Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jotenki tää sopii nyt tähän tilanteeseen...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja sitte noista roiskeläppäjutuista: en kyllä itsekään näe mitään komediaa siinä, että vähän apetta otetaan ennen treeniä. On tosi vittumaista tehdä vaikka mavea, kun on nälkä. Ainakin psykologinen vaikutus on suuri.

Mä en ainakaan pysty syömään mitään kiinteetä alle 1,5 tuntia ennen mave tai kyykky treeniä! Tuntu muuten siltä, et ne safkat tulee pian hissillä ylös :S

Kurkku ollu kipeenä eilisestä lähtien ja tänä yönä tuli klo 3 herättyä ku unta ei saanu kivun vuoksi. Yliopiston pääsykokeisiinkin
pitäisi lukea ja tänään olisi ollut tarkotus lähtä kavereiden kanssa juomaan ja kattomaan Jarea & Villegallea... eli vituiksi meni nekin :down:

Mua huvittaa aina ne tyypit jotka tulee salille, lämmittelyksi polkevat kuntopyörää jotain 30 sekuntia, pyöräyttävät käsiä kerran ja sen jälkeen alkavat nostaa.

Pistää kyllä kieltämättä huvittaan kun varmaan joka toinen päivä löytyy selllaisia komedioita jotka pystyn yhdistämään omaan käyttäytymiseeni.
Tuo 30 sekuntia on siinä mielessä aika spesifi aika, että sen verran mulla suunnilleen menee aikaa lämmittelyyn. Yleensä ei varmaan sitäkään.
Joskus tulee muutama kerta pyöräytettyä naruja ja sen jälkeen menen tekemään penkkiä, maastavetoa tai kyykkyä, mikä päivä nyt sitten onkaan kyseessä.

Minä saan omasta mielestä jo siinä ihan tarpeeksi lämmittelyä kun porhallan salille pyörällä. Jos tulee punnerrettua niin ennen suoritusta toki muutamat venyttelyt kepin kanssa ja sitten hommiin. Sitten siinä lämmittelysarjojen välillä käsien pyörittelyä, verryttelyä ja venyttelyä. Toimii ainakin omalla kohdallani ihan hyvin.
Ei vaan ole aikaa tuhalattavaksi mihinkään kahden tunnin venyttelysessioihin.

Aivan,kyllä niitten lämmittelysarjojen aikana lämpee ihan hyvin.Mun ainakaan tarvii mitään 30 min polkee jotain kuntopyörää et voin alottaa treenin.

Ihme jengiä täällä. Sanon että vitutti kun mopoilija ajoi autoani päin ja siitä vedetään johtopäätökset että autoni on romu ja että mielestäni autoni on tärkeämpi kuin ihmishenki... :worship:

Eiköhän tässä ollut tarpeeksi tästä aiheesta. :rolleyes:

Ittellä ihan sama, niitä ostaa pari kappalta ni saa jotaki energiaa treeniin.

j.. näkisitpä kun mie koitan maastavedon enkkaa, pukkarissa menee energiajuomaa, limsaa, jäätelöö, karkkia, sipsiä, pizzaa jne. jotakin energiaa antavaa :D

no toi on kyllä jo komediaa, kun jannu pitää jotain lastenkutsuja pukkarissa. roflmao

Osa verenkierrosta keskittyy syönnin jälkeen sisäelimiin. Mä en näe mitään järkeä syödä juuri ennen treeniä ainakaan kovin paljon. Eiks porukalla pukkaa yrjöä ulos kesken raskaan sarjan juuri syöneenä :b

Mua ei kyllä pidemmän päälle häiritte mitenkään toisten pukeutuminen salilla, paitsi siinä vaiheessa kun joku asia on _selvästi_ epäonnistunut. Se, että joku käyttää Gaspia, ei ole komediaa, mutta se, ettei käytä muuta kuin Gaspia, on komediaa. Se, että joku vaatekappale on liian pieni tai iso, ei ole komediaa, se että kaikki ovat liian pieniä tai isoja on komediaa. Se, että käyttää muotilippista salilla ei ole komediaa, se että kaikki vaatteet on muotikamppeita on jne... Mutta silti suosittelen lämpimästi kaikille keskittymään siihen omaan juttuun...

No oikeesti tässä komediaa on se, että joillakin on salilla aikaa arvostella muitten pukeutumista, johon minulla onkin hyvä neuvo: Menkää toki arvostelemaan ihan face to face, tai pitäkää naamanne kiinni. Itsellä on tarjoustalosta ostettu treeniasu, vähän saksilla tehty lisätilaa että mahtuu kääntyilemään, ja se näyttää toki ihan yhtä paskalta kuin on halpa. Jostain syystä kukaan ei o koskaan sanonut mitään, koska yleensä pidän huolta että käsissä on sen verran rautaa jotta pienempiä hirvittää. Jos joku joskus asuani moittisi, niin tod.näk. yhdessä naurettaisiin että joo, vittu kun on ruma, mutta kyllä se perseen piilossa pitää =)

Yleensä nämä asukriitikot löytyvät nuorimmista ikäluokista, mikä on ihan normaalia, koska silloin ei vielä osata treenata ja on aikaa nenänkaivuuseen ja paskanjauhantaan. Ikä poistaa nuo oireet tai ko. henkilöt salilta, mutta siihen asti: miettikää miltä näyttää 16 kesäinen jolla narukäsissään paino tai tanko, mutta ei vähäisintäkään ajatusta miten sillä treenataan, eikä uskalla kysyä. Tuo jos mikä on sitä komediaa. Tehdään ylätaljat munille asti tai selällään maaten, tehdään penkkiä ylikuormalla ja aliliikeradalla, tehdään hauiskääntöjä heiluen ettei tarvitse kättä koukistaa jne. Se kaikista koomisin olento katsoo aina sieltä peilistä vastaan, sen olen vuosien varrella oppinut, joten pohtikaatten kannattaako salilla a. treenata intensiivisesti vai b. mulkata muitten vaatteita :D

Materian palvominen. Jengi palvoo rahaa ja tavaraa ja koko elämän tarkoitus on haalia mahdollisimman paljon turhaa romua. Sairainta mitä tiedän.

e. Niin ja mainokset, mainokset vituttaa. Kaikki mainokset pitäisi kieltää katukuvasta, muutenkin mainostamista pitäisi rajoittaa. Mainostamisesta voisi rangaista vaikka raipan iskuilla.

Pistää kyllä kieltämättä huvittaan kun varmaan joka toinen päivä löytyy selllaisia komedioita jotka pystyn yhdistämään omaan käyttäytymiseeni.
Tuo 30 sekuntia on siinä mielessä aika spesifi aika, että sen verran mulla suunnilleen menee aikaa lämmittelyyn. Yleensä ei varmaan sitäkään.
Joskus tulee muutama kerta pyöräytettyä naruja ja sen jälkeen menen tekemään penkkiä, maastavetoa tai kyykkyä, mikä päivä nyt sitten onkaan kyseessä.

Minä saan omasta mielestä jo siinä ihan tarpeeksi lämmittelyä kun porhallan salille pyörällä. Jos tulee punnerrettua niin ennen suoritusta toki muutamat venyttelyt kepin kanssa ja sitten hommiin. Sitten siinä lämmittelysarjojen välillä käsien pyörittelyä, verryttelyä ja venyttelyä. Toimii ainakin omalla kohdallani ihan hyvin.
Ei vaan ole aikaa tuhalattavaksi mihinkään kahden tunnin venyttelysessioihin.

Kyllä kyllä, mutta jos olet tullut fillarilla salille ja tunnet olevasi lämmin niin menetkö vielä polkaisemaan kuntopyörää 30 sekunnin ajaksi?

Nojoo, ehkä itse lämpenen hitaasti, mutta en kyllä ymmärrä tommosia minilämmittelyjä ollenkaan. On sitä itsekin kiireessä joskus tullut suoraan siirryttyä lämmittelysarjoihin, mutta silloin en kyllä polje kuntopyörääkään, edes puolta minuuttia ;)

Toisaalta tuo kuntopyörälläki jynssääminen on vähän niin ja näin. Jos reeniohjelmassa on vaikka rinta-hauis tai ylipäätänsä lihasryhmät, joissa ala- ja keskivartalo ei oo niin oleellisessa osassa, niin kai sitä mieluummin lämmittelee ne paikat joita reenataan..?

Toisapäivänä salikomediaa aiheutti jäbä, joka teki hauiskääntöjä tangolla, ristiotteella.

flash-ohjelmoinnin tentistä 6.75p/18p, 7p olisi päässyt läpi. Ei muuten vituttaisi, mutta menee uusintatenttipäivä päällekkäin matikantentin kanssa. Ja jos en tuota opintojaksoa pääse läpi, saan heittää hyvästit kesän opintotuille.

Back
Ylös Bottom