkiläppä ja mitenkäs se nauru sen jälkeen helkkää? Täällä ei ole tarkoitus loukata ketään eikä loukkaantua joka sanasta, joten vähän ryhtiä, jookosta?

:thumbs:

Dear No-Body

Ikää on, mutta silti jaksaa provota kuin teini.

Vituttaa tää ylenpalttinen itkeminen perussuomalaisten vaalivoitosta. Lehdistö kirjoittaa pelkkää paskaa ja valehtelee kansalle päin naamaa ja tyhmä kansa uskoo kaiken. Nyt levitellään valheita ulkomaillekin. Ei saatana ihmiset, ajatelkaa omilla aivoilla ja ottakaa asioista selvää. Lopettakaa se vitun itkeminen tai muuttakaa pois täältä jos ei demokratia kelpaa.

Back
Ylös Bottom