Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En tiiä. Ite oon kanssa niin vitun typerä juntti etten ole vieläkään päässyt tosta eroon. Voisin lyödä vaikka vetoa että on vaikeempaa lopettaa kynsien pureskelu kun tupakka :rolleyes:
Ota rakennekynnet. :D
Eukko pääsi niiden avulla kynsien syömisestä eroon.
Jos rakennekynnet tuntuu jostain syystä liian hintahtavalta, niin toinen vaihtoehto on, että pidät jatkuvasti tumput kädessä. :rolleyes:

Etteks te kynsien nakertelijat oo kuulleet kynnelistä? :) Se on meinaan niin etovaa tavaraa, että ihmettelen jos ei sillä pääse eroon kynsien pureskelemisesta.. Itellä nousee yökki kurkkuun kun miettiikin sitä litkua.

Etteks te kynsien nakertelijat oo kuulleet kynnelistä? :) Se on meinaan niin etovaa tavaraa, että ihmettelen jos ei sillä pääse eroon kynsien pureskelemisesta.. Itellä nousee yökki kurkkuun kun miettiikin sitä litkua.

Kaikista paras on, kun ei edes osaa purra kynsiä :) tai ainaki se on hankalaa.

Apteekista saa sellasta nestettä mitä laitetaan sormiin. Ihan varmasti loppuu kynsien pureskelu kun sitä on sormissa. Tosin aina ku unohti nii sormet palas ja palaa vieläkin suuhun :(

Tänään olisi ollut varmaankin viimeinen aamunkoitto mutta sitten kelasin että vittu itsemurha on todellisuutta kestämättömille pelkureille ja päätin hakata rystyset verille aitaan harmituksissani ja aloittaa päivän..

Homokytät! Sakkoa tuli ja reilusti. 9km/h ylinopeutta 80km/h alueella.
Ne veti kans kaverin eukkoa viikonloppuna oikein huolella kuivana kakkoseen. Ajettiin toisen kaverin kanssa puolisen kilometriä niiden (siis kaverin ja sen eukon) edellä ja meidän välissä oli yksi auto. Tämä välissä ollut teinimersu sitten ajeli hiukan ylinopeutta, ilmeisesti kimpaantuneena siitä, kun juuri hetki sitten ohitettiin se M5:lla. Samalla tulee poliisit vastaan, mersu kääntyy sivutielle ja kaveri ja sen vaimoke pysäytetään ja sakotetaan. Molemmat sanoi mullekin, että ihan satavarmasti ei ollut ylinopeutta, mutta eihän siinä mikään auttanut. Ei ainakaan se, kun kaveri avautui kännissä poliisille tutkan käytöstä ja sen opettelusta.

Mutta valitushan tuosta tehdään. Saas nähdä meneekö läpi. Terveisiä perseestä vain sinne Parolaan.

Juu tuo nyt oli suunnattu tuolle aiemmalle keskustelulle kun sanottiin salikomediaksi sitä että jollakin oli merkkivaatteita salilla yms.

Jaa tuli sitten pamahdettua kipeäksi. Eipä mulla ois kiinnostanutkaan treenailla.

Mopoilijat taas saatana kun eivät osaa liikennesääntöjä. Tänään olin tulossa kaupasta kotiin niin eikö yks mopoilija tule risteyksessä kolmion takaa mun auton kylkeen. Jos ei liikennesääntöjä osaa niin voisi opetella käyttämään edes niitä jarruja. :curs:
Onneksi oli hiljanen vauhti ja mopon rengas osui oman auton renkaaseen, muuten olis voinut tulla auton kylkeen pahat jäljet.

Back
Ylös Bottom