Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Olin tänään lääkärintarkastuksessa. Siinä puhuttiin allergioistani jotka voimistuvat alkavan kesän, siis pölyn nousemisen, myötä. Sitten lääkäri kysyi tähän liittyen haluanko että hän kirjoittaa jotain minulle. Minä sanoin "jos kirjoittaisit efedriiniä dieettiä tehostamaan", johon hän "kai sitä on hauskaa ilmankin".

Sen jälkeen hän katsoi painoindeksiäni ja kehoitti pudottamaan painoa. Sanoin hänelle että tiedän itseni mittaisia henkilöitä jotka painavat muutaman kymmenenkin kiloa enemmän kuin minä, mutta rasvaprosenttia ei taida paljoa olla. Ajattelin sillä hetkellä Marcus Ruhlia ja Schlierkampia. Pyöreät posket kun omaan niin saatan ensivaikutelmassa näyttää väärällä tavalla ylipainoiselta. Ainakin sellaiselle ihmiselle, jolle iso koko on samaa kuin läski ellei sitten selvästi ole ronnie coleman t-paidassa.

Tuo painoindeksi-jauhanta ärsyttää! Se on suureksi osaksi bulshaittia, mutta silti siihen sokeasti uskotaan terveyskeskuksissa.

Ou jee Korvanlehdessä hyvänlaatuinen kasvain "aterooma", Kuume iski taas vaihteeksi.
Helvetillisiä univaikeuksia 2 peräkkäisenä yönä saanut pyöriä sängyssä 3tuntia.

Nyt on pakko purkaa itseensä!!!! Vittu että vitutus on SUURI!!!!

Nyt jo 12 viikkoa treenitauolla sairauksien takia ja nyt tuli lisää vielä 2 viikkoa lisää(seitsemäs antibioottikuuri meneillään tänä vuonna ja rinta paskana... johtuu siis muustakin...). En olekkaan tänä vuonna paljon töissä ehtinyt olla, mutta se on vitutuksista pienin. Tänä vuonna oli tarkoitus kilpailla, mutta vitut... vähintään 14 viikkoa sairaslomaa toistaseksi ja vitut mulla on varaa antaa kenellekkään eteen tän vuoden Sm-kisoissa...(Coleman... otan haasteen vastaan vasta 2005!!...sorry!!!Tseppiä!!!)
"Vituttaa niinku pientä oravaa, käpyjä olis muttei hampaita"

Voi jumalauta. Vitutus on niin valtaisa että repeän. Lähdin keskiviikon ja torstain välisenä yönä kello 00.20 ajamaan autoa, ajoin 12 tuntia, perillä siis 13.20. Takaisin lähdin ajelemaan 00.15 ja viiden tunnin huki ja nyt perillä. Ja koko vitun reissu AIVAN TURHAAN. .DAMN.Ottaa kyllä ni sydämmestä että jokainen vastaantulija on vähintään yhtä elintä köyhempi tapaamiseni jälkeen... :evil:

Vittu ei ole salille päässy 2 viikkoon flunssaa pukkaa ja nyt on ollu seläs 2päivää sellanen kramppi ettei pysty päätä kääntää.Tänään 3 tähden jallu naamaan ja ankaraa saunontaa!

No niin. Olen ollut vaimoni kanssa yhdessä yli 6 vuotta, josta viime heinäkuusta asti naimisissa. Vaimollani (kuten hänen äidillään ja tädilläänkin) on vitun ärsyttävä tapa käristä ja nalkuttaa kuin pikkukakaralle jatkuvasti. Anteeksi hän ei usein pyydä ja se olen lähes poikkeuksetta minä,joka antaa periksi. Eilen tuli mitta täyteen. Prisman kassalla se kitisi jostain saatanan väärin pakkaamisesta ja kun uskalsin ulahtaa vastaan,niin toruminen vain yltyi. Kotona söin ja lähdin 50km:n päähän kotipaikkakunnalle viikonlopuksi töihin ja ryypylle ja jätin vaimon itkemään. Lepyttyäni olen koittanu soittaa,mutta ei se tietenkään vastaa vitun mulkku. Ei me varmaan mitään eroamassa olla, mutta ei mun jumalauta tartte sietää tota helvetin alistamisjäkätystä.Toivottavasti en tänään tappele ravintelissa. Ai juu rahaakin on 70 senttiä. VITTUJUMALAUTASAATANA! En mene sinne muijalle mamoilemaan perkele! Pyytäköön ite anteeks. Yrittäis edes olla mukavampi. :curs:

Jallis sanoi:
No niin. Olen ollut vaimoni kanssa yhdessä yli 6 vuotta, josta viime heinäkuusta asti naimisissa. Vaimollani (kuten hänen äidillään ja tädilläänkin) on vitun ärsyttävä tapa käristä ja nalkuttaa kuin pikkukakaralle jatkuvasti. Anteeksi hän ei usein pyydä ja se olen lähes poikkeuksetta minä,joka antaa periksi. Eilen tuli mitta täyteen. Prisman kassalla se kitisi jostain saatanan väärin pakkaamisesta ja kun uskalsin ulahtaa vastaan,niin toruminen vain yltyi. Kotona söin ja lähdin 50km:n päähän kotipaikkakunnalle viikonlopuksi töihin ja ryypylle ja jätin vaimon itkemään. Lepyttyäni olen koittanu soittaa,mutta ei se tietenkään vastaa vitun mulkku. Ei me varmaan mitään eroamassa olla, mutta ei mun jumalauta tartte sietää tota helvetin alistamisjäkätystä.Toivottavasti en tänään tappele ravintelissa. Ai juu rahaakin on 70 senttiä. VITTUJUMALAUTASAATANA! En mene sinne muijalle mamoilemaan perkele! Pyytäköön ite anteeks. Yrittäis edes olla mukavampi. :curs:

Ennen papin aamenta kannattaa tehdä pelisäännöt selviksi. Itse harkitsin TODELLA tarkkaan. Syksyllä tulee 10 vuotta täyteen ja pitää sanoa, että on ollut elämäni parasta aikaa. Vitutuksia tulee varmasti ajoittain ja pieniä erimielisyyksiä. Sehän on selvä. Muista kuitenkin, että sinä olet se joka on luovuttanut ja lopettanut riidan. Ammenna tästä voimia sillä SINÄ olet se voittaja loppupeleissä. Niinsanotusti hyvä ihminen. Kerro vaimollesi suoraan, miten kärsit tästä alituisesta alistamisesta...sellainen ei kuulu onneliseen avioliittoon. Voimia :thumbs:

Jallis sanoi:
No niin. Olen ollut vaimoni kanssa yhdessä yli 6 vuotta, josta viime heinäkuusta asti naimisissa. Vaimollani (kuten hänen äidillään ja tädilläänkin) on vitun ärsyttävä tapa käristä ja nalkuttaa kuin pikkukakaralle jatkuvasti. Anteeksi hän ei usein pyydä ja se olen lähes poikkeuksetta minä,joka antaa periksi. Eilen tuli mitta täyteen. Prisman kassalla se kitisi jostain saatanan väärin pakkaamisesta ja kun uskalsin ulahtaa vastaan,niin toruminen vain yltyi. Kotona söin ja lähdin 50km:n päähän kotipaikkakunnalle viikonlopuksi töihin ja ryypylle ja jätin vaimon itkemään.

En tiedä tilanteesta tän enempää, että onko sillä ämmällä joku syys olla tuollanen,mutta tuo että se jää kotiin vollottamaan ja ei vastaa puhelimeen saattaa olla sitä että se yrittää lisätä sun syyllisyyden tuntoa ja kyykyttää sua lisää.Eli kun se ei saa tahtoaan läpi niin alkaa tuo temppuilu.

mua vitutti 11kk, sitten sanoin ämmälle että pakkaa kamas ja lähe vittuu mun elämästä, eläkä perkele tuu koskaan enää naamas vilauttelee täälläpäin SAATANAN VITUN KUSIPÄÄ!

enää se ei vituta, mutta vuosi 2003 oli kyl nii armotonta vitutusta 24h et meinas järki lähtee.

Ei vittu....möin yhen pelipaidan 35 eurosta. Lähetin paidan postiennakolla. Tyyppi oli saanu paidan keskiviikkona, mutta mun rahoja ei näy missään. No äsken huomasin tosta postiennakkolapusta, että olin kirjottanu mun tilinumeron väärin...2 numeroa puuttu, pitää mennä maanantaina postiin selvittämää asiat, ei saatana jos mun rahat on kadonnu vittu !! :curs:

Jallis sanoi:

En ny voi yleistämää mennä, mut omalla kohalla tollane järjetön kitinä/syyllistäminen johtu "paremman" kumppanin löytymisestä...lainausmerkeissä siksi, et satun kaverin tietämää, eikä parempaa suuntaa olla menossa :curs: Nohh...mitäs näitä naisia neuvomaa, ennenku joutuuvat ensimmäisen kerran jakamaa tavaraansa koko kaveriporukan keske..

Nyt vituttaa ankarasti. Olkapää meni sijoiltaan lauantain treeneissä. Luultavammin melkein kaikki nivelsiteet, koska olkapää on nyt erittäin löysä nivelen kohdilta. Voisin melkein heti paukauttaa sen takasin paikoiltaan. Nyt pidän pienen 7-14pv loman ihan kaikesta.

Vitutus on sinänsä kauhea, kun ajattelee että kaudesta jää monta peliä luultavammin pois, oma pelipaikka meni, eli joudun ottamaan jonkun jäännöspaikan. Saas nähä miten kuntoutuu.

Röntgenin jälkeen lääkäri sanoi, että epäilee murtumaa kupissa, jossa nivel pyörii.

Todella löysänä on nivelet.. :(

Että urheilu voi joskus olla sitten perseestä. :curs:

Eilen kävin menin salille ja repussa oli torstaina pakatut treenikamat+sheikkeri jossa myös valmiiksi sekoitettu palautusjuoma.
Salilla koin mukavan yllätyksen kun avasin repun..Sheikkeri ole tietenkin levinnyt ja treenikamat kenkiä myöten täynnä kiljulle haisevaa nestettä.
Sen verran vitutti että kuivasin housut paperilla ja vetäisin toisen paidan päälle ja sukkasillaan sitten salille.
Mahtoi olla hauskan näköistä kun housut olivat aivan tahraiset ja niin 'jäykät' että näytti koko ajan olevan teltta pystyssä edestä ja takaa.
Pyrkivät vielä liimautumaan kiinni jokaiseen penkkiin mihin istuin joten hain aina paperia perseen alle kun istuin johonkin.
Ihme ettei kukaan sanonut mitään, ehkä näkivät että nyt on käyrä korkealla.

Pulla sanoi:
Pakko tulla taas avautumaan. Alkoi vaan taas vituttamaan naiset ja heidan tyhmat kysymykset. Tassa kohtaa takoitan kysymyksia joihin ei kelpaa muu kuin yksi vastaus tai muuten on helvetti irti. :curs:

Esim. kadulla kavelee todella kaunis, hyvakroppainen ja treenattu nainen. Eli yleisten normien mukaan smoking hot. Siihen sitten tyttoystavasi tokaisee vittumaisella aanensavylla etta "no, olikos hyvannakoinen?"
Kertokaa joku mulle mita tahan vastataan kun kerran molemmat tietavat mika on oikea vastaus?
Höh. Toi on helppo. Teeskentelet et havahdut ajatuksistasi ja sanot "Häh kuka?" Mutta huom. jos oot jo suorittanut "huomaamattoman" tuijotuksen siihen suuntaan niin se ei välttämättä mene läpi...

Markku sanoi:
Höh. Toi on helppo. Teeskentelet et havahdut ajatuksistasi ja sanot "Häh kuka?" Mutta huom. jos oot jo suorittanut "huomaamattoman" tuijotuksen siihen suuntaan niin se ei välttämättä mene läpi...

....tässä jälkimmäisessä tapauksessa, ainakin omalla kohdallani( ei sillä, että kysysin tollasia kysymyksiä, sori vaan...eivät musta vaan oo kovinkaa järkeviä...) neuvosin, et sanot et oliha tuo iha kiva mut sä ot PALJON PAREMMAN NÄKÖNEN!..siis haluisin ite kuulla tuon, vaikka tottakai tietäsin et eipä se välttämättä pidä paikkaansa....siitä vaa ainaki tulis sellanen fiilis et ainaki tyyppi haluu kääntää ajatukset pois ko. kaunottaresta....

siis tää oli vaa yks naisnäkökulmasiaan!

Back
Ylös Bottom