Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En nyt tiedä onko tämä mitään komediaa, mutta tänään menin koulussa salille ruokavälkällä vääntää kyykkyä..:rolleyes: Noh, olin unohtanut ottaa verkkarit mukaan, joten päätin vääntää sitten semmosis BDU-housuis treenit.
Kevyemmät painot meni ihan mukavasti ne päällä, mutta sitten kun pistettii rautaa vähän lisää tankoo ja rupesin kyykkäämään niin kuului semmonen "KRÄTSS", ja siinähän sitten heitin tangon niskasta ja katoin mitä helvettiä kävi.
Mulla repes semmonen 30cm kokoinen aukko perseen kohdalle niihin housuihin, oli todella miellyttävää jatkaa koulupäivää siinä kun koko perse näkyy. :D
TÄH! Ja menit vielä kouluun? Mitä helvettiä!?

ainii tuli mieleen täs ku tääl meiän salilla käy yks 16v poika reenaa, nii se käy 6-7x viikos salilla ja tekee joka laitteen joka päivä, ja ihan helkatin kovaa. on se jo vuoden sillee käyny, vaan voi kylä paikat olla kipeät. valittelee että kun on paikat kipeänä (en kyl ihmettele). on se ainaan ollu hiukan "vajaa" (anteeksi jumala kun haukun),

TÄH! Ja menit vielä kouluun? Mitä helvettiä!?

No big deal. Kyl mullakin repes kerran kangashousut fillarimatkalla kouluun ja huomasin tämän vasta tunnilla. Perseen kohdalla sellanen 30cm repeämä. Eipä siinä sen ihmeempiä. Koulupäivä jatkui ihan normaalisti loppuun asti. Ei kyllä mitään hajua miten ne fillarimatkalla repesivät kun ei tullut kaaduttuakaan, varmaan yhdellä renkaalla ajellessa jäivät jotenkin satulaan kiinni ja siitä sit.

Sori OT.

En tiedä onko tämä kaikkien mielestä komediaa, mutta mun mielestä on ainakin melko koomisen näköisiä jätkät, jotka treenaa shortseissa ja hupparissa. Siis mitä helvettiä? Jalat paljaana, mutta sitten kuitenkin paksu huppari niskassa. Eikä tuota voi millään "yläkroppapäivälläkään" selittää, sillä ihan samalla tavalla siellä kuitenkin kyykkäillään. Näitä näkee kokoajan vaan enemmän salilla, niin voihan tietysti olla, että tuossa on joku juju, mitä mulle ei ole kerrottu.

Mä treenaan juuri tuollaisessa kombossa. Haluan pitää yläkropassa lämmöt jotta olkapäät ei vittuile sitten kesken treenin. Ei siinä sen kummempaa taikaa ole.

Söinpä just 2kg marjoja kun katoin leffaa. Mikä vittu siinä on ettei osaa lopettaa? Nyt on paha olo ja kamala sokerimorkkis.

"En enään ikinä syö hedelmiä/marjoja"(tm)

Opintotuen takaisinperinnän oikaisuvalitus bumerangina takaisin:sama vitun summa kuin lähtiessä.....

2500 egee, perseellä tienaa ja rahalla saa:down::down::down:

Eilen tein salilla mavea 160kg:lla ja siihen tuli joku random maahanmuuttaja vieree kattomaan ja puhu kuinka on vetäny sillon joskus 200kg jne... Kaveri sitten halus näyttää mulleki kuinka sitä vedetään maasta oikein ja lainasi multa vielä mankkaaki. Ennen nostoa kaveri veti vielä hörpyt ES energydrinkkiä ja koitti alkaa vetämää mutta ei painot ei inahtanukaan maasta. Kaverin sano nolona, että on selkä vähän rikki että ei pysty nyt nostaa ja lähti aika nopiasti pois salilta :D

En nyt tiedä onko tämä mitään komediaa, mutta tänään menin koulussa salille ruokavälkällä vääntää kyykkyä..:rolleyes: Noh, olin unohtanut ottaa verkkarit mukaan, joten päätin vääntää sitten semmosis BDU-housuis treenit.
:D

Kerro vanhalle juntille millaiset ovat BDU:t?

Kerro vanhalle juntille millaiset ovat BDU:t?

BDU = Battle Dress Uniform, Yhdysvaltain asevoimien 1981 lanseeraama taistelupuku:
bdu.jpg

Sori, mulla on tylsää :D

V..ttu kun piti firman pakottamana lähteä kaugpungile.. ai että kun ois saannu omassa rytmissä nukkua, kiitos nillle bulgarialaisille jotka pelasti illan

helppo vitonen
Meillä on salilla eräs vanhempi herrasmies joka kyykkää tuolla tyylillä. Nostaa vielä kaiken lisäksi kroppaa pohkeitten ja päkiöiden varaan, että tulee kokonaisvaltaisesti treenattua.

Kyseinen "herrasmies" tosiaan penkkasi tässä viikko takaperin, ja tein itselleni raskasta sarjaa (3x5x80) johon jannu päätti sitten tulla tekemään välistä, kun pidin lepotaukoa. Sulassa sovussa annoin kaverin tehdä penkkiä ja voi luoja paratkoon... En ole eläessäni nähnyt sellaista runkkupenkkiä, olin alkuun niin varma että tässä on joku piilokamerajuttu taatusti taustalla. Munat lens kattoon välittömästi kun saatiin tanko tiputettua puoliväliin, ja jalkoja sekä persettä pompauttamalla tuotiin rintakehältä pomppu tankoon ja kauhealla örinällä nostettiin ylös. Liikerata tangolle oli siis likipitäen 15cm. Kaveri kyllä latoi ihan hyvän summan rautaa, taisi 100kg liikkua 3-4 kertaa parhaimmassa sarjassa. Tekniikka oli vain kuin jostain "näin penkkaat todella väärin" videosta.

Eipä tuokaan asia minua olisi missään tapauksessa häirinnyt, mutta menin sanomaan että "mie lopetin nyt, otetaanko kiekot pois vai jatkatko?" johon tämä herra senaattori vastasi "joko sä lopetit? Jos lopetit jo, niin voit ihan hyvin mennä kotiin, ei tartte treenata pelkällä tangolla" ja pullisteli kuin appelsiinit kainalossa. Olin ihan pienen tovin :eek: ja lopulta mutisin hymähtäen "terve asenne sulla". Pappa jatkoi riehumista ja runkkupenkkiä vielä muutaman sarjan :puntti:

Pistin tämän salikomedian puolelle, sillä sitä tämä varmasti oli. Rupesi myös vaan vituttamaan koska yritä nyt siinä itte ottaa puhtaalla tekniikalla dieettienergialla isoja rojuja, ja sitten tulee tällainen pälli selostamaan kuinka homma pitäisi tehdä. Onneksi menee usein nämä tyypit ihan omaan kategoriaansa :rolleyes:

Hmph. Exällä ollu mun auto lainassa 2,5kk. Lupas vastineeks korjauttaa sen, ku siinä oli joku yläpalloniveldiipadaapajuttu ja vaihtaa tuulilasin. Patistin sitä kuukauden, että varaa korjaamoajan, et se auto on kans valmis 11.3., kun tartten auton. Maanantaina karjuin sille, että nyt jumalauta se korjaamoaika, että se kerkee! Ja sit se sai varattua keskiviikoks (9.3.) ajan. No, selvis, että autossa on isompaa vikaa. Huohotin jäätyny ja se on heittäny öljyt pihalle useempaan otteeseen, exä vaan ei muistanu kertoa, että siin on jotain "öljyongelmaa". Nyt se ei tuukaan valmiiks huomiseks ja millä vitulla mä nyt ajan mun muuttokuorman VOI SAATANA.
KUUKAUDEN MUISTUTIN, KUUKAUDEN! Nyt se sit kitisee, et ei ollu puhetta mistään tonnin rempasta, et hän maksaa. JUMALAUTA!

Eipä tuokaan asia minua olisi missään tapauksessa häirinnyt, mutta menin sanomaan että "mie lopetin nyt, otetaanko kiekot pois vai jatkatko?" johon tämä herra senaattori vastasi "joko sä lopetit? Jos lopetit jo, niin voit ihan hyvin mennä kotiin, ei tartte treenata pelkällä tangolla" ja pullisteli kuin appelsiinit kainalossa. Olin ihan pienen tovin :eek: ja lopulta mutisin hymähtäen "terve asenne sulla". Pappa jatkoi riehumista ja runkkupenkkiä vielä muutaman sarjan :puntti:

Olipas aika punttijuntti, menisin kyllä sanattomaksi...

Back
Ylös Bottom