Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt vähän vituttaa... Tuossa marraskuun loppupuolella olkapää otti aika pahasti siipeensä ja piti joululomaan asti pitää taukoa urheilusta. Kun joululomalta palasin takasin ja heti seuraavana päivänä menin pelaamaan säbää, erinäisten kommellusten kautta käsi taipuu huomattavasti yli ns. takaviistoon (ja siis koko kropan paino vääntämässä). Tämän seurauksena kipu on niin kova että silmissä sumenee ja piti vähän aikaa levätä siinä lattialla. Tuon jälkeen meni kaks viikkoa parantua niin ettei enää satu koko aikaa, ja nyt se kestää jo kiipeilyn jotenkuten.
MUTTA, takkia en saatana saa päälle ilman mielettömiä kipuja. :jahas: Aina kun käsi menee tiettyyn asentoon on kipu sietämätön. Välillä myös tuntuu että olkapään nivel olisi hieman väljä, eli "muljuamista" tapahtuu välillä joissain tilanteissa.

Siskolle (lääkäri) kuvailin tuntemukset, ja sisko vähän väänteli ja teki pikadiagnoosin että luultavasti kiertäjäkalvosin revennyt ainakin vähän, jos haittaa normaalia elämää niin tutkimuksiin ois mentävä. PERKELE! :curs:

EDit: Tapahtumahetkellä olkapää siis rutis kohtuu kuultavasti. Kolmisen rusahusta sieltä tais kuulua jos oikein muistan.

Reilu vuosi sitten kusipää-bemarikuski yritti ajaa autolla mun päälle ja olkapää rusikoitui aika lahjakkaasti. Pitkään sitä podin ja kaikki käden ojentamiset ylös tai esim. pyörällä ajaminen oli vaikeeta, koska olkapäässä oli just tota muljuamista ja joskus jopa tunnottomuutta joka levisi koko käteen. Magneettikuvissa sitten (taistelujen jälkeen kun sinne pääsin) todettiin rustorepeämä, joka oli jo osittain itsensä korjannut, mutta repeämä oli silti edelleen merkittävä. Leikkauksella uhkailtiin, annettiin tiukat ohjeet ja 3kk aikaa kuntoutukseen. Nyt olkapää on ihan suhteellisen kunnossa, leikkausta ei tarvittu. Edelleen joissain asennoissa olkapää tuntuu "lukittuvan" tai tuntuu kuin se ihanjustkohta muljahtais pois paikoiltaan. Mutta nyt pystyn jo treenaamaan täysillä välittämättä olkapään tilanteesta - pitkät lämmittelyt tosin vaaditaan ja tarkka koordinaatio.

edit. Itseä vituttaa se, että just kun luulee että kaikki onkin hyvin niin taas tulee märällä lapasella naamalle.

Aivan kohta räjähtää pää koulussa meneillään olevaan kurssiin. Tänään luokkakaverien kanssa väännettiin hiki hatussa kotitenttiä lähdekirjallisuuksien kanssa ihan vain todetaksemme, että monen tunnin uurastuksen jälkeen ollaan kirjoitettu aivan vääriä asioita epäselvän tehtävänannon takia. Ihan huvikseenhan sitä kirjoittaa 10 sivun kotitenttejä aiheen vierestä. Vittu! Yhden 8 sivun esseepaskan olen jo kurssin tiimoilta palauttanut, mutta vielä yksi 8 sivun ryhmätehtävä pitää väkertää tuon kotitentin lisäksi ensi viikon perjantaihin mennessä. :curs::curs: Kurssin aihe on todella mielenkiintoinen, mutta opetustapa ottaa kupoliin aivan hulluna. Asiantuntijoiden pitämiä luentoja kuuntelisin mieluummin kuin tekisin esseekirjoitelmia kotona juosten lähinnä kirjastojen välillä kilpajuoksua muiden opiskelijoiden kanssa niistä muutamista saatavilla olevista lähdekirjoista. Vitun etäkurssit. :wall:

Edit. Juuri kun oli saanut kaikki rästit hoidettua pois alta, uudet rästit ovat jo horisontissa. Siis ei saatana sentään.

:lol2: joo en mä sitä sinne Sveitsiin enää lähetä. Ei maksa vaivaa. Kyllä mä sen Evelle voin hyvin antaakin noitten vaihdosten jälkeen :) Tosin, sillä on kuitenkin joku R-kioskin kokonen äijä, joka varmasti keksii nopeasti muunkin paikan mihin voin sen ketjun työntää :D

Miks härkä? Mä oon leijona ;)

Ei siihen tarvis mitään vaihtaa, pakosti. Tosin en mä sillä C:llä ja skorpionilla mitään sinänsä tekisi. Ja R-kioskin kokoisista miehistä: Mikäli sikäli sellainen jossain taustalla väijyisi, ei varmasti pahastuisi jos legendaarinen ja ihkupihku Mika1979 antaisi mulle lahjan, ihan vaikka kiitokseksi siitä kuinka helvetin hyvä tyyppi oon!

Ps: Jos muitakin miehiä vituttaa ja olette esim turhaan ostaneet jotain lahjoja naisille, voitte sendiä mulle. Mä tykkään lahjoista.

:offtopic:

Itse vitutuksen aiheesta: Palelee aivan järjettömästi (plussaa on syy: nesteet lähteneet kiertoon jumalattoman hyvin kun otin pari kikkakolmosta kehiin), mutta on kohtalaisen vittumaista istua töissä kahteen huopavilttiin kääriytyneenä täristen kuin sokea homo makkara kädessä. Toinen ongelma on lihaskrampit mitä kasvavammissa määrin. Edelleen syy toki on toimiva ja erittäin mieluinen, mutta pohkeetkin alkaa olemaan jo niin kosketusarat noista krampeista että sattuu edes kädellä koskettaa.

Miks härkä? Mä oon leijona ;)

Ei siihen tarvis mitään vaihtaa, pakosti. Tosin en mä sillä C:llä ja skorpionilla mitään sinänsä tekisi. Ja R-kioskin kokoisista miehistä: Mikäli sikäli sellainen jossain taustalla väijyisi, ei varmasti pahastuisi jos legendaarinen ja ihkupihku Mika1979 antaisi mulle lahjan, ihan vaikka kiitokseksi siitä kuinka helvetin hyvä tyyppi oon!

Ps: Jos muitakin miehiä vituttaa ja olette esim turhaan ostaneet jotain lahjoja naisille, voitte sendiä mulle. Mä tykkään lahjoista.

Hmm..mistähän toi härkä tuli :O Kyllähän mä tiesin, että oot leijona.. Eikun niin, musta "tuli" härkä sen uuden horoskooppihomman mukaan. Oli siitä jääny päähän :D
Tuo oli kyllä niin hyvä mainospuhe (ja vieläpä totta, paitsi tuo ihkupihku-kohta), että kyllä mä sen sulle pistän vaihdosten jälkeen tulemaan.. :)

Ja vitutusta tähän sen verran, että tuo lumisade alkais pikkuhiljaa riittämään. Eihän noita kaikkia teitä voi tietenkään aurata. Äsken sai taas kahlata autolla varmaan 30cm hangessa ja onkin vaan ajan kysymys millon joku mummo törmää hiihtäessään mun toyotan öljypohjaan..

kuulin vasta: "kävin eilen tossa salilla ja erehyin tekemään jalkoja! Nyt on toinen jalka tosi kipeä" :david: oisko pitäny kysyä, muistithan tehä penkkiä ja hauista. :rolleyes:

Prässin kelkka painaa ilmeisesti 40kg, ja tuohon 50 limput päihin+vaikka 25kg painoja 2 molemmin puolin, kun kerran monikossa komeesti puhutaan, niin päästään jo 240kg asti.haluan kyllä nähdä 60kg mamman joka tuolla painolla tekee sarjaa 4kk salilla käyneenä..

Oma vaimoni on alle 55 kiloinen ja tekee kyykyn jälkeen prässiä 2-3x 10x 160kg + kelkka(40kg??) helposti ja nyt treenitaustaa 4-5kk mutta on joskus aikaisemmin käynyt salilla myös jonkun lyhyehkön jakson.

Muista kaksi asiaa vaikka itse olet RH :) kaikki naiset eivät ole, eikä 200kg tosiaan ole 200kg vaan ihan jotain muuta kulmasta ja kitkasta riippuen.

Vituttaa kun monella firmalla on nykyään eräpäivä laskuissa 25 päivä. Mikä vitun idea siinä on kun suurimmalla osalla suomalaisilla on palkkapäivä ensimmäinen päivä?? Keräävät viivästyskorkoja vitun mulkut!!

Vaikka sä maksat sen laskun viikon myöhässä niin ei siitä mitään viivästyskorkoa mene.

E: niin meinas unohtua. duunit vituttaa, vituttaa niin ettei tiedä mitä tekis. Jotenkin on meikäläisen tuuria, että ottaa riskin joka ei sitten todellakaan kannattanut. Nyt pitää sitten kirjoitella hakemusta toisen perään, jotta mielenrauha ja terveys säilyy. Näillä stressitasoilla meikä kuolee alta kolmevitosena (siis kuukauden sisään :D)

Selkä on ihan juntturassa ja pitäisi jaksaa odottaa torstai-iltaan jolloin fysioterapeutti ratkoo selkäongelmiani. Äsken venyttelin ja kuului aikamoisia paukahduksia selästä.

Tällä hetkellä vituttaa unettomuus joka alkaa taas nostaa päätään :S Tosin tuo unettomuus taas johtuu stressitasoista, jotka johtuvat siitä että lähti "pohja" koulutukselta ja siltä että mikä musta pitäis tulla "isona" :D Voi helvetti en vaan millään saa toimiin yhtälöä perhe+saleilu+koulu ja vahvasti näyttää että tuo koulu pitäs keskeyttää vaikka jumalauta ei tarvi mennä kuin 1kk taaksepäin ja mä olin jo tekemäs tuota ammattia (kokki) eläke-ikään asti :S :D Nyt sitten pähkäillyt että mitä sitä täs oikein tekis elämällään taas vaihteeks huoh!

Oli tossa kuukauden flunssatauko ja joutu reenaan. Onneksi on taas flunssa, ni ei tarvi.
Työkaveri lomalla->pakko olla töissä.

Vitun parkkipirkot hirttäkää ittenne. Jos olisi rahaa niin ihan sama vaikka lätkäisisivät joka päivä lapun tuulilasiin, mutta köyhänä opiskelijana laittaa vituttamaan ihmiset, jotka katkeroituneena omistavat elämänsä muiden vitutukseksi.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. VITUN VR!!! Kaikki VRään liittyvä on vittu mitä paskaa!!!!!!!!!!!!!!

Vehviläinen tukehdu miehes kyrpään saatana.!!!!!!!!!!!!!

Kyllä kesätöiden haku on sitten perseestä!

Ensin kyselet puhelimitse kesätöistä ja joku pikkupomo melkein lupaa paikan, mutta pyytää soittelemaan uudelleen viikon päästä, niin takuulla kun uudelleen soittelet, niin vittu et saa yhtään mitään. Erääseenkin isohkoon yritykseen melkein luvattiin paikka tuotantoon, koska mulla oman alani työkokemusta yhteensä 6 kk kesätöistä ja lisäksi vielä intissä suoritettu omaan alaan suunnilleen liittyvä koulutus, ja niistä hommista työkokemusta 6 kk. Ekalla soitolla tyyppi oli hyvin mielissään työkokemuksesta ja sanoi, että he pyrkivät tukemaan opiskelijoiden harjoittelua parhaansa mukaan ja pyysi lähettämään hakemuksen... Ekan soiton perusteella siis paikka melkein jo luvattiin. Sitten kun soitat sinne takaisin, niin sanotaankin, että he palkkaavat vain aikaisempina vuosina kesätöissä olleita... Taidan alkaa sosiaalipummiksi enkä tee koskaan töitä (tai taidan kyllä opiskelijana olla jo muutenkin sossupummi).

Sitten vielä heitetään koristeeksi kakun päälle se, että isot firmat vaativat ne kesätyöhakemuksensa helmikuun loppuun mennessä ja vastaukset tulee ehkä toukokuussa. Wtf? Ei noihin isoihin firmoihin paljoa uskalla luottaa, koska on toukokuussa pallo aika vitun hukassa, jos töitä ei irtoakaan.

Radio Rock! Ei saatana!

Töissä, autossa ja joka paikassa joutuu totta kai aina kuuntelemaan jotain vitun RadioRockia, koska se on niin paras ja Kyrpäraatio Korporaatio mikälie on tosi viilee ohjelma! Ensinnäkin tuo Kyrpäraatio on täydellisesti lasten ohjelma. Jutut on joskus saattanu olla hyviä, mutta kyllä pitkään on ollu jo vitsit vähissä. Aikuiset ihmiset puhuu täyttä paskaa ja kikattelee keskenään. Ja tätä paskaa sitten kuuntelee kaikki nuoret lippisjätkät, joiden mielestä Heikelä ja tää paskoja ohjelmia tekevä takatukka heittää tosi hyvää settiä. Lisäks totta kai ylijumala Jone Nikula on haettu baarista tonne töihin. Eikä riittäny, että pelkkä Nikula ois ollu siellä luettelemassa adjektiiveja, vaan ainakin yhessä vaiheessa siellä oli päästetty ääneen aina yhtä näsäviisas ja ärsyttävä Toni Wirtanen.

Lisäks tuolla kai pitäis soida rock, mutta ei. Samoja vitun paskoja purkkapoppi hittejä, joita lapset kuuntelee. Välillä tietysti repästään ihan kunnolla ja kymmenen biisin soittolistan sekaan heitetään jopa joku Metallican vanha ralli.

Back
Ylös Bottom