Archey
Banned
Mikä ongelma ihmisille on se että jotkut käyttää esim. gasp:in tai betterbodies:in kamoja salilla?
Oon tätä seurannut jo aika kauan kun täällä koostuu suuri osa salikomediasta siitä että joku treenaa gaspin huppari päällä tai juo vetensä gaspin shakerista.
Kertokaa nyt mikä siitä tekee hauskaa?
Ja saisko sitten samalla jonkun kattavan listan vaatemerkeistä joita salilla VOI käyttää ilman että löytää itsensä salikomediasta "joo hei se käytti BB:n housuja ku kyykkäs, vähäx noloo!".
Saanko käyttää gaspin lippistä enää ja onko Fruit Of The Loom- ainoa merkki jota saa käyttää paidoissa?
Pyydän myös anteeksi huppareitani mitä olen käyttänyt koska oli TALVI ja oli aika hiton kylmä kellarisalilla, ja pitkillä sarjoilla kun taas tuli lämmin niin huppari oli tiellä.
Itse omistan better bodies shortsit, yms. mutta tuossa olikin kyse siitä että kaverilla oli päällä ja päässä villapipo ja hihaton huppari jonka huppu oli vedetty sen pipon päälle ja sitten vedettiin tuimalla ilmeellä taljaojentaja-liikettä mulkoillen hupun alta ja taas maven aikana otettiin huppari pois joka sarjassa ja taas päälle joka sarjatauolla.
Ennen kuin olen tehnyt ekaakaan sarjaa olen ihan hiessä (soutulaitteen jäljiltä), ja ihan t-paita päällä treenaan, eikä ole maailman huonoin aerobinen kuntokaan... Silti jalkapäivänä varmasti lämpöhalvaukseen kuolisi :D