Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on kuulkaa nyt sellainen homma että OSCAR GAALASSA ON PUHUTTU SUOMEA!!!! OMFG!!! Nyt samppanjalasit esille ja juhlimaan! Jokainen paskalehti hehkuttaa tätä suurta uutista, ja onhan se selvä, näin suuria tapahtuu harvoin. Kohta tuo jamppa on haastatteluissa otsikoilla "Oscar-patsas Suomeen" tms.
Vittu että vituttaa nämä uutiset tyyliin "kuuluisa näyttelijä mainitsi Suomen sivulauseessa" tai "Suomella on oma astronautti" (vitut ole) jne jne.
Se on kuulkaa nyt sellainen homma että OSCAR GAALASSA ON PUHUTTU SUOMEA!!!! OMFG!!! Nyt samppanjalasit esille ja juhlimaan! Jokainen paskalehti hehkuttaa tätä suurta uutista, ja onhan se selvä, näin suuria tapahtuu harvoin. Kohta tuo jamppa on haastatteluissa otsikoilla "Oscar-patsas Suomeen" tms.
Vittu että vituttaa nämä uutiset tyyliin "kuuluisa näyttelijä mainitsi Suomen sivulauseessa" tai "Suomella on oma astronautti" (vitut ole) jne jne.
Yksi keino osoittaa mieltä tämäkin.4 päivää opintotukeen ja palkkaan... En jaksa odottaa, haluan rahaa NYT. Tässä alkuviikolla olisi just sopivasti aikaa käydä ostamassa kaikki mitä tarvitsen, vituttaa odottaa perjantaihin asti :jahas: Nyt mulla on tasan £25 ja pärjään sillä kyllä ihan hyvin, mutta olisin halunnut hoitaa shoppailut huomenna tai ylihuomenna. Tosi ärsyttävää, koska mulla ei juuri ikinä ole sellaista tilannetta, ettei olisi rahaa johonkin mitä haluan tehdä tai ostaa... Eivät ne nyt mitään elintärkeitä asioita ole, mutta olen tottunut siihen, että mulla on aina rahaa. Damissa sillä nyt ei ollut niin väliä, koska se oli erilaista elämää, mutta näin ns. normaalielämässä en ole ikinä kärsinyt rahanpuutteesta. Varsinkin kun kyse on nytkin suht pienistä summista, satasella saisin varmaan kaiken hankittua. Arrrrrrrrrgh!
Tätä rahanpuutetta on jatkunut nyt yli viikon ja sen vuoksi olen ollut kotihiirenä suurimman osan aikaa. Alan tosissani tylsistyä ja opiskelusta on mennyt kaikki hohto, näen lähestulkoon painajaisia kirjastosta. Onneksi enää pari päivää jäljellä.
Onneksi hiukan lohduttaa tänään säästöistä siirretty raha, jonka tuhlaan surutta pitkään himoitsemaani MacbookiinYksi keino osoittaa mieltä tämäkin.

Autoa ei ole, en viitti kylmäänkään lähtee käveleen. mitään tekemistä ei ole kun kaverit on töissä tai koulussa. että sellasta...4 päivää opintotukeen ja palkkaan... En jaksa odottaa, haluan rahaa NYT. Tässä alkuviikolla olisi just sopivasti aikaa käydä ostamassa kaikki mitä tarvitsen, vituttaa odottaa perjantaihin asti :jahas: Nyt mulla on tasan £25 ja pärjään sillä kyllä ihan hyvin, mutta olisin halunnut hoitaa shoppailut huomenna tai ylihuomenna.
Istuin autossa 450km ja kannoin tavarat autosta pois. Sitten taas autossa 450km.
tossahan saa jo 2 viikkoa menee yhteen kuormaan :DLuottokortti?
Mä sain muistaakseni Masterin parin vuoden opiskelujen jälkeen ja mun koulu oli normi periferiayliopisto![]()
Sähän kirjotit vähä aikaa sitte toisessa topicissa, että rahaa aina vaan ilmestyy jostain? Nythän sitä kans vois ilmestyä, et voisit shoppailla ;)
Itekki just eilen kirosin tuon paskaläjän (Ford...) alimpaa helvettii ku ei suostu käynnistymää nollakeleilläkää.... :DFord ei voinu sitten yhtään huonommalla hetkellä levitä. Voi vitun vittu!
On kyllä melkoista paskaa. Pitäisi tosiaan varmaan mixailla jonkun neutraalin jauheen kanssa.Ostin Leaderin Minttusuklaa-protskua. En ole ikinä maistanut mitään noin syömäkelvotonta lisäravinnetta.
4 päivää opintotukeen ja palkkaan... En jaksa odottaa, haluan rahaa NYT. Tässä alkuviikolla olisi just sopivasti aikaa käydä ostamassa kaikki mitä tarvitsen, vituttaa odottaa perjantaihin asti :jahas: Nyt mulla on tasan £25 ja pärjään sillä kyllä ihan hyvin