Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mun aamupala

Puurot räjähti mikroon muodostaen alipaineen mikrokuvun ja puurokulhon väliin :(
12042011028.jpg

Täytyy varmaan porata toi tosta irti :rolleyes:

Kyllä vituttaa tää suomalainen lakkoyhteiskunta ja AY-toiminta. Joka ikisestä eripurasta pitää vääntää lakko pystyyn ja sulkea puoli Suomea siinä sitten ihan vain sijaiskärsijänä. En kyllä ihmettele pätkääkään, jos ja kun yhtiöt siirtää toimintoja pois Suomesta. Kuka hullu täällä nyt mitään viitsii tehdä, kun kustannukset on älyttömät ja sen lisäks porukka lakkoilee minkä kerkiää.

Niin, ja mulle on henkilökohtaisesti lähes samantekevää, missä tekevät paskapaperinsa ja muut sanomalehdet, mutta kun minä tyhmänä menin lupautumaan kesätöihin sinne saakelin lakkotehtaalle. Voi vitun vittu.

Nuorimmalla tädillä todettiin Alzheimerin tauti, on kuulemma edennyt nopeasti... vittu saatana eikä ole edes vielä kunnolla yli viittäkymmentä

...eikä sen varmaan niinväliä että ne jäljet olis saattanu tulla sen mopoilijan päästä....?

No tossa tapauksessa se olisi ollut ihan sen kolmion takaa hurjastelevan mopoilijan oma vika.

Nuorimmalla tädillä todettiin Alzheimerin tauti, on kuulemma edennyt nopeasti... vittu saatana eikä ole edes vielä viittä kymmentä

Otan osaa, vielä noin nuorena... Yksi hirveimmistä taudeista mitä on, varsinkin kun sen etenemiselle ei ole juuri mitään tehtävissä eivätkä läheiset voi muuta kuin katsoa kun aikuinen ihminen pikkuhiljaa vajoaa pienen lapsen tasolle :( Mä mietin aina kotona käydessäni, että mitenköhän kauan menee ennen kuin isä ei enää tunnista mua.

kaveri tuli kokkelipäissää salille nostaa normaalisti jonku 60kg laittoi penkkii 160kg ja koitti nostaa tippus rinnalle ja alko nauraa... :) oli vähä vaikee ottaa se ylös ku kaveri vaa hekottii.... :)

Kuulit vissiin essonbaarista? Vai kertoiko kaverin siskon koiran serkun kissa tämän sinulle?

vähän vaikee uskoa.

...eikä sen varmaan niinväliä että ne jäljet olis saattanu tulla sen mopoilijan päästä....?

Sanoinko jossain kohtaa niin? :jahas:
Mopolijalla on kuitenkin se kypärä päässä suojaamassa ettei HILJAISELLA vauhdilla pääse ainakaan pahoja jälkiä päähän tulemaan.
Ottaa vaan päähän se kun mopoilijoiden liikenne- ja ajotaitoja ei mitata millään muulla kuin 5 minuutin teoriakokeella (ainakaan silloin kun itse mopoilin, tuskin on paljoa siitä muuttunut). Ei ihmekään että ovat liikenneonnettomuustilastoissa kärjessä.

Mopolijalla on kuitenkin se kypärä päässä suojaamassa ettei HILJAISELLA vauhdilla pääse ainakaan pahoja jälkiä päähän tulemaan.
Ottaa vaan päähän se kun mopoilijoiden liikenne- ja ajotaitoja ei mitata millään muulla kuin 5 minuutin teoriakokeella (ainakaan silloin kun itse mopoilin, tuskin on paljoa siitä muuttunut). Ei ihmekään että ovat liikenneonnettomuustilastoissa kärjessä.

Niinhän se pitkälti on... Tosin muutamat kaverit jäi autojen alle kun oltiin mopoikäisiä vielä, ja autoilijoiden vika... Mutta ainahan se mopoilijan vika on... :D

Ensimmäisenäkö aattelit auto parkaas tuossa tilanteessa. Mä oon ainaki sitä mieltä että vitut jostain auton romusta, kuhan ei ihmisille käy mitenkään. Eiköhän sen mopoilijan iskä ne vauriot ois sulle korvannu..

Juoksin koiran kanssa ehkä noin kilometrin yhteensä, siis pientä hölkkää. Sitten huomasin suihkussa, että kainalot on punaiset. T-paidan hihat oli varmaan hiertäneet, eli taitaa olla aika siirtyä isompaan paitakokoon... olenkin jo ihmetellyt, että miksi t-paidoissa on lyhyemmät hihat kuin muistin. Laitoin hiertymiin (hieman vanhentunutta) bepanthenia ja ajattelin jo, että nyt helpottaa. Vielä mitä, alkoi kirvelemään vieläkin pahemmin. Tosin vain hetken, nyt vaikuttaisi siltä, että aine tehoaa. Hitto, 4-jakoinen ja uudet treenimetodit tosiaan kehittää.

Poltteet salille on jo aika kovat, kun on tullut sairasteltua pikkusen. Sitten vituttaa se, että pari kiloa laihduttu sairauden aikana ja voimat tuntuu olevan ihan kadoksissa.

Vituttaa olla dietillä kun tietää että hauberiin ei tuu lisää mittaa ja koko ajan pelottaa että kesällä vain tyhjät hihat liehuu tuulessa dietin jälkeen.

Ensimmäisenäkö aattelit auto parkaas tuossa tilanteessa. Mä oon ainaki sitä mieltä että vitut jostain auton romusta, kuhan ei ihmisille käy mitenkään. Eiköhän sen mopoilijan iskä ne vauriot ois sulle korvannu..
Hieno adjektiivi.
Olen kerran kaatunut kevytmoottoripyörällä, ja ensimmäinen reaktio kun tajusin makaavani asfaltilla oli, että eihän sivukate mennyt aivan paskaksi. Muutaman minuutin päästä tajusin, että polveeni ja toiseen olkapäähän koskee aivan tusti. Eli ei kaikkia mopoilijoitakaan luultavasti oma henkikulta heti alkuunsa niin kiinnosta. Vituttaa, että tarvitaan joko läheltäpiti, oma- tai läheisen tapaturma sen arvon toteamiseksi.

Hieno adjektiivi.
Olen kerran kaatunut kevytmoottoripyörällä, ja ensimmäinen reaktio kun tajusin makaavani asfaltilla oli, että eihän sivukate mennyt aivan paskaksi. Muutaman minuutin päästä tajusin, että polveeni ja toiseen olkapäähän koskee aivan tusti. Eli ei kaikkia mopoilijoitakaan luultavasti oma henkikulta heti alkuunsa niin kiinnosta. Vituttaa, että tarvitaan joko läheltäpiti, oma- tai läheisen tapaturma sen arvon toteamiseksi.

Myönnän ihan rehellisesti myös ajattelevani ensimmäiseksi AINA materian rikkoutumista. Sitten vasta ihmisten hyvinvointi myös oma. Muinoin kanssa kevytmoottoripyörällä nurin ja ei siinä kyllä kiinnostanut poikki mennyt käsi ja "nahaton" perse muitakuin ulkopuolisia. Kirosin ja kääntelin pyörää kunnes huomasin ettei toinen käsi oikeen ollutkaan voimissaan :)

Ja vituttaahan mua jokin eli nuo jeesustelijat, jotka ajattelevat ensin ihmisten hyvinvointia. Ensireaktio tulee jostain syvältä mielensyövereistä, ennenkuin järki astuu peliin mukaan, se ei tee meistä huonompia ihmisiä.

En tiedä onko komediaa vai vituttaako enemmän. No kaveri kertoi eilen että ei voi kasvaa jos ei juo palautusjuomaa treenin jälkeen. Ja siksi minäkin olen kasvanut nyt tässä, ei se harjoittelu vaan se protsku. No jätin sen omaan arvoon ja en jaksanut alkaa saarnaamaan siitä asiasta. Nauratti ja vitutti samaan aikaan :D

En tiedä onko komediaa vai vituttaako enemmän. No kaveri kertoi eilen että ei voi kasvaa jos ei juo palautusjuomaa treenin jälkeen. Ja siksi minäkin olen kasvanut nyt tässä, ei se harjoittelu vaan se protsku. No jätin sen omaan arvoon ja en jaksanut alkaa saarnaamaan siitä asiasta. Nauratti ja vitutti samaan aikaan :D
Hahhah, tästä tuli mieleen yksi myös salilla käyvä kaverini joka treenaa lähinnä rinta, hauis, vatsat linjalla. Se on todella pieni vaikka on käynyt itteäni 1,0-1,5v kauemman puntilla sanoi kerran minulle että " Sä vedätki niitä proteiineja, mä en oo käyttäny mun tuloksien saamiseen mitään " <- Mutta eipä sillä muut kasvakkaa ku pituus, hauis, ojentaja ja rinta (jos nekään, koska se ei syö kunnolla.. ..) :rolleyes:

Sama henkilö myös puntilla kerran ku tein ylätaljaa tokaisi " Eikös tuo oo aika sama kuin vinopenkki?".. ..

Samaa linjaa " Eikö pystypunnerruksen voi oikeestaan korvata tuolla ylätaljalla? " <- Teki siis ohjelmaa joka sisälsi pystypunnerruksen.

Samaa linjaa " Eikö jos haluaa voimaa, niin olis kannattavempi tehdä pienemmillä painoilla enemmän toistoja?" <- Tuosta onjo pitkä aika, itsekkin vasta aloittelin punttausta silloin enkä tiennyt itsekkään juuri silloin mitään, mutta nyt tuon kommentin muistelu huvittaa suunnattomasti ( Viittasi siis esim. että voimaa saisi paremmin 3x12 sarjoilla kun 3x4)

Kyseinen henkilö on myös sen tyyppinen, että 1. Ei jaksa panostaa kunnolla paitsi penkkiin eikä siihenkään aina.. 2. Ei jaksa selvittää asioita, penkkaa mun muistaakseni lahnana tai minimaalisella kaarella? En ole varma kun siitä on hetki kun ollaan samaan aikaan puntilla oltu. 3. Luulee varmaan juuri, että lisäravinteet ovat huijausmenetelmiä, samaan suuntaan se on viitannut juuri penkin kaarestakin 'huijauksena'. Tosin epäsuorana mainintana.
Tulipas paljon muisteltavaa yhdelle kertaa. Ei sinänsä salikomediaa, mutta liittyy ainakin hyvin vahvasti punttailuun vaikka ei kaikki näistä puntilla olekkaan tapahtuneet.

Edit 1 ja 2: Tarkennuksia ja samalla parin virheen korjaus.

Eipä se proteiinijuoma auta mitään jos ei syö yli kulutuksen..

Siis jos on massakaudella...dietillä auttaa tietysti säilyttämään lihasmassaa..

Viimeksi muokattu:
Mua huvittaa aina ne tyypit jotka tulee salille, lämmittelyksi polkevat kuntopyörää jotain 30 sekuntia, pyöräyttävät käsiä kerran ja sen jälkeen alkavat nostaa.

Siis mitä helvettiä? :D Senkin jotenkin ymmärtää jos joku ei jostain syystä halua/jaksa/osaa lämmitellä ollenkaan, mutta sitä en tajua että miksi suorittaa tommoset alle minuutin lämmittelyt.

Tulee aina mielikuva että ovat pakkikselta lukeneet kuinka aina pitää muistaa lämmitellä ennen treeniä ja sitten hoitavat sen "alta pois" mahdollisimman nopeasti niin pääsevät aloittamaan :puntti:

Back
Ylös Bottom