Kyllä, keltaisella audi TT:llä ajelee.
No ilmankos porukka niin kovasti kaveria moittii, normia suomalaista kateutta siis ku toinen pukkaa +500kg penkistä ja ajelee vielä sporttisella coupe Audilla....... :D:D:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, keltaisella audi TT:llä ajelee.
Oma saamattomuus. Miten helvetin vaikeeta se voi olla alottaa tenttiin lukeminen ajoissa, eikä sinä vikana iltana?
Oma saamattomuus. Miten helvetin vaikeeta se voi olla alottaa tenttiin lukeminen ajoissa, eikä sinä vikana iltana?
No ilmankos porukka niin kovasti kaveria moittii, normia suomalaista kateutta siis ku toinen pukkaa +500kg penkistä ja ajelee vielä sporttisella coupe Audilla....... :D:D:D
:hyvä:Sama, tässä pari päivää sitten oli ihan normikokeet (suht vaikeet) ni lukemista oli 20 sivua ja eiköhän pitäny lukee siitä puolet viimesenä iltana. Esim. jos lauantaina olis ollu koe niin hyvin olisin voinu lukee maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina alueen kunnolla läpi.
Noh jos ajattelisi sen verran pidemmällä tähtäimellä, että olisi varannut jatkolentoihin yms muihin aikatauluihin sen puolen tunnin jouston niin ei olisi noita ongelmia?![]()
Puhumattakaan siitä, miten paljon hyödyllisiä kontakteja olen onnistunut luomaan ja miten paljon peruspositiivinen elämänasenne avaa ovia.Raskas koealue on raskas...
Edit.
Mitä tulee jurouteen, niin en kyllä yhtään käsitä, miten joku voi tykätä yrmynä kulkemisesta... Luulisi sen olevan hirveän raskastakin! Mä en koe olevani feikki, vaikka hymyilen paljon, omaan hyvät käytöstavat ja olen kaiken kaikkiaan tosi avoin ihminen. Tykkään olla tällainen, elämä on paljon hauskempaaPuhumattakaan siitä, miten paljon hyödyllisiä kontakteja olen onnistunut luomaan ja miten paljon peruspositiivinen elämänasenne avaa ovia.
miten paljon peruspositiivinen elämänasenne avaa ovia.
Miten tollanen peruspositiivinen ihminen vierailee tässä threadissä päivittäin kertomassa tarinoita? ;)
Itse tykkään olla tällainen yrmy ja sulkeutunut.
Miten tollanen peruspositiivinen ihminen vierailee tässä threadissä päivittäin kertomassa tarinoita? ;)