Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ääni kuuluu tyhjäkäynnillä? ja kierrosten noustessa ääni kovenee? Jos näin on niin itellä syy löytyi juuri tuosta jakopään kiristimestä.
Kyllä vaatisin todellakin auton veloituksetta käyttöön.

Ootko juuri ostanut tuon auton vai kuinka jos menee takuuhuoltoon ?
Just tämä ääni. Ja takuuseen menee siksi, kun se juuri korjattiin tuolla samalla pajalla ja nyt pitää tota ääntä. Se siis korjaa takuuseen huonosti tehdyn työnsä. Takuuhuolto oli ehkä huono sana, mutta sanotaan sitten takuukorjaus.

Ja ainahan sitä voi vaatia autoa käyttöön, mutta onko siihen mitään oikeita perusteita? Toisin sanoen onko sen mikään pakko hankkia mulle autoa, vai voiko se ihan yhtä hyvin sanoa, että suksi nyt vittuun siitä?

Hankalaa tosta auton hankkimisesta tekee se, että ei se ole mikään Laakkonen, jolla on nurkat täynnä autoja sen kun ottaa vaan, vaan enemmänkin nyrkkipaja.

V*ttu se munamies.. ei osannu edes selittää Zeitgeistia ja kaikki lähti siihen mukaan? EISSSSS...
Lopetan uutisten lukemisen taas vähäksi aikaan.. niistäkään mitään hyödyllistä tietoa ikinä saa irti.

Mulla ainakin on nykyisin shortsit ja huppari, ennen oli t-paita mutta hupparilla pysyy paremmin lämmöt päällä. Pitkät salihousut on kyllä ostoslistalla mutta luulen että sitten tulee liian kuuma ja vaihdan tyylin pitkiin housuihin ja t-paitaan :D Shortsit ei tosin oo mitkään ihan lyhyet vaan 3/4 pitkät, ei näytä mielestäni kovin keijolta.

En tiedä onko tämä kaikkien mielestä komediaa, mutta mun mielestä on ainakin melko koomisen näköisiä jätkät, jotka treenaa shortseissa ja hupparissa. Siis mitä helvettiä? Jalat paljaana, mutta sitten kuitenkin paksu huppari niskassa. Eikä tuota voi millään "yläkroppapäivälläkään" selittää, sillä ihan samalla tavalla siellä kuitenkin kyykkäillään. Näitä näkee kokoajan vaan enemmän salilla, niin voihan tietysti olla, että tuossa on joku juju, mitä mulle ei ole kerrottu.

Varsinkin jos yhdistää pitkätkalsarit noiden shortsien kanssa.

mun mielestä on ainakin melko koomisen näköisiä jätkät, jotka treenaa shortseissa ja hupparissa. Siis mitä helvettiä? Jalat paljaana, mutta sitten kuitenkin paksu huppari niskassa.
En ole tiennytkään olevani jollekin komediaa. No eipä tuo minua haittaa...

En tiedä onko tämä kaikkien mielestä komediaa, mutta mun mielestä on ainakin melko koomisen näköisiä jätkät, jotka treenaa shortseissa ja hupparissa. Siis mitä helvettiä? Jalat paljaana, mutta sitten kuitenkin paksu huppari niskassa. Eikä tuota voi millään "yläkroppapäivälläkään" selittää, sillä ihan samalla tavalla siellä kuitenkin kyykkäillään. Näitä näkee kokoajan vaan enemmän salilla, niin voihan tietysti olla, että tuossa on joku juju, mitä mulle ei ole kerrottu.

Ainakin minulle kyykkytanko painaa olkapäihin sen verran ikävästi, että käytän aina kyykkäillessä hupparia. Hack-kyykyt ovat myös sellaisia mitä oman salini laitteella ei voi tehdä ilman paksua hupparia. Allekirjoittaneella on kunnon arvet olkapäissä...

ite en kehtaa ottaa muutenkaan maitoa kun itellä on kammo vähän huoneenlämpöön lämmentyneestä maidosta. jotenki meinaa ykä tulla jos on maito lämmentynyt tarpeeks, siks juon aina maidon kylmänä ja en pidä tölkkii mitään puolta tuntii keittiön pöydäl
Et siis kehtaa juoda salilla maitoa sen lämmön takia? Melko outo syy, pakko sanoa...

Meidän salilta yllätin kerran klo 13 äijän vetelemässä alataljaa jolla oli treeni kassi vieressä, kohta äijä sitten tempas kassista avatun olut tölkin ja otti huikkaa sarjojen välissä.. sanoin sille hymyillen että nyt on "oikee meininki":D Mikäpä mä olen ketään arvosteleen.. jokainenhan treenaa kuitenki aina parhaaksi toteamallaan tavalla. Onhan monet eniten voimissaanki kännissä:rolleyes:

Joku puhkonut fillarini kumin oman talon pyöräbunkkerissa, 2 identtistä reikää vierekkäin:curs::curs::curs:
Vittu kun sais tommotteen runkun rysänpäältä kiinni.

Jätkä kattonu liikaa Frank McGrathin treenivideoita. :D
Mutta komppaan kyllä, itekkin treenaisin hupparissa ja shortseissa, jos pohkeet eivät olisi niin saatanan pienet.
En ole itseasiassa juuri koskaan noita McGrathin pätkiä sen kummemmin katsonut, enkä shortseja tai huppareitakaan salilla pidä. Sanoin vain että ne näyttävät hyvältä. :D

En nyt tiedä onko tämä mitään komediaa, mutta tänään menin koulussa salille ruokavälkällä vääntää kyykkyä..:rolleyes: Noh, olin unohtanut ottaa verkkarit mukaan, joten päätin vääntää sitten semmosis BDU-housuis treenit.
Kevyemmät painot meni ihan mukavasti ne päällä, mutta sitten kun pistettii rautaa vähän lisää tankoo ja rupesin kyykkäämään niin kuului semmonen "KRÄTSS", ja siinähän sitten heitin tangon niskasta ja katoin mitä helvettiä kävi.
Mulla repes semmonen 30cm kokoinen aukko perseen kohdalle niihin housuihin, oli todella miellyttävää jatkaa koulupäivää siinä kun koko perse näkyy. :D

emmää ny viitti selittää. en kuiteskaa sen takia jätä maitoa ottamatta salille sen lämpiämisen takia, kun ei vaan oikeen jaksas salilla maitoa. ei oo kovin hyvä janojuoma itellä ainakaan. eikä vaan oikee oo mukavan makusta jos on ollu tunnin pöydällä ja on lämmintä, se on tää nirsous.

En nyt tiedä onko tämä mitään komediaa, mutta tänään menin koulussa salille ruokavälkällä vääntää kyykkyä..:rolleyes: Noh, olin unohtanut ottaa verkkarit mukaan, joten päätin vääntää sitten semmosis BDU-housuis treenit.
Kevyemmät painot meni ihan mukavasti ne päällä, mutta sitten kun pistettii rautaa vähän lisää tankoo ja rupesin kyykkäämään niin kuului semmonen "KRÄTSS", ja siinähän sitten heitin tangon niskasta ja katoin mitä helvettiä kävi.
Mulla repes semmonen 30cm kokoinen aukko perseen kohdalle niihin housuihin, oli todella miellyttävää jatkaa koulupäivää siinä kun koko perse näkyy. :D

Minäpä huomasin koulupäivän viimeisellä tunnilla eilen että housut olivat revenneet 20cm haarojenvälistä... :D

Back
Ylös Bottom