Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Epäkäs.

Hirttää taas vaihteeksi niin kiinni :curs: Taloudesta löytyy kaksi koiraa ja mies. Ongelmana kodin hoito /koirien kusetus. Taustatietona: Minä käyn töissä joka päivä klo 8-14 ja koulussa 16.00-20.30 (ma-ke). Mies vakkariduunissa, menee autolla töihin kun huvittaa / tulee kotiin kun huvittaa. Joka päivä. Onko liikaa odottaa, että mies voisi silloin tällöin imuroida tai järjestellä paikkoja ja kusettaa koirat ma-ke, kun itsellä kevyitä 14 h päiviä ja kotona kerkeen käydä vaan kääntymässä..?

Nyt olen prinsessa, kun häntä hajottaa viedä piskejä ulos pikku pisuille kokonaiset 2 kertaa päivässä. Tosiaankin ma-ke. Muuten minä ulkoilutan / vien pidemmille lenkeille. Tänään alko taas niin keittää, kun itse herään 6.45, että kerkeen kasiks töihin; pitäisi ehtiä käydä suihkussa, meikata, syödä, kusettaa koirat ja vielä ehtiä ajoissa töihin ja toinen istuu sohvalla ja lukee lehteä kaikessa rauhassa kahvikupposen kanssa. Näkee, että mulla kiire eikä vaan tarjoudu auttamaan!? Pyydän apua ja vastauksena, "älä yritä luistaa sovitusta, sä viet aamuisin ne ulos". Voi V*TTU sanon mä. Missä on ne miehet, jotka jakaa arjen mukisematta ja ottaa vastuuta yhteisestä kodista / lemmikeistä mielellään, ilman mitään guilt trippejä jos joskus sattuu pyytämään jeesiä. Oon vaan niin kypsä :itku:

Kumman koirat? Mä muistan ainakin sanoneeni aina pirkoille joiden kanssa olen seurustellut ja jotka ovat koiraa olleet hankkimassa, että hankit sen yksin sitten, minä käyn sen kanssa ulkona vain jos itse niin haluan, en sen takia että sillä toisella on kiire :P Ymmärrän kyllä purnauksesi jos olette yhteistuumin ne hankkineet, mutta usein kyllä on niin että toinen haluaa sellaisen ja lupaa hoitaa kaiken, ja sit itkee kun kukaan ei jeesaa. Siitä koirasta on vastuuta ja huolta, ja sen takia kaikki miehet ei sitä halua ottaa kun eivät halua sitoutua siihen että pitää herätä aamulla tuntia aikaisemmin vain mennäkseen ulos pakkaseen tai jäätävään sateeseen väsyneenä oottelemaan että koiraa kiinnostaa paskoa.

Ei jumankauta mikä rahapula. Auton korjaus ja yks unohtunut lasku hordas just mun tilin tyhjäksi. Perjantaina tulee tuet, siitä maksetaanki sitten vuokra. Ja sitten niitä töitä, kiitos. Heti.

Voiko vitutukseen kuolla? Eka salitreeni kuukauden tauon jälkeen ja voi helvetti että oli kaikki voimat hävinneet, ojentajat ja hauikset kuin tyhjät muovipussit. Saatanan saatana, kai se on sitten tälläistä rävellystä ja tuska festivaalia vähintään seuraavat pari viikkoa, vittu.

Vedin tuossa kovan penkki treenin. Sen jälkeen rupesin ottamaan painoja pois tangosta, ja kas kummaa olin niin ajatuksissani että otin vain toisesta päästä levyt pois. Kaikkihan tietää mitä siitä seuraa. Huoneen lattiaan kolo ja kauhea meteli. WITTU!!

EDIT: Kolautin vielä tangon otsaan tehdessäni ojentajia.

Lopetan tän paskan ja alotan keräilee marjoja.

On poskessa suussa siällä joku vitun afta ollu jo monta päivää...
Eipä tuo kovin haittaa, mutta vituttaa vaan tuo jatkuva vihlominen ku syö tai juo jotain muuta ko vettä tai pistää nuuskat ylähyllylle miettimään. Ja vielä hammas hieroo sitä välissä ja alkaa vituttamaan.. Poskikin on turvonnut.

Onneks ei oo tuola korvan lähettyvillä tai leuassa ettei oo mitään sylkirauhasiin liittyvää, tai ainakin uskoisin niin. Eka kerta ku on tällanen, pahempi ku joku perus hampaitten puraisema rakko poskessa.

E: enpä oo enää niinkään varma voiko tuo olla afta kun toi muistuttaa puraistua rakkoa ku tossa on tollanen nyppylä jonka kyllä tuntee kielellä selvästi, ja näkee ku peilillä kattoo. Mikähän tossa vois olla....

Kävin pankissa neuvottelemassa 26te lainasta.
Omat tulot on 2100e käteen kuukaudessa, verojen kanssa jotain 3300e/kk.
Ei luottokortteja, ei maksuhäiriömerkintöjä.
Vakituinen työ ollut samassa paikassa jo useampia vuosia.
Ei lainoja muissa pankeissa eikä muita lainoja muutenkaan.
Kuitenkin oli pankin täti sitä mieltä että takaaja pitää olla tuollaisessa summassa.
Liian pienet tulot jotta ei uskonut minun pystyvän maksamaan sitä ja vuokraa yhtäaikaa (450e + 450e= 900e).
Miten vitun paljon on tienattava että voi saada 26te lainaa?
TAI että saa omakotitalon? Helvetti kuukausitulot on oltava ainakin 60te/kk.
Miksi vitussa hakisin lainaa jos olisi niin hyvät tulot että voisin säästää tuon summan puolessa vuodessa?

Kuitenkin oli pankin täti sitä mieltä että takaaja pitää olla tuollaisessa summassa.
Liian pienet tulot jotta ei uskonut minun pystyvän maksamaan sitä ja vuokraa yhtäaikaa (450e + 450e= 900e).
Miksi vitussa hakisin lainaa jos olisi niin hyvät tulot että voisin säästää tuon summan puolessa vuodessa?

Se omakotitalo menee pantiksi tollaisessa asuntokaupassa, oliko sulla tarkoitus ostaa auto? Se ei kauhean usein kelpaa kaiketi pantiksi. Jotain ne haluaa aina jos yksin on ja tulot ei tosissaa ole jotain mieletöntä.

Näytit rikolliselta/epäluotettavalta/tädillä kuukautiset/kuu vinossa. Kyl pitäs tolla saada.

Kyllähän nyt lainoilla melkein aina on jokin vakuus. Pakkohan sen pankinkin on jollain taata se, että se saa omansa takaisin joskus jos vaikka joutuisit työttömäksi. Tosiaan asuntokaupassa vakuudeksi kelpaa yleensä asunto (ei toki aivan täydestä arvosta, ettei tulisi mahdollisia luottotappioita), mutta kotterot eivät yleensä käy vakuudeksi autokaupassa. Ei tässä tapauksessa vika ole mitenkään sinun luotettavuudessasi.

...kotterot eivät yleensä käy vakuudeksi autokaupassa. Ei tässä tapauksessa vika ole mitenkään sinun luotettavuudessasi.

No mites ihmeessä niitä autoja ostetaan? Kyllä se auto käy osamaksurahoituksen vakuudeksi ja katselemalla korkotarjouksia eri liikkeiltä voi saada (ja saakin) rahoituksen halvempaan hintaan kuin pankista kulutusluottoa.

Vakuudetonta lainaa pankit myöntävät yleensä maksimissaan 50% nettovuosituloista. Toki kiertelemällä pankkeja ja ottamalla pienemmän lainan useammasta voi saada yhteensä enemmän varsinkin jos "unohtaa" mainita niistä muista jo myönnetyistä luotoista. Pankeillahan ei ole mitään järjestelmää tai tietokantaa sun muista pankeista olevista lainoista. Toki siinä tapauksessa, jos jättää lainat maksamatta voi seurata syyte petoksesta, jos ilmenee, että on antanut valheellisia tietoja lainavastuistaan hakuvaiheessa.

Kumman koirat? Mä muistan ainakin sanoneeni aina pirkoille joiden kanssa olen seurustellut ja jotka ovat koiraa olleet hankkimassa, että hankit sen yksin sitten, minä käyn sen kanssa ulkona vain jos itse niin haluan, en sen takia että sillä toisella on kiire :P Ymmärrän kyllä purnauksesi jos olette yhteistuumin ne hankkineet, mutta usein kyllä on niin että toinen haluaa sellaisen ja lupaa hoitaa kaiken, ja sit itkee kun kukaan ei jeesaa. Siitä koirasta on vastuuta ja huolta, ja sen takia kaikki miehet ei sitä halua ottaa kun eivät halua sitoutua siihen että pitää herätä aamulla tuntia aikaisemmin vain mennäkseen ulos pakkaseen tai jäätävään sateeseen väsyneenä oottelemaan että koiraa kiinnostaa paskoa.

Joo ihan ovat yhteisiä ja for your information, kyseessähän on siis 2 chihuahuaa (joista toinen vielä pentu), joten ei tartte mitään hikilenkkejä tod niiden kanssa päivittäin vetää :) Kyseessä on 5 min pissatukset mihin pitäisi pystyä taipumaan, mutta kun ei niin ei. En tod ole mikään fanaattinen koiraihminen henkeen ja vereen, koirat tulee siinä sivussa ihan normiarjessa eli edes mitään boikottia piskejä kohtaan tämä ei voi miehen puolelta olla.. Vedän tästä tyypillisenä naisena johtopäätöksiä, että mitäs jos olis muksu, niin mitkät mätkätykset siitä tulis jos meniskin joskus tarhaanvientivuorot ristiin tms. Toivon, ettei se päde siihen..

Vedin tuossa kovan penkki treenin. Sen jälkeen rupesin ottamaan painoja pois tangosta, ja kas kummaa olin niin ajatuksissani että otin vain toisesta päästä levyt pois. Kaikkihan tietää mitä siitä seuraa. Huoneen lattiaan kolo ja kauhea meteli. WITTU!!

EDIT: Kolautin vielä tangon otsaan tehdessäni ojentajia.

Lopetan tän paskan ja alotan keräilee marjoja.

..ei oo helppoa sekään. Muistatko mitä kävi viime syksynä sille Thaimaalaiselle marjanpoimijalle?

Mut ei siitä sen enempää. Itteä vituttaa eilinen reissu Lastenklinikalle. Sai taas jännittää koko rahan edestä kun muksu sai taas lääkeaineallergiareaktion. No siitä selvittiin ja nyt kun aamulla heräsin niin minulla on kaksi alahuulta. Normaali ja stressiherpeksen aiheuttama.

Joo ihan ovat yhteisiä ja for your information, kyseessähän on siis 2 chihuahuaa (joista toinen vielä pentu), joten ei tartte mitään hikilenkkejä tod niiden kanssa päivittäin vetää :) Kyseessä on 5 min pissatukset mihin pitäisi pystyä taipumaan, mutta kun ei niin ei. En tod ole mikään fanaattinen koiraihminen henkeen ja vereen, koirat tulee siinä sivussa ihan normiarjessa eli edes mitään boikottia piskejä kohtaan tämä ei voi miehen puolelta olla.. Vedän tästä tyypillisenä naisena johtopäätöksiä, että mitäs jos olis muksu, niin mitkät mätkätykset siitä tulis jos meniskin joskus tarhaanvientivuorot ristiin tms. Toivon, ettei se päde siihen..

Asia on eri kuten sanoin jos on yhdessä hankittu, lapset yleensä ainakin aikuisten kesken hankitaan yhdessä, erikseen on sitten ne kieroillut raskaudet joista löytyy oma ketju myös. Ei mulla siis ole mitään koiria vastaan jos sait sen käsityksen, halusin vain selvennyksen tilanteeseen :) Peace.

Asia on eri kuten sanoin jos on yhdessä hankittu, lapset yleensä ainakin aikuisten kesken hankitaan yhdessä, erikseen on sitten ne kieroillut raskaudet joista löytyy oma ketju myös. Ei mulla siis ole mitään koiria vastaan jos sait sen käsityksen, halusin vain selvennyksen tilanteeseen :) Peace.

Joo siis ei mitään, kirjoitin niin hätäisesti et sai ehkä tylyn kuvan tosta vastauksestani :) Piskit on yhteisiä ja toinen otettiin vielä hänen aloitteestaan eli eli.. No, täytyy yrittää jaksaa kotona keskustella asiasta uudestaan.

Ihmetyttää ja vituttaa miten käsittämätöntä paskaa suoltaa on orkesteri nimeltä Kotiteollisuus, ja silti jengi diggaa ihan täysillä. Soittaa osaavat ja Hynynen on joo ihan asiallinen äijänkäpy ja hauskakin ajoittain, mutta. On se kyllä ihan saatanan surkea laulamaan. Uskomatonta ulinaa tämäkin kappale mikä just äsken soi Rockilla :confused: Tuli mieleen lähinnä joku CMX:n balladi, joidenka biisit on kanssa ihan hirveitä lurituksia vokaalien puolesta. Hohhoi, saapi lynkata.

Noi pankkilainat on vähän saatanasta. Mistäs vitusta revit takaajan jos omat vanhemmat tai perhe ei syystä tai toisesta kelpaa? Niille vitun urpoille kyllä irtoaa lainaa joilla on rikkaat tai hyvin toimeentulevat iskät ja äiskelit, jotka sitä lainaa vähemmän tarvitsevat, mutta auta armias jos oot omillas niin vittu siinähän olet. Ihan sama miten hyvin tienaa.
Kaveria nyt ei kuitenkaan lähdetä pyytämään asuntolainan takaajaksi.

Voi vitun lomaviikko. Soitellu työhakemuksien perään niin kaikki selvittää vaan että "porukka on talvilomalla katotaan ensviikolla" voi kyrpä.

Back
Ylös Bottom