Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Duunarin elämä on niiiiiiiin paskaa.... joka vitun aamu kello viisi hereille. Sitte siihen saakelin oravanpyörään päiväksi.
EI vois vähempää kiinnostaa taas.
Oikeen helvetti kellokortti-elämää.
Työssä ei ole haastetta eikä mitään mielenkiintoista, palkka on ainoa motivaattori mutta sekin häviää koulutettujen palkoille 6-0.
Tapahtuis joku ihme ja loppuis tämä saatanan raataminen. Vituttaa niin että pää räjähtää.

Duunarin elämä on niiiiiiiin paskaa.... joka vitun aamu kello viisi hereille. Sitte siihen saakelin oravanpyörään päiväksi.
Työssä ei ole haastetta eikä mitään mielenkiintoista, palkka on ainoa motivaattori mutta sekin häviää koulutettujen palkoille 6-0.
Tapahtuis joku ihme ja loppuis tämä saatanan raataminen. Vituttaa niin että pää räjähtää.

Mee opiskelemaan.

Niin, vaihtoehtona on sitten se koulutetun elämä. Työpäivät venyy 10-12 tuntisiksi, ylitöistä ei saa palkkaa. Työt seuraa kotiin ja niitä saa miettiä vapaa-ajallakin. Kauhea stressi ja vastuu, deadlinet painaa päälle. Kesälomia ei johtotehtävissä aina ehditä viettää täysimääräisinä ja muutenkin ne vietetään silloin kun työt on saatu hoidettua. Aloituspalkka sen 2000-3000e, sitä ennen amiksen käyneet on kiskoneet liksaa 5-6 vuotta, kestää vähän aikaa että päästään tasoihin ja Suomen progressiivinen verotus pitää kyllä huolen siitä ettei rikastumaan pääse.

Intin tokaviimeset päivärahat tuli tilille tänään aamulla----> laskujen jälkeen rahaa huimat 37€ :curs:, vittu vituttaa niin vitusti VITTU!

Ja intin aikana on noussut toi kämpän vuokra ja nyt sitten pamahti joku vitun muistutuskirje VVO:lta, että vuokraa ei olla maksettu kokonaan.. Minunko se pitäs pulittaa saatana, jos army kerran maksaa vuokran intin aikana???

Vois käydä kelassa hajoilemassa, vittu tää intti on yhtä paskaa, GTJ 6!!

Hyppää pois oravanpyörästä ja rupea travelleriksi.

Ja intin aikana on noussut toi kämpän vuokra ja nyt sitten pamahti joku vitun muistutuskirje VVO:lta, että vuokraa ei olla maksettu kokonaan.. Minunko se pitäs pulittaa saatana, jos army kerran maksaa vuokran intin aikana???
Voisi olla ihan hyvä ilmoittaa sille sosiaalikuraattorille tai kuka sitä vuokra-asiaa teidän varuskunnassa hoitaakaan, että vuokra on noussut. Mistäpä sitä maksua muuten kukaan tietää edes korottaa.

Tänään tuli kyllä sellaista salikomediaa vastaan että pakko kertoa.
Eli joku aivan nörtin näköinen tyyppi meni penkkaamaan. Hän lastasi painoja 40kg ja ryhtyi toimeen. Neljännellä toistolla tanko jäi rinnalle niin me kavereiden kanssa revettiin salin nurkalla aivan totaalisesti. Emme menneet auttamaan vaikka hän pyysi ja sitten hän sai pudotettua painot pois. Koitimme näyttää nörtille kuinka lihaksikkaita olemme joten menimme tekemään hauista rinkiin hänen ympärille! Hän ahdistui ja siirtyi kyykkyräkille! Menimme neuvomaan häntä että eihän jalat näy baaritiskin alta joten kannattaa mieluummin treenata hauista. Nörtti sanoi että minulla on tänään jalkapäivä. Siis kuinka tyhmä ihminen saa olla että pitää jalkapäivän? Noh, omapa on ongelmansa kun ei kokeneempien neuvoja kuunnellut.

Päätin myös kuvata tyypin penkkailut jotta tekin saisitte nauraa yhtäpaljon kuin minä ja voimakkaat kaverini:
http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&playnext=1&list=PL9597876E8DF8EBA1

E: Niin se kieltämättä olikin...

Tänään tuli kyllä sellaista salikomediaa vastaan että pakko kertoa.
Eli joku aivan nörtin näköinen tyyppi meni penkkaamaan. Hän lastasi painoja 40kg ja ryhtyi toimeen. Neljännellä toistolla tanko jäi rinnalle niin me kavereiden kanssa revettiin salin nurkalla aivan totaalisesti. Emme menneet auttamaan vaikka hän pyysi ja sitten hän sai pudotettua painot pois. Koitimme näyttää nörtille kuinka lihaksikkaita olemme joten menimme tekemään hauista rinkiin hänen ympärille! Hän ahdistui ja siirtyi kyykkyräkille! Menimme neuvomaan häntä että eihän jalat näy baaritiskin alta joten kannattaa mieluummin treenata hauista. Nörtti sanoi että minulla on tänään jalkapäivä. Siis kuinka tyhmä ihminen saa olla että pitää jalkapäivän? Noh, omapa on ongelmansa kun ei kokeneempien neuvoja kuunnellut.

Päätin myös kuvata tyypin penkkailut jotta tekin saisitte nauraa yhtäpaljon kuin minä ja voimakkaat kaverini:
http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&playnext=1&list=PL9597876E8DF8EBA1

Surkea yritys Johannesh...

^tulee mieleen eilinen 14vuotias poika. Latasi penkkiin 1,25kilon kiekot ja lukotpäihin ja teki muutamia toistoja, ja jätti painot tankoon. Tosin itse en näe huumoria tässä. Daa

WSS;3174615 begin_of_the_skype_highlighting**************3174615******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Intin tokaviimeset päivärahat tuli tilille tänään aamulla----> laskujen jälkeen rahaa huimat 37€ :curs:, vittu vituttaa niin vitusti VITTU!

Vois käydä kelassa hajoilemassa, vittu tää intti on yhtä paskaa, GTJ 6!!

Eiks toi oo väärässä ketjussa :D

Eiks toi oo väärässä ketjussa :D

No joo, tottaha tuokin, mutta vitutti sen verran, ettei paljoo TJ:t kiinnostanut (ainakaan paljoa) :lol2:

Mutta enää ei vituta, kun on mukavasti kännissä :dance: :dance2:

Verikokeista selvis sitte että erittäin paha kissa,koira,hevos ja pujoallergia. Hyvästi kissat!

vittuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Saatanan flunssa iskenyt päälle, vituttaa olla kipeenä ja juuri näin kivasti kun viikonloppu alkaa...

Kävin tankkaa autoa 40e ja sain alle 25 litraa bensaa, helvetti että on kallista. Jostain luin että saattaa vielä nousta 10 senttiä per litra.

Arvatkaa kellä on huomenna matikan tentti klo 9? Onko täällä muita kohtalon tovereita? Eipä taas kiinnosta niin yhtään tää lukeminen..

Se vitun päteminen asiasta "kyllä mä sut tunnen" "kyllä mä sut tiiän ja pälä pälä"
Vittu jos tunnet mut nii tiedät että muutun sekunnissa kivasta vittumaiseks akaks ja päin vastoin,
jos mä tänää haluun jotain, se ei tarkota että huomenna haluisin edellee sitä samaa.
Ihan voisin vaikka vannoa että kukaan ei tunne mua niin hyvin ku minä itse, kaikki
parhaat ystäväti näkee vaa osan minusta, eli KUKAAN ei voi sanoa tuntevansa minua läpikotaisin
ja tietävänsä että jokin tietty käytökseni on niin ja näin koska tuntee minut. Kun ei edes tunne.... arggggh

Kävin tankkaa autoa 40e ja sain alle 25 litraa bensaa, helvetti että on kallista. Jostain luin että saattaa vielä nousta 10 senttiä per litra.

Ja nyr kun uutisoidaan,että 95:n ja 98:n hinnan eroa kasvatetaan 95:n käytön lisäämiseksi,niin miksi 95:n hintaa ei voisi pudottaa? Jos se maksaisi vaikka 1,20e/ltr niin rupeaisi kelpaamaan prkl. Vaikka ihan vaan sellainen puolen vuoden pikakampanja..

Back
Ylös Bottom