Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä se proteiinijuoma auta mitään jos ei syö yli kulutuksen..
Siis jos on massakaudella...dietillä auttaa tietysti säilyttämään lihasmassaa..
Ja sitte noista roiskeläppäjutuista: en kyllä itsekään näe mitään komediaa siinä, että vähän apetta otetaan ennen treeniä. On tosi vittumaista tehdä vaikka mavea, kun on nälkä. Ainakin psykologinen vaikutus on suuri.
kaveri tuli kokkelipäissää salille nostaa normaalisti jonku 60kg laittoi penkkii 160kg ja koitti nostaa tippus rinnalle ja alko nauraa...oli vähä vaikee ottaa se ylös ku kaveri vaa hekottii....
![]()
Mua huvittaa aina ne tyypit jotka tulee salille, lämmittelyksi polkevat kuntopyörää jotain 30 sekuntia, pyöräyttävät käsiä kerran ja sen jälkeen alkavat nostaa.
Millanen on massakausi jossa ei syödä yli kulutuksen?
Muuten hyvä, muttei mahdollista. Kukaan ei voi varmuudella tietää miten paljon kuluttaa.Semmonen jolla hankitaan lihasta eikä läskiä? Kaikki energia menee peruskulutukseen + lihaskasvuun.
Ittellä ihan sama, niitä ostaa pari kappalta ni saa jotaki energiaa treeniin.
j.. näkisitpä kun mie koitan maastavedon enkkaa, pukkarissa menee energiajuomaa, limsaa, jäätelöö, karkkia, sipsiä, pizzaa jne. jotakin energiaa antavaa :D
Mua ei kyllä pidemmän päälle häiritte mitenkään toisten pukeutuminen salilla, paitsi siinä vaiheessa kun joku asia on _selvästi_ epäonnistunut. Se, että joku käyttää Gaspia, ei ole komediaa, mutta se, ettei käytä muuta kuin Gaspia, on komediaa. Se, että joku vaatekappale on liian pieni tai iso, ei ole komediaa, se että kaikki ovat liian pieniä tai isoja on komediaa. Se, että käyttää muotilippista salilla ei ole komediaa, se että kaikki vaatteet on muotikamppeita on jne... Mutta silti suosittelen lämpimästi kaikille keskittymään siihen omaan juttuun...
no toi on kyllä jo komediaa, kun jannu pitää jotain lastenkutsuja pukkarissa. roflmao
Pistää kyllä kieltämättä huvittaan kun varmaan joka toinen päivä löytyy selllaisia komedioita jotka pystyn yhdistämään omaan käyttäytymiseeni.
Tuo 30 sekuntia on siinä mielessä aika spesifi aika, että sen verran mulla suunnilleen menee aikaa lämmittelyyn. Yleensä ei varmaan sitäkään.
Joskus tulee muutama kerta pyöräytettyä naruja ja sen jälkeen menen tekemään penkkiä, maastavetoa tai kyykkyä, mikä päivä nyt sitten onkaan kyseessä.
Minä saan omasta mielestä jo siinä ihan tarpeeksi lämmittelyä kun porhallan salille pyörällä. Jos tulee punnerrettua niin ennen suoritusta toki muutamat venyttelyt kepin kanssa ja sitten hommiin. Sitten siinä lämmittelysarjojen välillä käsien pyörittelyä, verryttelyä ja venyttelyä. Toimii ainakin omalla kohdallani ihan hyvin.
Ei vaan ole aikaa tuhalattavaksi mihinkään kahden tunnin venyttelysessioihin.