Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hirttää taas vaihteeksi niin kiinni :curs: Taloudesta löytyy kaksi koiraa ja mies. Ongelmana kodin hoito /koirien kusetus. Taustatietona: Minä käyn töissä joka päivä klo 8-14 ja koulussa 16.00-20.30 (ma-ke). Mies vakkariduunissa, menee autolla töihin kun huvittaa / tulee kotiin kun huvittaa. Joka päivä. Onko liikaa odottaa, että mies voisi silloin tällöin imuroida tai järjestellä paikkoja ja kusettaa koirat ma-ke, kun itsellä kevyitä 14 h päiviä ja kotona kerkeen käydä vaan kääntymässä..?
Nyt olen prinsessa, kun häntä hajottaa viedä piskejä ulos pikku pisuille kokonaiset 2 kertaa päivässä. Tosiaankin ma-ke. Muuten minä ulkoilutan / vien pidemmille lenkeille. Tänään alko taas niin keittää, kun itse herään 6.45, että kerkeen kasiks töihin; pitäisi ehtiä käydä suihkussa, meikata, syödä, kusettaa koirat ja vielä ehtiä ajoissa töihin ja toinen istuu sohvalla ja lukee lehteä kaikessa rauhassa kahvikupposen kanssa. Näkee, että mulla kiire eikä vaan tarjoudu auttamaan!? Pyydän apua ja vastauksena, "älä yritä luistaa sovitusta, sä viet aamuisin ne ulos". Voi V*TTU sanon mä. Missä on ne miehet, jotka jakaa arjen mukisematta ja ottaa vastuuta yhteisestä kodista / lemmikeistä mielellään, ilman mitään guilt trippejä jos joskus sattuu pyytämään jeesiä. Oon vaan niin kypsä :itku:
- Siinä oli joku romaniperhe, joka oli ottanut useampia ruokapusseja ja vienyt niitä hienoon Volvoonsa, Hursti kertoo.
Kävin pankissa neuvottelemassa 26te lainasta.
Omat tulot on 2100e käteen kuukaudessa, verojen kanssa jotain 3300e/kk.
Ei luottokortteja, ei maksuhäiriömerkintöjä.
Vakituinen työ ollut samassa paikassa jo useampia vuosia.
Ei lainoja muissa pankeissa eikä muita lainoja muutenkaan.
Kuitenkin oli pankin täti sitä mieltä että takaaja pitää olla tuollaisessa summassa.
Liian pienet tulot jotta ei uskonut minun pystyvän maksamaan sitä ja vuokraa yhtäaikaa (450e + 450e= 900e).
Miten vitun paljon on tienattava että voi saada 26te lainaa?
TAI että saa omakotitalon? Helvetti kuukausitulot on oltava ainakin 60te/kk.
Miksi vitussa hakisin lainaa jos olisi niin hyvät tulot että voisin säästää tuon summan puolessa vuodessa?
Kävin pankissa neuvottelemassa 26te lainasta.
Kuitenkin oli pankin täti sitä mieltä että takaaja pitää olla tuollaisessa summassa.
Liian pienet tulot jotta ei uskonut minun pystyvän maksamaan sitä ja vuokraa yhtäaikaa (450e + 450e= 900e).
Miksi vitussa hakisin lainaa jos olisi niin hyvät tulot että voisin säästää tuon summan puolessa vuodessa?
Kyllähän nyt lainoilla melkein aina on jokin vakuus. Pakkohan sen pankinkin on jollain taata se, että se saa omansa takaisin joskus jos vaikka joutuisit työttömäksi. Tosiaan asuntokaupassa vakuudeksi kelpaa yleensä asunto (ei toki aivan täydestä arvosta, ettei tulisi mahdollisia luottotappioita), mutta kotterot eivät yleensä käy vakuudeksi autokaupassa. Ei tässä tapauksessa vika ole mitenkään sinun luotettavuudessasi.Kävin pankissa neuvottelemassa 26te lainasta.
...kotterot eivät yleensä käy vakuudeksi autokaupassa. Ei tässä tapauksessa vika ole mitenkään sinun luotettavuudessasi.
Kumman koirat? Mä muistan ainakin sanoneeni aina pirkoille joiden kanssa olen seurustellut ja jotka ovat koiraa olleet hankkimassa, että hankit sen yksin sitten, minä käyn sen kanssa ulkona vain jos itse niin haluan, en sen takia että sillä toisella on kiire :P Ymmärrän kyllä purnauksesi jos olette yhteistuumin ne hankkineet, mutta usein kyllä on niin että toinen haluaa sellaisen ja lupaa hoitaa kaiken, ja sit itkee kun kukaan ei jeesaa. Siitä koirasta on vastuuta ja huolta, ja sen takia kaikki miehet ei sitä halua ottaa kun eivät halua sitoutua siihen että pitää herätä aamulla tuntia aikaisemmin vain mennäkseen ulos pakkaseen tai jäätävään sateeseen väsyneenä oottelemaan että koiraa kiinnostaa paskoa.
Kyseessä on 5 min pissatukset mihin pitäisi pystyä taipumaan, mutta kun ei niin ei. En tod ole mikään fanaattinen koiraihminen henkeen ja vereen, koirat tulee siinä sivussa ihan normiarjessa eli edes mitään boikottia piskejä kohtaan tämä ei voi miehen puolelta olla.. Vedän tästä tyypillisenä naisena johtopäätöksiä, että mitäs jos olis muksu, niin mitkät mätkätykset siitä tulis jos meniskin joskus tarhaanvientivuorot ristiin tms. Toivon, ettei se päde siihen..Vedin tuossa kovan penkki treenin. Sen jälkeen rupesin ottamaan painoja pois tangosta, ja kas kummaa olin niin ajatuksissani että otin vain toisesta päästä levyt pois. Kaikkihan tietää mitä siitä seuraa. Huoneen lattiaan kolo ja kauhea meteli. WITTU!!
EDIT: Kolautin vielä tangon otsaan tehdessäni ojentajia.
Lopetan tän paskan ja alotan keräilee marjoja.
Joo ihan ovat yhteisiä ja for your information, kyseessähän on siis 2 chihuahuaa (joista toinen vielä pentu), joten ei tartte mitään hikilenkkejä tod niiden kanssa päivittäin vetääKyseessä on 5 min pissatukset mihin pitäisi pystyä taipumaan, mutta kun ei niin ei. En tod ole mikään fanaattinen koiraihminen henkeen ja vereen, koirat tulee siinä sivussa ihan normiarjessa eli edes mitään boikottia piskejä kohtaan tämä ei voi miehen puolelta olla.. Vedän tästä tyypillisenä naisena johtopäätöksiä, että mitäs jos olis muksu, niin mitkät mätkätykset siitä tulis jos meniskin joskus tarhaanvientivuorot ristiin tms. Toivon, ettei se päde siihen..
Peace.Asia on eri kuten sanoin jos on yhdessä hankittu, lapset yleensä ainakin aikuisten kesken hankitaan yhdessä, erikseen on sitten ne kieroillut raskaudet joista löytyy oma ketju myös. Ei mulla siis ole mitään koiria vastaan jos sait sen käsityksen, halusin vain selvennyksen tilanteeseenPeace.
Piskit on yhteisiä ja toinen otettiin vielä hänen aloitteestaan eli eli.. No, täytyy yrittää jaksaa kotona keskustella asiasta uudestaan.
Tuli mieleen lähinnä joku CMX:n balladi, joidenka biisit on kanssa ihan hirveitä lurituksia vokaalien puolesta. Hohhoi, saapi lynkata.