Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ex-tavis:) sanoi:
.... neuvosin, et sanot et oliha tuo iha kiva mut sä ot PALJON PAREMMAN NÄKÖNEN!..siis haluisin ite kuulla tuon, vaikka tottakai tietäsin et eipä se välttämättä pidä paikkaansa....siitä vaa ainaki tulis sellanen fiilis et ainaki tyyppi haluu kääntää ajatukset pois ko. kaunottaresta....

siis tää oli vaa yks naisnäkökulmasiaan!

Mulla on kyllä kerran kääntyny pää sellaisen kreikkalaisen jumalattaren perään, että ei olisi tullut mieleenkään valehdella, että vieressä kulkenut oli kauniimpi. Ymmärrän jotenkin tosi hyvin, että eukko otti kilarit. Se oli ollut mm. just yliopiston pääsykokeissa. Ja käsi oli kädessä. Noooh, minkäs sitä mies evoluutiolle mahtaa?

No sen voi muuttaa vitsiksi ja sanoa tytölle, että "Jaa sitä vain vahdataan vieraita muijia ihan nokan edessä" ;)

Lycanth sanoi:
No sen voi muuttaa vitsiksi ja sanoa tytölle, että "Jaa sitä vain vahdataan vieraita muijia ihan nokan edessä" ;)
...Joo tää oli hyvä! :thumbs:

No nyt meni taas vkl kännit yli ja muisti on katkonaista joka myös vituttaa mutta ei niin paljon kuin se, että olin 10 eri naisen kanssa lauantaina ja nyt olen kuumeessa ja kurkku aivan vitun kipeä... :( Kuulemma paikallisen tanssiryhmän jäsenet olin käyny läpi :D Ei siinä mitn, mutta ku ei muista minkä näkösiä ne oikein oli... :david:

Aamulla treenatessa laskin käsipainot hieman liian rivakasti lattialle, ja jäi sormi väliin....

Oikean käden keskisormi katkesi viimeisen nivelen kohdalta, ja jäi roikkumaan nahanpalan varaan...

toivottavasti siitä vielä saadaan sormi, ommeltiin paikalleen ja parin päivän sisällä sen sitten tietää...

Zealot sanoi:
Aamulla treenatessa laskin käsipainot hieman liian rivakasti lattialle, ja jäi sormi väliin....

Oikean käden keskisormi katkesi viimeisen nivelen kohdalta, ja jäi roikkumaan nahanpalan varaan...

toivottavasti siitä vielä saadaan sormi, ommeltiin paikalleen ja parin päivän sisällä sen sitten tietää...

Siis vieläkö sait sen nakin liikkumaan molempiin suuntiin eli ovatko jänteet kondiksessa? Jos ei liiku kuin toiseen suuntaan eli mitään ei tapahdu vaikka kuinka ojennat niin kannattanee kipittää johonkin käsikirurgiaan erikoistuneelle tapaturma-asemalla ihmettelemään - on noita sormen pätkiä ennenkin istutettu takaisin. Kunnallisella voivat vain hoitaa hommat tyypilliseen leväperäiseen säästötyyliinsä.

Pelkällä nahkojen ompelulla kun jänteet eivät ehjäänny ja loputtomasti katkenneen jänteen tapauksessa ei ole aikaa ihmetellä, jos päät meinaa vielä ennen niiden vetäytymistä saada nippuun. Tietty jos et soita työksesi viulua ja yksi lerputtava sormi ei häiritse niin sitten ei liene niin vaarallista.

AAARGH: ketäpä eivät naapurit toisinaan vituttaisi, varsinkin kun kolisevat koloonsa 03.30 melkein joka yö. S-tanan kommuuni!

Helvetti, sitä sitten päädyttiin tuijottamaan skiniä silmästä silmään. Sellaista pesussa kutistunutta Halmetta. Pahantuulinenhan se oli, kuten minäkin. Vituttaa niin ankarasti, kun olen niin pieni ja hento, muuten kyllä...! No, pääsin varmasti vähemmällä kuin joku kynäniska toimistorottapoika, kun tappelussa ei kerta kaikkiaan olisi ollut mitään järkeä, kummankaan mielestä.

Voi miksi ihmeessä en voi olla kaksimetrinen bulgarialainen painonnostaja???

Mistä sellaisen saisi lainata?

...vituttaa ja väsyttää...

Vituttaa olen ollut nyt yli viikon treenaamatta flunssan vuoksi. Juuri tuli parempi olo ja nyt taisi tulla joku toinen virus tai jälkitauti. :curs: Olen syönyt vitutukseen. Yritin kevyesti treenata, niin tuli kylmä hiki ja niin paska olo, että parempi se on kait vain levätä. Paino on nyt tyhjänä 100kg, eli 2kg tuli lisää.

VelttoV sanoi:
Vituttaa olen ollut nyt yli viikon treenaamatta flunssan vuoksi. Juuri tuli parempi olo ja nyt taisi tulla joku toinen virus tai jälkitauti. :curs: Olen syönyt vitutukseen. Yritin kevyesti treenata, niin tuli kylmä hiki ja niin paska olo, että parempi se on kait vain levätä. Paino on nyt tyhjänä 100kg, eli 2kg tuli lisää.

Sama täällä, hemmetin flunssa, iski jo toissa viikonloppuna, noh sitten torstaina pelaa säbää varovasti, lauantaina vähän koittaa punttia, ja sunnuntaina sitten taas vähän säbää kun tuntui että alkaahan tässä taas jaksamaan, noh kylmä hiki virtaamaan ja hauskaakin melkein oli, ikävä vaan että su-ma yönä sitten iski taas tauti päälle kovemmalla voimalla ja meinas töissäkin lysähtää pöydille... nojoo, kelo 16 nukkumaan ja 7.15 ylös, eli aika hyvin unta väliin ja taas on ihan jees olo, mutta vitutus on ankara kun ei pääse treenaa täysillä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mulla tossa painossa tapahtuu kokoaika vähän erilaista efektiä vissiin, eli paino senkun laskee... ohh my precious NOOOOOO

Hö.

Paikat meinaa mennä pahasti jumiin. Yht´äkkiä paikat ihan tukossa. Täytyy ottaa iisisti viikonverran, ettei ihan ylikunto yllätä. Nooh, pääsiäisen jälkeen sitten koitetaan taas kevyesti.

Harmittaa kun tämmöseen lankaan menin. Ihan amatööri fiilis. Tyhmä mä!

Kyllä tää tästä. Otetaan iisisti.

IronMind sanoi:
Siis vieläkö sait sen nakin liikkumaan molempiin suuntiin eli ovatko jänteet kondiksessa? Jos ei liiku kuin toiseen suuntaan eli mitään ei tapahdu vaikka kuinka ojennat niin kannattanee kipittää johonkin käsikirurgiaan erikoistuneelle tapaturma-asemalla ihmettelemään - on noita sormen pätkiä ennenkin istutettu takaisin. Kunnallisella voivat vain hoitaa hommat tyypilliseen leväperäiseen säästötyyliinsä.

Pelkällä nahkojen ompelulla kun jänteet eivät ehjäänny ja loputtomasti katkenneen jänteen tapauksessa ei ole aikaa ihmetellä, jos päät meinaa vielä ennen niiden vetäytymistä saada nippuun. Tietty jos et soita työksesi viulua ja yksi lerputtava sormi ei häiritse niin sitten ei liene niin vaarallista.

Jänteet on vissiin kunnossa, niiden kiinnityskohdat jäi käsittääkseni sinne ehjälle puolelle (ei katkennu ihan nivelestä, vaan hivenen lähempänä sormenpäätä). En tiedä vielä liikkuuko kun sattuu pirusti. :itku:

Ei kyllä näillä nakeilla ennenkään mitään kauniita käsitöitä/musiikkia paljon harrasteltu... :D

Ihmiset jotka nuolee pomojen perseitä työmaalla. Tämän johdosta työmaalla ei ole minkäänlaista yhteishenkeä. Vituttaa tommoinen mutta eipähän ainakaan ole ruskea kieli. :(

Itselläni iski myös flunssa eilen, ei tosin ollut lämpöä, joten hölmöyksissäni kävin silti polkemassa kuntopyörää sen 50 min rasvanpolttotarkoituksessa. Äsken tuossa sitten mittasin, että nyt on vähän lämpöä, 37,3. Eli tänään sitten vissiin omistaudutaankin vain koulutöille tai jollekin muulle, mikä ei vaadi fyysistä ponnistelua.

Vittu, olisi ollut melkein pakko päästä salille tänään treenaamaan yläkroppa läpi. :curs:

Pienet on pienen ihmisen murheet, mutta nyt kyllä ketuttaa ja harmittaa, nimittäin hiukset lähtee päästä. :( Liittyy kai johonkin hormonaalisiin muutoksiin raskauden, imetyksen yms. jäljiltä, mutta kyllä hirvittää. Hiuksia lähtee ihan tolkuttomasti, iso tukko aina suihkun jälkeen viemärikaivon kannen päällä, harjassa, vaatteissa, sängyssä, lattioilla, sohvalla jne. jne. Pitkää ja tummaa hiusta tulee vastaan joka paikasta, minne vaan katse sattuu osumaan. Tuun varmasti kaljuksi ennen kesää, jos tää vauhti jatkuu. Pitäis kuulemma kuitenkin onneksi olla ohi menevää.

Voi vittu, ihan yllättäen iski joku mahatauti tai vastaava, koko viime yö meni sopivaa asentoa etsiessä kun vatsa oli ihan krampissa. Kiinteää sapuskaa ei ole pystynyt syömään kohta 20 tuntiin, nyt pitää yrittää ujuttaa hiljalleen nestemäistä ravintoa, kun ei tunnu pysyvän sisällä edes Rapalan isompi kolmen koukun haukiviehe. :curs:

Aaaaargh!! Neljättä kertaa syyskuusta lähtien flunssassa! Vittu! :curs:
Muutenkin tuntuu kaikki paska kaatuvan kerralla päälle, eikä nyt pääse edes salille purkamaan vitutustaan.

1) Jääkaappi ilmeisesti otti ja hajosi
2) Tumpeloin salilla
3) Sain vain nelosen tuotekehityksenkurssista
4)Kurkkusalaatti purkki tippui lattialle ja hajosi :jahas:

Back
Ylös Bottom