Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

On ehkä vittumaisinta ku ainoot eläimet mitä itte omistanu ja hoitanu monta vuotta ja nyt sitte todettiin tuo noin. Ei siinä muuta ku harmittaa vaan antaa poies, piikkiä en aio antaa.

Se meni jotenki niin et normaali arvo on 0,7 ja mulla oli päälle 14 eli erittäin korkea.

ja nyt alkaa vituttaa tämä pari viikkoa ollut pari kertaa päivässä kova nenäverenvuoto. Vittu meen nukkuu KUN TÄÄ LOPPUU....

Olen Englannissa vaihto-oppilaana, ja vaihdoin juuri uudelle salille. Siellä on monia, noh, isompia heppuja, joten välillä tuntee itsensä kovin pieneksi. Hekin myös tietävät asemansa. Olin pukuhuoneessa vaihtamassa vaatteitani tukkien epähuomiossa tien vessaan. Sanoin pahoitellen vessaan halunneelle miehelle: ”Sorry, mate.” johon hän sitten vastasi katsomatta edes minuun: ”It’s okay, kid.” Eihän siinä voinut kuin nauraa mielessään, kun ei riitaakaan auttanut alkaa haastamaan. :D

Ei vittu, ei kyllä tarvi olla rakettikirurgi että älyää prässin mekaniikan. Mikähän paikallinen sankari tää heebo on ollu.

EI NYT ON PAKKO SANOA:

Toivottavasti tää jätkä ei lue pakkista. Toivottavasti. Törmäsin ihan aitoon hulluun eräällä oulun salilla joka varmasti on tässä thredissä aiemminkin esiintynyt. Tää heebo jutustelee ja naurelee ittelleen ja omille vitseilleen ihan kympillä, ja suu käy _kokoajan_. Tein maastavetoa ja kuuntelin että jutteleeko se mulle, ei. Se varmaan juttelee tolle viereiselle tyypille. Sitten viereinen tyyppi vilkasee mua että "etkö vastaa kaverille?" Olipa metka kokemus, en ole koskaan nähnyt aitoa hullua. vähän niinku joskus iiroviisvee osoitti auton ikkunasta että "äiti kato tuola on oikea naapuri!" ja kaikki häpes ja niin pois päin.
joku hiippari aikanaan oulun pyrkällä ilmoitti suihkussa että "syssy tulee". En tajunnut ja ilmaisin hämmennykseni, jonka jälkeen kaveri toisteli useampaan otteeseen että "syssy tulee" silminnähden ärsyyntyen samalla. Lopulta tajusin kaverin ilmeisesti puhuvan vuodenajoista ja kuittasin jotakin epäselvää. Muuta se ei sitten sanonutkaan.
On myös ahdistavaa olla kahden pukuhuoneessa Mutisijan kanssa. Kiva vaihtaa vaatteita kun takaa kuuluu koko ajan jotain jupinaa.

Hyppää pois oravanpyörästä ja rupea travelleriksi.

Oon tätä miettiny siitä asti kun Madventures alkoi pyöriä.
Myis auton pois, kamat samoin ja kämppä pois.
Sitte tukko seteleitä taskussa lähteä pois täältä vaikka puoleksi vuodeksi.
Jonnekki reissaamaan vain. Ei oo mukuloita niin olis ihan mahdollistakin, emäntä tossa pyörii mutta ei taida vaatia suurta maanittelua että suostuis.
Sitä on vaan jotenki niin tottunu tähän elämään ja pelkää muuttaa sitä.
Sanat "mitä jos" pyörii päässä että voiko sitä oikeasti irrouttautua tästä duunarin elämästä.
Mitä siitä seuraa, kuvitelmissa se olis hiton hienoa mutta todellisuus ehkäpä pelottaa.
Sitä kun on maallista omaisuutta jo onnistunu haalimaan "voitonmerkeiksi" niin kaikki pitäisi myydä ja aloittaa taas alusta niin sanotusti.
Ens syksynä olis tarkoitus lähteä seikkailemaan mutta viikon pari vain, olishan se eri meininki vain häipyä miettimättä paluuta valmiiksi.
*haaveilee*

En nyt tiedä onko tämä komediaa vai vituttaako tämä. Tänään salilla oli enemmän porukkaa kuin koskaan aikaisemmin ja siellä oli sitten yksi prässi hirmu, joka latasi prässin täyteen painoja, rohmuten lähes kaikki salin 20-50kilon kiekot. Ja siinä sitten nytkyttää polleana 5sentin liikerataa, eikä kyse ollut minkäänlaisesta pohkeen eristävästä liikkeestä.
Siinä sitten menin katsomaan häntä "myötähäpeä" -katsellaani ihan vahingossa ja sieltä tuli takaisin perus ylpeä "vittu mulla on kovat painot" -katse.

Voi vittu!Mun netti on ollut sika hidas tänään!Tälläsinä päivinä tekis mieli vetää pää täyteen mömmöjä!Saatanan vittu!

Samanlainen jantteri kävi aikanaan samalla salilla ja oli oikeasti melko hassua kun koko sali hymyili/nauroi hänen touhuilleen :D

Noin 45v ukko saapui salille. Perus käsien pyöritykset (alle 10sek), penkkii 70 kg ja mutama hikinen toisto, sitten päihin 1.25:t ja sama meno.
Yritin välttää puheisiin joutumista ja pian ukko jo tuli selittämään miten ollaan kovassa kunnossa. :zzzz:

Noin 45v ukko saapui salille. Perus käsien pyöritykset (alle 10sek), penkkii 70 kg ja mutama hikinen toisto, sitten päihin 1.25:t ja sama meno.
Yritin välttää puheisiin joutumista ja pian ukko jo tuli selittämään miten ollaan kovassa kunnossa. :zzzz:

Tsufeet meni taas näppikselle,pitää varmaan soittaa tuuraaja töihin kun itkettää ja naurattaa samaan aikaan. Mitenhän tuosta toipuis.

Hyi vittu että vihaan ohjelmointia. Hyvät kiksithän tästä saa onnistuessaan, mutta voi perkele kun ottaa kupoliin jotkut kääntäjän virheilmoitukset. Ensimmäinen ja viimeinen kurssi, kun sotkeennun tähän hommaan - onneksi.

Muistu mieleen kun reilu viikko sitten sähläsin jalkaprässissä. Ilmeisesti mun pasmat sotki se että tein prässiä yhdellä jalalla normaalin kahden jalan sijaan. Kolautin painot kaks kertaa ihan vitun kovaa stoppareihin, kun unohdin avata ne. Hävetti. :david:

Back
Ylös Bottom