Enpä tiedä onko mulla pienet vitutuksen aiheet, mutta vituttaa tällä hetkellä kun mistään ei löydy laadukasta mustaa hupparia ilman mitään merkkejä tai tekstejä tai kuvia...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VITTUVITTUVITTU RAAAAAAAAAA AAAA AAA AAAAA VITTUUUUU!!!111111!!!! Vitun graduun pitääkin laittaa kolmen sentin marginaalit -> no laitoin -> no vittu eikö se vedä KAIKEN VITTU VITUIKSI kuvien asettelusta ja muusta enkä mä saa enää mitään mihinkään oikein VOI HELVETTI VITTU OIKEESTI mä TAPAN kohta itseni ja tän tietokoneen!!!!!!!!
Sun poikaystävällähän on rahaa niin ettei paskalle taivu. Onko se niin urpo, että ei voi vipata tai ihan vaan antaa rahaa sinulle?
On kyllä melkoista paskaa. Pitäisi tosiaan varmaan mixailla jonkun neutraalin jauheen kanssa.
Miksi sen pitäisi? Annatko sä yleensä rahaa esim. ystävillesi tosta vaan?
Eikä mulla nyt rahat niiiiin loppu ole. En mä oikeasti edes tarvitse mitään ennen opintotukea, joten voin hyvin odottaa siihen asti. "Sain" kyllä jo vähän massia, sillä löysin yhdeltä tililtäni 40e (en tarkista sitä tiliä kovin usein) ylimääräistä ja tänään läppärin tilaamisen jälkeen mulle jää varmaan vielä parikymppiä. Näin ne asiat järjestyy kun vähän purnaa :D
Mua se ilostuttaa, koska saan sillä vaikka mitä!Miksi sen pitäisi? Annatko sä yleensä rahaa esim. ystävillesi tosta vaan?
Miksi sen pitäisi?
Elämä on perseestä ja kaikki on paskaa.

Missä on ne miehet, jotka jakaa arjen mukisematta ja ottaa vastuuta yhteisestä kodista / lemmikeistä mielellään, ilman mitään guilt trippejä jos joskus sattuu pyytämään jeesiä. Oon vaan niin kypsä :itku:
Homobaarissa
No niinpä tietenkin.. tähän voisi lisätä 1000 x :itku:
VITTUVITTUVITTU RAAAAAAAAAA AAAA AAA AAAAA VITTUUUUU!!!111111!!!! Vitun graduun pitääkin laittaa kolmen sentin marginaalit -> no laitoin -> no vittu eikö se vedä KAIKEN VITTU VITUIKSI kuvien asettelusta ja muusta enkä mä saa enää mitään mihinkään oikein VOI HELVETTI VITTU OIKEESTI mä TAPAN kohta itseni ja tän tietokoneen!!!!!!!!
Toi vitun ajatuksia lukeva K-kauppias, voiko vittumaisempaa lärviä olla kuin se sen tekopyhä hymy. Kehenköhän tommonen paska uppoo? Varmaan eläkeläisiin ja +40 naisiin. Itse harkitsen boikottia. Kauppias hoitaa homman my ass.