Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kasettimaksu laajeni ulkoisiin kovalevyihin. Eli tuollaisesta päältä 250G levystä menee 21 euroa Teostolle. No eipä siinä mitään, en Suomesta osta elektroniikkaa koskaan, mutta aika uskomatonta kiristystä, kun en esim. itse ole koskaan käyttänyt ulkoista kovia muuhun kuin varmuuskopiointiin. Ymmärrän ehkä, että jostain MP3 soittimesta voisi tuota maksaa, mutta ulkoisesta kovalevystä? Millä helvetin logiikalla?

Kasettimaksu laajeni ulkoisiin kovalevyihin. Eli tuollaisesta päältä 250G levystä menee 21 euroa Teostolle. No eipä siinä mitään, en Suomesta osta elektroniikkaa koskaan, mutta aika uskomatonta kiristystä, kun en esim. itse ole koskaan käyttänyt ulkoista kovia muuhun kuin varmuuskopiointiin. Ymmärrän ehkä, että jostain MP3 soittimesta voisi tuota maksaa, mutta ulkoisesta kovalevystä? Millä helvetin logiikalla?

Onhan tuo tyhmää, mutta 250-950GB levyissä hyvitysmaksu on kuitenkin vain 5 euroa ja yli 950GB levyt 10 euroa.

Vituttaa mese. Paska 'ei vastaa' viiden minuutin välein ja windows sulkee sen. Poistin, latasin uuden version, asensin ja totesin ihan vitun paskaks. Saatanasti mainoksia, tökkii ihan VITUSTI, helvetin vaikea käyttää(pelkästään nimen muuttaminen osoittautu liian vaikeeks) ja kaikin tavoin paska. Nyt ei sit oo meseäkään ollenkaan. Mitähän vittu seuraavaks? Joudun SOITTAMAAN ihmisille jos on asiaa? Vitun nykyaika :curs:

Vituttaa mese. Paska 'ei vastaa' viiden minuutin välein ja windows sulkee sen. Poistin, latasin uuden version, asensin ja totesin ihan vitun paskaks. Saatanasti mainoksia, tökkii ihan VITUSTI, helvetin vaikea käyttää(pelkästään nimen muuttaminen osoittautu liian vaikeeks) ja kaikin tavoin paska. Nyt ei sit oo meseäkään ollenkaan. Mitähän vittu seuraavaks? Joudun SOITTAMAAN ihmisille jos on asiaa? Vitun nykyaika :curs:

http://www.miranda-im.org/

Toimii mesen tunnuksilla.

E: Tai noh, enpä tiijä onko tuo äkkiseltään yhtään helpompi käyttää :D Toimii se ainakin paremmin ku mese.

E2:
Maksoin eilen itteni kipeäksi ku menin kattoon Teatrialle Amorphista ja soittivat vaan kaikista vanhimmat biisit jotka on ihan SONTAA!! perkele

No tuon ei ois pitäny tulla kovin yllätyksenä. Eikös sen kiertueen nimiki ollu "Magic & Mayhem (Tales From The Early Years)" eli sama mikä nyt ilmestyneellä levyllä, jossa soittavat vanhoja uudelleen levytettyjä biisejä.

Maksoin eilen itteni kipeäksi ku menin kattoon Teatrialle Amorphista ja soittivat vaan kaikista vanhimmat biisit jotka on ihan SONTAA!! perkele

Lähes viikon olin kipeänä ja tänään menin reenaamaan niin ei oikeen reenit kulkenu. Vähän kyykkäilin ja tein penkkiä sekä vedin leukoja. Kait tuostakin nyt jotain hyötyä oli. Parempia reenejä odotellessa...

Vittu että VITUTTAA olla aina yhtä persaukinen! Ei elämässä oo oikeesti mitään järkeä. Moneen vuoteen en ole enää elännyt itteni takia vaan aina vain juossut muiden pillien mukaan saatana. Vois vaikka hirttää ittensä, jos olis pokkaa.

Kyllä itsekin tekisin ulkonäöllisesti mielummin leukoja kuin penkkiä. Ja kaiken lisäksi leuoissa vatsakin ottaa osumaa, kun yrittää pitää liikettä hallittuna.

Mut hei jätkät eikös se kumminkin mene niin että hauis on se mikä näkyy ja penkki se mitä kysytään :D taitaa olla jostain rhp-raamatusta tuokin lausahdus :)

Voi Luoja, että osaan olla jumissa taas tän esseeni kanssa! Katoin kysymystä ja mietin et "Justjoo, täähän on ihan helppo!". Sit aloin suurempia miettimättä kirjoittaa ja nyt, laajan taustatyön ja 1000 sanan jälkeen olen sitä mieltä, että olisi pitänyt tehdä kokonaan eri aiheesta. Olen kuitenkin liian laiska heittämään kaikkea tehtyä työtä hukkaan ja aloittamaan alusta, joten tässä sitten kärvistellään ja koitetaan miettiä et miten tohon paskaan saisi mitään järkeä. Tää on just tää inhottava tunne mikä tulee välillä esseitä kirjoittaessa, sellanen et tietää jo kirjoittaessaan, että nyt mennään kysymyksen ohi. Kuitenkaan ei oikein osaa selvittää tilannetta mitenkään, vaan se ratkaiseva älynväläys puuttuu. Yleensä tää älynväläys on just se seikka, mikä erottaa keskinkertaisen esseen loistavasta. Enkä suostu kirjoittamaan keskinkertaista esseetä, joten tässähän sitten nakerretaan kynsiä vitutuksessa, luetaan journaaleja ja odotetaan inspiraatiota :jahas:

Ainiin ja sen jälkeen kun olen saanut tuon osan kirjoitettua, jäljellä on vielä yhteensä 3500 sanaa. FML.

^ postejasi lukiessa on tullu selväksi että asut englannissa ja oot vissiin tarjoilijan töissä, vai kuinka? käytkö siinä ohella jotain koulua ku kirjotat esseitä?

itteä vituttaa ku paikkakunnan salilla on tullut vesivahinko, arviolta 1-2kk menee remontissa, nyt ku ois taas motivaatiota tavallista enempi reenailla. omalla painolla pitänee vedellä leukoja ja punnerruksia kotosalla ym.

^ postejasi lukiessa on tullu selväksi että asut englannissa ja oot vissiin tarjoilijan töissä, vai kuinka? käytkö siinä ohella jotain koulua ku kirjotat esseitä?

Eka meni oikein :) Olen siis päätoimisesti yliopistossa, opiskelen lakia ja bisnestä (onko se nyt sit taloustiede ? emmäätiä) ja teen baarimikon hommia parina iltana viikossa siinä ohella. Nyt oon kuitenkin joululomalla, mikä ei ole oikeasti loma, koska pitää kirjoittaa näitä typeriä esseitä :jahas:

Back
Ylös Bottom