Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Njoo, jokainen tavallaan :)

Eikä peruspositiivisuus tarkoita sitä, ettei ikinä mikään vituttaisi. Se olisi jo epäluonnollista... Yleisesti ottaen mulla on kuitenkin enemmän iloisia kuin vituttavia hetkiä ja jaksan kyllä hymyillä, vaikka asiat eivät menisikään ihan putkeen.

Joutuu kyl komppaan Alyssaa täs. Elämä on paljon helpompaa ja mukavampaa ku ei oo naama norsunvitulla jo valmiiks, ja saa itekki hyvän mielen ku hymyilee muille. Eikä se, että on positiivinen ihminen meinaa sitä, et jatkuvast hymyillään, se on idiootin näköstä :D

Hammas särky ja aina nii ihana KELA! On toi laitos kyl uskomatonta paskaa taas kerran. Olivat ottaneet tuista joita olin jo venannu 6vk 120e vähennyksiä koska mulla on olevinaan takasmaksettavaa jota ei todellakaan pitäis olla. Mikäs tässä vuokran ja laskujen jälkee pari hassuuu kymppii jäis tilille..huhu -.-

Hammas särky ja aina nii ihana KELA! On toi laitos kyl uskomatonta paskaa taas kerran. Olivat ottaneet tuista joita olin jo venannu 6vk 120e vähennyksiä koska mulla on olevinaan takasmaksettavaa jota ei todellakaan pitäis olla. Mikäs tässä vuokran ja laskujen jälkee pari hassuuu kymppii jäis tilille..huhu -.-

heh, tuli kans opintotukipäätös ja siinä luki, että en saa mitää ennen toukokuuta. Milläköhän sitä ostaa ruokaa tän 5kk..

Hieman pistää toistaseks vituttamaan... Oon 15-vuotias poika ja tossa ollu jonkun verran selkäkipuja jne... Ja menin sitten lääkärille röntgeniin ja verikokeisiin. Kokeissa kaikki ok, mutta kuvassa näkyy, että muka joku alkava osteoporoosi. Siismitävittua, nuori kolli ja vanhojen akkojen tauteja täällä povataan ja suunnitellaan koko tulevaisuutta uusiksi. Ei sais reenata raskailla painoilla jne, miten tässä mitään vitun kehitystäkään enää luulee saavansa. Kaiken lisäksi se, että oon aina ollu isoin ja jämeräluisin ja maitotuotteita vetäny samanverran päivässä mitä joku toinen kolmeen viikkoon. Ihan pikkusen alkaa keittämään kun joka perjantai alkaa hienosti, viime perjantaina soitettiin että musta on tehty rikosilmotus ja vaikka asia selviski, niin vielä tämä tälle perjantaille niin halleluja ja heihei...

E: Epäilen kyllä vahvasti että kun oon pientä dieettiä tässä vetäny vajaat pari kuukautta, että tää jotenki vaikuttas... Tiiä sitten.

Viimeksi muokattu:
On taas se aika vuodesta. Nimittäin auton katsastusaika! Eikai siinä, painelin asemalle --> hylsy tuli, käyttöjarrun ja käsijarrun tehot liian alhaiset. Vein auton pajalle, jarrujen herkistys ja käsijarrun säätö. Takas asemalle --> hylsy tuli, käsijarru liian tehoton, siis vittu käsijarru, jota en ikinä edes käytä koska mulla on ooppeli ja se jäätyy talvella tai menee jumiin muuten vaan. Oon nyt varmaan tosi iso liikenneturvallisuusriski kun ajelen tuolla autolla minkä käsijarru ei pidä tarpeeksi :jahas:

:offtopic: Olen itsekin aina ihmetellyt, minkä helvetin takia tuon käsijarrun kanssa ollaan niin helvetin tarkkoja. Ainoa keksimäni tilanne, jossa tehokkaasta käsijarrusta on hyötyä on se, että auto pitää jättää saatanan jyrkkään mäkeen yksikseen moottori käynnissä (ja ei tämäkään ole mikään aito tarve, sillä moottorin voi ihan hyvin sammuttaa). Itsekään en käytä käsijarrua käytännössä ikinä.

Kerran muistan uutisen, jossa auto lähti valumaan itsekseen, ja siinä päiviteltiin että voi voi kun oli unohdettu pistää käsijarru päälle. Siis wtf, vaihteen jättämisestä päälle ei puhuttu mitään. Kuka edes pistää auton parkkiin jättäen vaihteen vapaalle? :wtf:

On taas se aika vuodesta. Nimittäin auton katsastusaika! Eikai siinä, painelin asemalle --> hylsy tuli, käyttöjarrun ja käsijarrun tehot liian alhaiset. Vein auton pajalle, jarrujen herkistys ja käsijarrun säätö. Takas asemalle --> hylsy tuli, käsijarru liian tehoton, siis vittu käsijarru, jota en ikinä edes käytä koska mulla on ooppeli ja se jäätyy talvella tai menee jumiin muuten vaan. Oon nyt varmaan tosi iso liikenneturvallisuusriski kun ajelen tuolla autolla minkä käsijarru ei pidä tarpeeksi :jahas:

Tärkein kohta lihavoituna koko postista, loput on pelkkää seurausta siitä..

:offtopic: Olen itsekin aina ihmetellyt, minkä helvetin takia tuon käsijarrun kanssa ollaan niin helvetin tarkkoja. Ainoa keksimäni tilanne, jossa tehokkaasta käsijarrusta on hyötyä on se, että auto pitää jättää saatanan jyrkkään mäkeen yksikseen moottori käynnissä (ja ei tämäkään ole mikään aito tarve, sillä moottorin voi ihan hyvin sammuttaa). Itsekään en käytä käsijarrua käytännössä ikinä.

Joo ihan vittuiluahan toi melkein on jostain käsijarrusta nillittää. Vaihde silmään parkissa niin ei se minnekään lähde vaikka olisi pieni mäki.

Tärkein kohta lihavoituna koko postista, loput on pelkkää seurausta siitä..

Pakko myöntää että ihan perseestä toi b-vectran käsijarru, ainakin oman autoni. Muutenhan toi on ihan kurko vehje, kulkee ku luotijuna eikä petä ikinä.

Meiän salilla treenaa joku jätkä pelkästään leukoja. En oo koskaan nähnyt sen tekevän mitään muuta. :hyper:
Pitää aika pitkiä ehkä 2-3 minuutin välejä sarjojen välissä. Välillä oon aloittanut omat treenin siitä missä on leuanveto suorituspaikka, ja sitten kun oon treenin lopussa n.45min- 1 tunnin kuluttua mennyt vielä tekemään jotain siihen. Niin kukas se siellä vieläkin veivaa leukoja. :D

190kg "kulmasoutuja" tää penkkikeisari ainakin veteli. En mä kyllä kovin kauaa ala katella, jos se pistää monta sataa kiloa rautaa tankoon ja hajottaa/vääntää tangot. Aivan älytöntä settiä. Kyllä jengi jo hieman katteli ja naureskeli keskenään :E

Edit: Piti vielä lisätä, että mikäköhän järki tolla on edes tulla tollasille kaupallisille ns. fitness-saleille, jossa ei ole niitä turvarautoja ihan kaikille muutenkaan. Pakko paukuttaa jotain ihan järjetöntä treeniä, vieden ainoan turvarautahäkin kolmeksi-neljäksi tunniksi.

Meiän salilla treenaa joku jätkä pelkästään leukoja. En oo koskaan nähnyt sen tekevän mitään muuta. :hyper:
Pitää aika pitkiä ehkä 2-3 minuutin välejä sarjojen välissä. Välillä oon aloittanut omat treenin siitä missä on leuanveto suorituspaikka, ja sitten kun oon treenin lopussa n.45min- 1 tunnin kuluttua mennyt vielä tekemään jotain siihen. Niin kukas se siellä vieläkin veivaa leukoja. :D

Kysy joskus piruuttas, mikä on kyseisen henkilön leukamaximi. Ei se iha pieni voi olla jos noin paljon leukoja vetelee oman teorian mukaan. :D

Pistetäänkö kisa pystyyn, arvataan päivä jolloin penkkikeisarilta menee selkä? Ilmottakaahan päivämääriä. ;)

Tässäpä kaksi syytä miksi kannattaa käydä samantien jututtamassa salin henkilökuntaa et antaa huomautus kaverille, että vaikkei sitä erikseen mainita, niin ei kyykkypaikkaa voi koko illaksi varata itselleen ja samoin tuosta, ettei ME-luokan rautoja saa lepuutella tangossa koko tätä aikaa.. Lepuskin Fressin ainoan hyvän mave-/kyykkytangon se meni jo vääntämään piloille ja taisipa rikkoa pari muutakin laitetta siinä sivussa. Parin hepun kans kun jututettiin kyseistä tyyppiä siitä mitä merkillistä jumppailua tää on, niin vastaus oli, et "hän on treenannut jo 12v. tällä menetelmällä ja tietää kyllä mitä tekee" - Teki mieli ohjeistaa et kun nyt on noinkin monta vuotta käytännössä pelkkiä staattisia toistoja alla, niin ehkä kolmannentoista treenivuoden vois aloittaa tekemällä sen ensimmäisen todellisen toiston ja samalla kenties laajentaa repertuaariaan muidenkin lihasryhmien kehittämiseen(jos nyt tälläkään ylipäätään mitään kehitetään)..

Seuraavassa treenissä taas kyykky vuorossa, jos polvet vaan sallii ja jos sankari on taas häkissä, niin varmaan tarvii mennä häätämään se pois...

Saa nähdä kuinka pian palaa pinna ja mä saankin punasen nenän :D

Voi helvetin kuustoista, meni kellosta ranneke paskaks ja kaiken lisäks tätä kelloa ei ilmeisesti valmisteta/myydä enää missään, voi vitun vittu.

Kyllähän siihen rannekkeen kuitenkin saa, vaikka itse kelloa ei enää valmisteta.

?

Mietin tässä just että paljonkohan tulee maksamaan, ruotsalainen valmistaja ja ranneke ei ole ihan normaali ranneke. Jos saa uuden rannekkeen niin saattaa maksaa yhtä paljon kuin uusi kello. Pitääpä ettiä maahantuoja jostain.

Back
Ylös Bottom