Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Radio Rock! Ei saatana!

Töissä, autossa ja joka paikassa joutuu totta kai aina kuuntelemaan jotain vitun RadioRockia, koska se on niin paras ja Kyrpäraatio Korporaatio mikälie on tosi viilee ohjelma! Ensinnäkin tuo Kyrpäraatio on täydellisesti lasten ohjelma. Jutut on joskus saattanu olla hyviä, mutta kyllä pitkään on ollu jo vitsit vähissä. Aikuiset ihmiset puhuu täyttä paskaa ja kikattelee keskenään. Ja tätä paskaa sitten kuuntelee kaikki nuoret lippisjätkät, joiden mielestä Heikelä ja tää paskoja ohjelmia tekevä takatukka heittää tosi hyvää settiä. Lisäks totta kai ylijumala Jone Nikula on haettu baarista tonne töihin. Eikä riittäny, että pelkkä Nikula ois ollu siellä luettelemassa adjektiiveja, vaan ainakin yhessä vaiheessa siellä oli päästetty ääneen aina yhtä näsäviisas ja ärsyttävä Toni Wirtanen.

Lisäks tuolla kai pitäis soida rock, mutta ei. Samoja vitun paskoja purkkapoppi hittejä, joita lapset kuuntelee. Välillä tietysti repästään ihan kunnolla ja kymmenen biisin soittolistan sekaan heitetään jopa joku Metallican vanha ralli.

http://www.chronixradio.com/

Autosta palo toinen ajovalo pari viikkoa sitten, no en oo ehtiny miettimään asiaa joten ajelin moottoripyöränä. No tänään palo toinenkin valo. Aloin sitte tuolla pakkasessa "vaihtamaan" polttimoita mut eihän siitä hevonpersettä tullut kun kädet ei mahu sinne väleihin ja näpit jäätyy sekunnissa. Miks vitussa polttimon vaihtamisen pitää olla noin homoa hommaa? :curs:

Autosta palo toinen ajovalo pari viikkoa sitten, no en oo ehtiny miettimään asiaa joten ajelin moottoripyöränä. No tänään palo toinenkin valo. Aloin sitte tuolla pakkasessa "vaihtamaan" polttimoita mut eihän siitä hevonpersettä tullut kun kädet ei mahu sinne väleihin ja näpit jäätyy sekunnissa. Miks vitussa polttimon vaihtamisen pitää olla noin homoa hommaa? :curs:

Että ihmisillä palaisi siihen hommaan hermo ja he veisivät autonsa merkkiliikkeeseen joka nyhtää yksinkertaisesta hommasta törkyhinnan.

Saahan tästä tykätä, saahan? Mä ite löysin tän vasta (liian myöhään) ja oon sitä kuluttanut nyt duunissa joka päivä. Ihan loistojuttu kun on ne kolme erilaista linjaa ja kaikissa vähän erityylistä musaa. Me likey, a lot.

Että ihmisillä palaisi siihen hommaan hermo ja he veisivät autonsa merkkiliikkeeseen joka nyhtää yksinkertaisesta hommasta törkyhinnan.

Niinpä. Ja näin pimeään aikaan olis mukava jos ne olis ite helposti vaihdettavissa pakkasessakin niin ei tarvis edes sinne huoltsikalle ajaa pelkillä parkeilla.

Prässin kelkka painaa ilmeisesti 40kg, ja tuohon 50 limput päihin+vaikka 25kg painoja 2 molemmin puolin, kun kerran monikossa komeesti puhutaan, niin päästään jo 240kg asti.haluan kyllä nähdä 60kg mamman joka tuolla painolla tekee sarjaa 4kk salilla käyneenä..

Vähän itse pyöristelin, paino noin 64kg ja 2x8x240-260 tulee helposti prässistä :) Kai sitä videoo pitää ottaa tuossa vkonloppuna sitten :D

Vaikka sinun kumppanisi onkin poikkeuksellisen vahva ja lahjakas, Megaman, niin kaikki eivät täällä ole. Turha pörhistellä ja vähätellä.

Itse tein viimeksi salikomediaa. Tein leuanvetoja smith-laitteessa, jossa on kiinteä leuanvetotanko. Verkkarin tasku jäi kiinni smith-laitteen pidätinpultteihin ja housut tippuivat nilkkoihin. Onneksi ei ollut kuin yksi äijä yleisönä.

Epäkäs rupes vittuilemaan treenissä.. kipeä !

Aiheutin ehkä tänään jonkin sorttista komediaa tai jotain sinnepäin. Mä en saanut penkkitelinettä laskettua kuin toiselta puolelta ja ähersin ainakin viisi minuuttia sen toisen nupin kanssa eikä se hievahtanutkaan. Lopulta nielin ylpeyteni ja kävin pyytämässä vieressä penkkaavilta voimailijoilta, voisivatko he ehkä mitenkään tulla laskemaan sen mulle. Mun ei tarvinnut edes sanoa lausetta loppuun kun yksi miehistä sitten kävi sen mulle laskemassa. Olivat kait huomanneet sähläämiseni. Hävetti. Mulla on aina hankaluuksia noiden säätöjuttujen kanssa. Liian teknisiä. :D

Vitun naapuri jälleen kerran. Mikä vittu siinä on niin vaikeeta kuunnella sitä musiikkia niin että se ei kuulu koko vitun kerrokseen? Vitun keskenkasvuinen kakara. Perkele kun ihmiset ei osaa ajatella muitakin, kyllä sen nyt helvetti tietää että tolla bassolla ne äänet todellakin kuuluu muuallekin.

Annanpa minäkin itseni ilmi. Aiheutin pientä salikomediaa tässä jokin aika sitten. Ponnari (mulla on pitkähkö tukka joka on salilla aina tiellä) tarttui kiinni voimapyörään kun rullasin eteenpäin ja sotkeutui vempeleen ympärille. Irtosi sentään suosiolla eikä tarvinnut hakea saksia avuksi. Nolona vilkuilin ympärilleni, mutta onneksi kukaan ei tainnut huomata mitään...:)

Kaikki nää helvetin kouluhommat on taas rojautettu samoille päiville. Eikä näistä ole edes ilmoitettu tyyliin kaksi viikkoa sitten, vaan TOISSAPÄIVÄNÄ! Että sitä ja tätä ja tuota pitäis olla tehtynä. Voi nyt vittu. Motivaatio ihan hukassa, mikään ei kiinnosta.

Toi on kyllä helvetin kova tulos naiselle. Varsinkin jos eivät ole mitään 10cm nytkytyksiä.

Itsekin on tullut nähtyä tuollainen suoritus naiselta, monta puhdasta toistoa ja ihan tyynesti. Sen jälkeen käsipainoja paiskovat miehet ja prässissä 150 kg suurella huudolla ja ähinällä veivaavat miehet on olleet aika lailla salikomediaa

Vaikka toi oliskin aito niin paha sanoa tosta kuvasta yhtään mitään, kädet on ihan eri kulmassa ja kamera käsi ole edes jännitettynä.

Oli vaan niin hubaisa fiilis, kun löyty bitti avaruudesta.. Jep, käsi huonossa kulmassa ja peiliki kusettaa kivasti. Ei siit sen enempää

Salikomediaa: enemmistö salin polakeista omaa lähes ellei yhtä paksu kädet, kuin koipensa. Helvetti, jopa mun kädet lähentelee niiden jalanpaksuutta. Homman kruunaa, kun jätkät kulkee lyhyet shortsit jalassa ja yhdellä oli jopa pari kertaa semmoset tosi lyhyet ja kireet farkkushortsit. Kyseinen jätkä on vielä melkonen kaappi, tana et pisti tuolloin pelottamaan oman persneitsyyden puolesta.

Salikomediaa: enemmistö salin polakeista omaa lähes ellei yhtä paksu kädet, kuin koipensa. Helvetti, jopa mun kädet lähentelee niiden jalanpaksuutta. Homman kruunaa, kun jätkät kulkee lyhyet shortsit jalassa ja yhdellä oli jopa pari kertaa semmoset tosi lyhyet ja kireet farkkushortsit. Kyseinen jätkä on vielä melkonen kaappi, tana et pisti tuolloin pelottamaan oman persneitsyyden puolesta.

Puolalaisia? Kuulostaapa tutulta.. Leppävaaran Fressillä on näkyny nimittäin viimeaikoina patsastelevan pari vironvenäläistä joista toinen näyttää kroppansa puolesta about tältä;
101816-Royalty-Free-RF-Clipart-Illustration-Of-A-Muscle-Man-With-Huge-Arms.jpg

Tää kuva vois siis olla yhtä hyvin karikatyyri hepusta kun se ihastelee itseään pukkarin peilistä ja näyttääpä samainen otsatukka harrastavan yläkroppansa ihastelua salin puolellakin. Harvemmin oikeasti näkyy tyyppiä jonka jalat ois niin onnettoman hoikat v-malliseen selkään ja kohtalaisen mukavankokoisiin käsiin & rintaan verrattuna vaikka salilla treenaa vakituisesti useitakin RH-jumppailijoita..

Back
Ylös Bottom