Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

VITTUVITTUVITTU RAAAAAAAAAA AAAA AAA AAAAA VITTUUUUU!!!111111!!!! Vitun graduun pitääkin laittaa kolmen sentin marginaalit -> no laitoin -> no vittu eikö se vedä KAIKEN VITTU VITUIKSI kuvien asettelusta ja muusta enkä mä saa enää mitään mihinkään oikein VOI HELVETTI VITTU OIKEESTI mä TAPAN kohta itseni ja tän tietokoneen!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=aIrhVo1WA78

Sun poikaystävällähän on rahaa niin ettei paskalle taivu. Onko se niin urpo, että ei voi vipata tai ihan vaan antaa rahaa sinulle?

Miksi sen pitäisi? Annatko sä yleensä rahaa esim. ystävillesi tosta vaan?
Eikä mulla nyt rahat niiiiin loppu ole. En mä oikeasti edes tarvitse mitään ennen opintotukea, joten voin hyvin odottaa siihen asti. "Sain" kyllä jo vähän massia, sillä löysin yhdeltä tililtäni 40e (en tarkista sitä tiliä kovin usein) ylimääräistä ja tänään läppärin tilaamisen jälkeen mulle jää varmaan vielä parikymppiä. Näin ne asiat järjestyy kun vähän purnaa :D

Eikä mulla nyt rahat niiiiin loppu ole. En mä oikeasti edes tarvitse mitään ennen opintotukea, joten voin hyvin odottaa siihen asti. "Sain" kyllä jo vähän massia, sillä löysin yhdeltä tililtäni 40e (en tarkista sitä tiliä kovin usein) ylimääräistä ja tänään läppärin tilaamisen jälkeen mulle jää varmaan vielä parikymppiä. Näin ne asiat järjestyy kun vähän purnaa :D

Pitää kyllä nostaa sulle hattua, kun olet niiiiiin elämäntapa sniiduilija. Kumpa itsekkin ilostuisi jos löytäisi 40€ jostain ylimääräistä. No ehkä se on tätä vellalisen arkea, että vitutuksen määrä on vakio oli sitä rahaa kuinka paljon tai vähän tahansa - kaikki menee kuitenkin.

^^ No se on hyvä jos on sen verran rahaa, ettei 40 euron löytäminen tunnu missään :) Mua se ilostuttaa, koska saan sillä vaikka mitä!

Edit.
Jotta en olisi liian iloinen tähän ketjuun, voin lisätä pienen vitutuksen: Jouduin nimittäin tilaamaan Macbook Pron, vaikka halusin Airin ja tykkään Airista enemmän. Kaikki ne tarvittavat lisäosat eivät yksinkertaisesti olisi olleet käteviä, vaikka kone onkin hirmuisen nätti... Ärsyttävää tehdä järkeviä päätöksiä :(

En, mutta tyttöystävälle(nyk. vaimo) annoin, kun olin jo töissä ja hän vielä opiskeli silloin muinoin. Kai se nyt jumalauta on eri asia antaa omalle tyttöystävälleen rahaa, kuin jollekin helvetin kaverille. Jos tässä ystävä-määreellä tarkoitetaan nimenomaan henkilöä kuka on suhteessa kyseisen henkilön kanssa.

Tänään vituttaa:

-Saatanan auto, 300tkm kilahti mittariin niin sillä sekunilla ja vähän aikaa sen jälkeen antautuivat: Laturi, Molemmat taka ABS ja nopeusanturit, Tuulettimen moottori ja öljynvaihtokin pamahti sopivasti + joku resonoi moottoritilassa nyt ilkeästi.... Kyllä vitutti.

-Työnantajat/työpaikat, vittu samat saatanan sankarit itkee lehdissä ja muissa medioissa työvoimapulasta ja osaavien työntekijöiden puutteesta. Mutta annas vaan kun menet edes työharjoittelu paikkaa kyselemään niin saat kohteliaimman painu helvettiin puheen ikinä. Varsinkaan sitä paikkaa et saa kun mainitset että palkkaakin ois mukava saada vähän siitä, palkkan mainitseminen yleensä saa ne kirkumaan kimeästi ja juoksemaan pimeään piiloon.

- Nämä pari vuotta itseäni vanhemmat ''aikuiset'' koulutoverit joilla olen havaitsevani vähättelevää/ylimielistä asenetta. Ja vain sen takia koska en asuntojen puutteen takia asu omassa boxissani, jätkillä on se harhaluulo että vaikka kotona toistaiseksi asunkin, että äiti herättää kotona kiltisti ja tuo aamupalan sänkyyn. Sen jälkeen äiskä pukee minut ja pakkaa lounaani mukaan batman reppuun -,-. Kaipa niillä on omista mielistään vara vittuilla kun niillä on suurimmalla osalla työkokemusta tasan 0 vuotta, opinnot menossa päin persettä ja aina rahat lopussa alkoholin käytön takia.

Asutaan omassa kämpässä ja ollaan niin perkeleen itsenäisiä ja omatoimisia. :rolleyes:

Omaksi puollustukseni sanon vielä että olen käynyt amiksen viimeisestä vuodesta lähtien lähes kaikki viikonloppuni ja vapaani yötöissä, ja tämä jatkuu edelleen.

Vituttaa kun Bossin kangashousut revännyt haaroista, ilmeisesti liikaa kyykkyä tehtyä, ja ei enää sovi.
Ei raaski heittää poiskaan ihan vielä, kun kuitenkin aika kalllit oli ja puol vuotta vasta käytety, joten näillä vielä mennään sitten.

Exä ja et aurinko ei paista !

Hirttää taas vaihteeksi niin kiinni :curs: Taloudesta löytyy kaksi koiraa ja mies. Ongelmana kodin hoito /koirien kusetus. Taustatietona: Minä käyn töissä joka päivä klo 8-14 ja koulussa 16.00-20.30 (ma-ke). Mies vakkariduunissa, menee autolla töihin kun huvittaa / tulee kotiin kun huvittaa. Joka päivä. Onko liikaa odottaa, että mies voisi silloin tällöin imuroida tai järjestellä paikkoja ja kusettaa koirat ma-ke, kun itsellä kevyitä 14 h päiviä ja kotona kerkeen käydä vaan kääntymässä..?

Nyt olen prinsessa, kun häntä hajottaa viedä piskejä ulos pikku pisuille kokonaiset 2 kertaa päivässä. Tosiaankin ma-ke. Muuten minä ulkoilutan / vien pidemmille lenkeille. Tänään alko taas niin keittää, kun itse herään 6.45, että kerkeen kasiks töihin; pitäisi ehtiä käydä suihkussa, meikata, syödä, kusettaa koirat ja vielä ehtiä ajoissa töihin ja toinen istuu sohvalla ja lukee lehteä kaikessa rauhassa kahvikupposen kanssa. Näkee, että mulla kiire eikä vaan tarjoudu auttamaan!? Pyydän apua ja vastauksena, "älä yritä luistaa sovitusta, sä viet aamuisin ne ulos". Voi V*TTU sanon mä. Missä on ne miehet, jotka jakaa arjen mukisematta ja ottaa vastuuta yhteisestä kodista / lemmikeistä mielellään, ilman mitään guilt trippejä jos joskus sattuu pyytämään jeesiä. Oon vaan niin kypsä :itku:

Voi ei Laura25: Mies vaihtoon! Mun kaverilla on mies, joka hoitaa sen 4 hevosta ja kissat ja lapset ja käy töissä, kun kaveri on kipeenä. Että...

Mua vituttaa noi eläkeläiset. Täs firmas on eläkeläiskerho ja ne kokoontuu kerran kuussa, joka kuukauden ensimmäinen tiistai. Sain kunnian olla töissä tänään, kun he tulevat. V*TTU!!!!!
Ärsyttää noi seniilit käytöstavattomat ihmiset, jotka ei kuuntele/ymmärrä ja sit ne tulee tohon tiskille huutamaan, vaikka mä oon puhelimessa.
Tullu tutuiks fraasit "Mä oon ollu täällä kauan", "Oon ollu täällä 40 vuotta", "Likka avaa ovi" JNE...

VITTUVITTUVITTU RAAAAAAAAAA AAAA AAA AAAAA VITTUUUUU!!!111111!!!! Vitun graduun pitääkin laittaa kolmen sentin marginaalit -> no laitoin -> no vittu eikö se vedä KAIKEN VITTU VITUIKSI kuvien asettelusta ja muusta enkä mä saa enää mitään mihinkään oikein VOI HELVETTI VITTU OIKEESTI mä TAPAN kohta itseni ja tän tietokoneen!!!!!!!!

Mulla tuli kiva vahingon ilo kun tein viimeks päättötyön tapani mukaan rimaa hipoen ja sitten yks tyyppi taas pisti siihen hommaan 100% liittäen vitusti kuvia yms.Mitä se tyyppi ei ottanut huomioon oli se että sitä työtä ei oteta vastaan jos siinä on yksikin kielioppivirhe,niiden virheiden korjaaminen heitti kaikki kuvat ja kappaleet ihan päin seiniä eikä se tyyppi ainakaan sillon valmistunut.Vittu siitäs sai vitun hikari!

Toi vitun ajatuksia lukeva K-kauppias, voiko vittumaisempaa lärviä olla kuin se sen tekopyhä hymy. Kehenköhän tommonen paska uppoo? Varmaan eläkeläisiin ja +40 naisiin. Itse harkitsen boikottia. Kauppias hoitaa homman my ass.

Heh heh se näyttelijä on yks tuttu. Se äijä tietää itsekin miten imeliä ne mainokset on :D

Back
Ylös Bottom