Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TÄH! Ja menit vielä kouluun? Mitä helvettiä!?En nyt tiedä onko tämä mitään komediaa, mutta tänään menin koulussa salille ruokavälkällä vääntää kyykkyä..Noh, olin unohtanut ottaa verkkarit mukaan, joten päätin vääntää sitten semmosis BDU-housuis treenit.
Kevyemmät painot meni ihan mukavasti ne päällä, mutta sitten kun pistettii rautaa vähän lisää tankoo ja rupesin kyykkäämään niin kuului semmonen "KRÄTSS", ja siinähän sitten heitin tangon niskasta ja katoin mitä helvettiä kävi.
Mulla repes semmonen 30cm kokoinen aukko perseen kohdalle niihin housuihin, oli todella miellyttävää jatkaa koulupäivää siinä kun koko perse näkyy. :D
TÄH! Ja menit vielä kouluun? Mitä helvettiä!?
En tiedä onko tämä kaikkien mielestä komediaa, mutta mun mielestä on ainakin melko koomisen näköisiä jätkät, jotka treenaa shortseissa ja hupparissa. Siis mitä helvettiä? Jalat paljaana, mutta sitten kuitenkin paksu huppari niskassa. Eikä tuota voi millään "yläkroppapäivälläkään" selittää, sillä ihan samalla tavalla siellä kuitenkin kyykkäillään. Näitä näkee kokoajan vaan enemmän salilla, niin voihan tietysti olla, että tuossa on joku juju, mitä mulle ei ole kerrottu.
TÄH! Ja menit vielä kouluun? Mitä helvettiä!?
helppo vitonen
En nyt tiedä onko tämä mitään komediaa, mutta tänään menin koulussa salille ruokavälkällä vääntää kyykkyä..Noh, olin unohtanut ottaa verkkarit mukaan, joten päätin vääntää sitten semmosis BDU-housuis treenit.
:D
Kerro vanhalle juntille millaiset ovat BDU:t?
BDU = Battle Dress Uniform, Yhdysvaltain asevoimien 1981 lanseeraama taistelupuku:
![]()
Sori, mulla on tylsää :D

Meillä on salilla eräs vanhempi herrasmies joka kyykkää tuolla tyylillä. Nostaa vielä kaiken lisäksi kroppaa pohkeitten ja päkiöiden varaan, että tulee kokonaisvaltaisesti treenattua.helppo vitonen
ja lopulta mutisin hymähtäen "terve asenne sulla". Pappa jatkoi riehumista ja runkkupenkkiä vielä muutaman sarjan 

Eipä tuokaan asia minua olisi missään tapauksessa häirinnyt, mutta menin sanomaan että "mie lopetin nyt, otetaanko kiekot pois vai jatkatko?" johon tämä herra senaattori vastasi "joko sä lopetit? Jos lopetit jo, niin voit ihan hyvin mennä kotiin, ei tartte treenata pelkällä tangolla" ja pullisteli kuin appelsiinit kainalossa. Olin ihan pienen tovinja lopulta mutisin hymähtäen "terve asenne sulla". Pappa jatkoi riehumista ja runkkupenkkiä vielä muutaman sarjan
![]()