Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sunnuntaina ähelsin kyykys 110kg painojen kans naama punaisena kun viereen voimahäkkiin tuli ottamaan lämpöä ihan uus kaveri. Se alko siinä sitte katella ku mä punnersin niin pirusti ja sain just sarjani tehtyä ja aloin ottaa painoja pois niin tää ukkeli sano että jätä vaan siihen ja löi vielä kympit päihin ite lisää. Aattelin mielessäni että oho, aika kovat kilot laitto tuommonen kukkakeppi ja lähdin kävelemään pois. Mielenkiinto kuitenkin vei voiton ja jäin katsomaan miten hommassa käy. Noh tanko kyykkytelineestä selkään, askel taakse ja suoraan perseelleen tangon lentäessä taakse muutaman metrin. Jätkä nousi maasta niinku noin olisi pitänytkin käydä, käveli pukukoppiin ja lähti sielä käytyään salivaatteissa pihalle ulkovaatteet kainalossa. Ei tää nyt varsinaisesti salikomediaa ollut mutta huvittava tapaus kun uusi kaveri koitti ottaa "salin haltuun" :)

Ei kyl mitään järkee! :arvi: Jampal ei paljo päätä pakottanu...

Kyllä ne 50kg painot on mitä prässiin emäntä aluksi pistää lämppäripainoksi ja sitten päälle 25 kilosia :)
Prässin kelkka painaa ilmeisesti 40kg, ja tuohon 50 limput päihin+vaikka 25kg painoja 2 molemmin puolin, kun kerran monikossa komeesti puhutaan, niin päästään jo 240kg asti.haluan kyllä nähdä 60kg mamman joka tuolla painolla tekee sarjaa 4kk salilla käyneenä..

Painojen keskiarvot on suunnilleen 1,5 kg korkeammalla kuin viikko sitten ----> Kaloreita alemmas.

Vituttaa.... Olkapää on viimeiset pari viikkoa vähän kiukutellut, kunnes eilen päätti sanoa kokonaan yhteistyösopimuksensa irti ristitaljaa tehdessäni :( Vielä ei tietoa mikä sitä vaivaa, mutta pistävä/viiltävä kipu takaolkapäässä aina kun sitä vähänkin rasittaa.
Tais tän tytön yläkropan treenit olla hetkeksi tässä :itku:

No voi nyt vittu saatana. Tulin tänään töistä kotiin ja kotona odotti lappu, että nyt toi paketti on palautunu tänne postiin noudettavaksi :wall: Enkä ollukaan kun sopinu postin kanssa joka jumalan kaavakkeeseen, että paketti löydettäessä palautetaan VASTAANOTTAJALLE! :wall: Helvettiäkö minä nyt tolla naisten ranneketjulla teen. Ihan vittuillessaan lähetän sitä Sveitsiin niin kauan kun menee perille. Tosin kyseinen tyttö tapailee jo jotain mitä lie Roger Federeriä, että siinä mielessä vähän myöhästä..:D Mutta joululahja se vaan olikin. Tai ois ollu.

Sano nyt sinäkin Clint tähän jotakin:

s_487587.jpg

No voi berse soikoon, harmi että näin kävi. Vie kaniin, vaihda laatat ja anna Evelle :D tia vie in person paikalle. Lykkäät käteen ja huuat "Tosa toi ny sitte on, eikö muka mammalle kelepaa??!!"

:lol2:

Voi vittu että esimiehen toiminta laittaa vituttamaan. Olen sairaslomalla ja joku asiakas oli kysellyt minua puhelimitse eikä ollut tavoittanut, niin tämä pomon mulkero oli kertoillut tälle asiakkaalle että "se on saikulla, nämä nykyajan työntekijät on tehty sokerista". Vittu että rupes vituttamaan.

Voi vittu että esimiehen toiminta laittaa vituttamaan. Olen sairaslomalla ja joku asiakas oli kysellyt minua puhelimitse eikä ollut tavoittanut, niin tämä pomon mulkero oli kertoillut tälle asiakkaalle että "se on saikulla, nämä nykyajan työntekijät on tehty sokerista". Vittu että rupes vituttamaan.

Hitto mikä kusipää. Tuollaiset pomot ovat kyllä niin rasittavia, töihinkö se pitäisi sairaana tulla? Saati sitten se, että vielä tuollaista menee selän takana sanomaan. Vedä turpiin pikkujouluissa...

Hitto mikä kusipää. Tuollaiset pomot ovat kyllä niin rasittavia, töihinkö se pitäisi sairaana tulla? Saati sitten se, että vielä tuollaista menee selän takana sanomaan. Vedä turpiin pikkujouluissa...

Tää pikkunilkki on itse näitä tosielämän sankareita, töihin vaikka pää olisi irti ja vitun väliä jos nyt muille tartutetaan siinä sivussa jokin kiva pikku tauti. Taidanpa pistää konsernijohtoon s-postia herran kommenteista.

Kannattaa ehdottomasti viedä eteenpäin, ei tuollaista tarvitse suvaita. Teet samalla varmaan myös palveluksen muille työntekijöille.

Minua ällöttää suunnattomasti esim. konsultit jotka tulevat töihin selkeästi flunssaisina. En halua tehdä töitä heidän kanssaan, pitäisi nyt ymmärtää että sairaana ollaan kotona.

No voi berse soikoon, harmi että näin kävi. Vie kaniin, vaihda laatat ja anna Evelle :D tia vie in person paikalle. Lykkäät käteen ja huuat "Tosa toi ny sitte on, eikö muka mammalle kelepaa??!!"

:lol2:

:lol2: joo en mä sitä sinne Sveitsiin enää lähetä. Ei maksa vaivaa. Kyllä mä sen Evelle voin hyvin antaakin noitten vaihdosten jälkeen :) Tosin, sillä on kuitenkin joku R-kioskin kokonen äijä, joka varmasti keksii nopeasti muunkin paikan mihin voin sen ketjun työntää :D

Nyt vähän vituttaa... Tuossa marraskuun loppupuolella olkapää otti aika pahasti siipeensä ja piti joululomaan asti pitää taukoa urheilusta. Kun joululomalta palasin takasin ja heti seuraavana päivänä menin pelaamaan säbää, erinäisten kommellusten kautta käsi taipuu huomattavasti yli ns. takaviistoon (ja siis koko kropan paino vääntämässä). Tämän seurauksena kipu on niin kova että silmissä sumenee ja piti vähän aikaa levätä siinä lattialla. Tuon jälkeen meni kaks viikkoa parantua niin ettei enää satu koko aikaa, ja nyt se kestää jo kiipeilyn jotenkuten.
MUTTA, takkia en saatana saa päälle ilman mielettömiä kipuja. :jahas: Aina kun käsi menee tiettyyn asentoon on kipu sietämätön. Välillä myös tuntuu että olkapään nivel olisi hieman väljä, eli "muljuamista" tapahtuu välillä joissain tilanteissa.

Siskolle (lääkäri) kuvailin tuntemukset, ja sisko vähän väänteli ja teki pikadiagnoosin että luultavasti kiertäjäkalvosin revennyt ainakin vähän, jos haittaa normaalia elämää niin tutkimuksiin ois mentävä. PERKELE! :curs:

EDit: Tapahtumahetkellä olkapää siis rutis kohtuu kuultavasti. Kolmisen rusahusta sieltä tais kuulua jos oikein muistan.

Niskavaivat. Relaksanteilla, särkylääkkeillä ja säännöllisellä venyttelyllä saanut vähän paremmaksi, mutta pirun jumissa ne on. Ja jumahtaa heti jos jotain nostaa, vääntää tms. Sai painavia räkkipalvelimia pyöritellä ja sehän veti niskat taas niin jumiin, hartiaseutu kuin puuta!

Rasittavaa. Ei kai se auta kun alkaa fysioterapeutilla juoksemaan, se on vaan niin kallista huvia enkä ole ihan vakuuttunut hyödystä entisten kokemusten pohjalta...

VR.

Tikkurila-Tampere junayhteys, lähtö piti olla 10.22. Tulee päivitys "lähtö viivästyy uusi lähtöaika 10.26." Seuraava päivitys 10.28. Sitten 10.31, 10.35, 10.37, 10.39. Loppujen lopuksi juna tuli vielä tuostakin pari minuuttia myöhässä. Ja joka ikinen vitun juna Helsingistä Tikkurilaan oli myöhässä. Allegro-juna ei ollut vielä lähtenytkään Helsingistä kun sen olisi jo 30 min aiemmin pitänyt olla Tikkurilassa. Keli plussan puolella ja lunta ei tullut nimeksikään. Hieno homma VR!

Lisäksi vituttaa muslimit ja neekerit. Ja läskit.

Vituttaa noi saatanan lumivallit kun jalkakäytävät/pyörätiet ovat kutistunut puoleen. Ja sitten ne vitun kuurosokeet jalankulkijat jotka kulkevat rinnakkain. Ukko huitoo saivoilla ja muijalla joku helvetin rakki talutusnuorassa. Tai sitten mennään kolme, neljä-rinnakkain. Vittu eikö ne tajuu että sieltä takaa voi tulla joku suht kovaa fillarilla, menis vittu autotielle kävelemään.Saatana kun joutuu itte koukkiin autotiellä tai vetään penkkoihin. Ei auta kilikellot tai valot vitun paskapäät! Ja autoilijatkaan ei näyty aina ihan tajuta mitä suojatie tarkoittaa. Vielä kun siinä erikseen kolmien olla varoitus pyöräilijöistä, niin vittu mun pitää jarruttaa tai väistää kun nää homot parkeeraa sen vitun halvan paskan autonsa siihen keskelle suojatietä. Viime päivinä olen kyllä pariin kertaan monotellut noita autoja kun joutunut peräpuolellta väistämään ja joku saatanan kusipää istunut ratista.

VR.

Tikkurila-Tampere junayhteys, lähtö piti olla 10.22. Tulee päivitys "lähtö viivästyy uusi lähtöaika 10.26." Seuraava päivitys 10.28. Sitten 10.31, 10.35, 10.37, 10.39. Loppujen lopuksi juna tuli vielä tuostakin pari minuuttia myöhässä. Ja joka ikinen vitun juna Helsingistä Tikkurilaan oli myöhässä. Allegro-juna ei ollut vielä lähtenytkään Helsingistä kun sen olisi jo 30 min aiemmin pitänyt olla Tikkurilassa. Keli plussan puolella ja lunta ei tullut nimeksikään. Hieno homma VR!

Ah, kohtalotoveri! Mun juna lauantaina: Lähtöajan piti olla 13:22 ja kun pääsin asemalle aikataulunäytössä luki "-> 13:39". Seuraavaksi 13:49. 13:59. 14:15. 14:20. 14:24. 14:33. Itse hyppäsin seuraavaan Tampereelle menneeseen junaan, joka sekin pari minuuttia myöhässä, eikä tuota edellistä junaa vielä näkynyt. Kuulutus "Juna on nyt lähtenyt Helsingistä" tosin oli tullut hetkeä aiemmin. Ja kaiken lisäks kännykkään tilatuissa lipuissa ei ole sitä helvetin tilausnumeroa tai jotain, enkä sen takia saa lähetettyä netin kautta hyvityshakemusta tosta yli tunnin myöhästymisestä. Pakko vissiin lähteä jonottaa jonnekin asemalle kännykän kanssa, jotta saisin muutaman euron takaisin. :wall:

Back
Ylös Bottom