Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Se on kyllä hassua, että jos suomalainen arvostelee suomea jollain tapaa, herättää se kansan riveissä heti kauheat "JOS ET PIDÄ NIIN PAKKAA KAMAS11" reaktiot. Ei kauhean tasapainoista.

Se on kyllä hassua, että jos suomalainen arvostelee suomea jollain tapaa, herättää se kansan riveissä heti kauheat "JOS ET PIDÄ NIIN PAKKAA KAMAS11" reaktiot. Ei kauhean tasapainoista.
Se on kyllä hassua, että joku vielä jaksaa valittaa jostain suomalaisten juroudesta. Suomalaiset on juroja ja hiljaisia mököttäjiä ja siitä ei mihinkään pääse, vaikka miten valittaa. Ei sellainen perusluonteenpiirre noin vain katoa koko kansan keskuudesta. Ja miksi pitäisikään? Ei ainakaan sen takia, että Alyssaa vituttaa. Mä en kyllä näe tässä suomalaisessa luonteenpiirteessä mitään mikä voisi alkaa vituttaa. Se on ihan normaalia. Ehkä johtuu osaksi siitä, että olen itsekin juuri samanlainen jurottaja, jolta on ihan turha odottaa keskustelunavausta. En puhu edes kotona eukolle, jos se ei jotain kysy. Perkele.

4 päivää kestänyt ~40 asteen kuume jatkuu.. Onneks lääkkeillä saa kuumeen pois, kunhan muistaa nappailla niitä tabuja. Ei tää muuten niin paha olis, mut oon veksissä osastolla :D. Kiitos Suomi!

Suomalaiset on aika perseestä, varsinkin naiset. Siitä huolimatta arvostan enemmän sitä, että ollaan avoimesti perseestä kuin sitä, että käyttäydytään ulkoisesti ystävällisesti ja sitten jossain vaiheessa tulee puukkoa selkään. Minusta suomalaiset on juuri siinä mielessä erikoisia, että julkisivua ei edes yritetä ylläpitää, ainakaan samaan tapaan kuin monissa muissa kulttuureissa. Toisaalta ehkä sitä kaurismäkeläistä juroutta pitäisi hiukan rajoittaa...

Kyllä se itteäki vitutti tulla takasin Suomeen USA:sta lämpimästä Floridasta tai Etelä-Ranskasta. Siellä oli halvempaa, mukavaa porukkaa ja mukava olla muutenkin. Ei siinä, onhan Suomen Sosiaaliturva loistava, ja muutenkin hommat toimii suht. hyvin täällä, mutta kyllä silti aina vituttaa nää hommat kuitenkin täällä. Ja kyllä, kun noissa isommissa paikoissa käy olemassa pitemmän ajan, niin tympii tulla takas tänne "junttimestaan".

Ja omasta mielestäni on typerää sanoa ihmiselle, että "Muuta sitten sinne!", kun kaikille se ei välttämättä edes ole mahdollista, joko raha/henk.kohtaisista syistä.

Mun mielestä suomalaisten parhaat piirteet ovat juuri jurous, sulkeutuneisuus ja kestoangsti.
Inhoan yltiöpositiivisia ja -sosiaalisia ihmisiä.
Suomessa on ihanaa! En kestäisi ehtaa small talk-kulttuuria.
Inhoan, jos tuntemattomat alkavat jutella mulle esim. bussissa, hississä, baarissa... Naapureitakaan en moikkaa :)
Ah tätä erakoitumisen ihanuutta!

Ahdistus iskee aina näin iltasin eikä uni tuu. Tuntuu, että ite pitäs olla niin helvetin täydellinen kaikessa että varmana todistais muille kelpaavansa "joukkoon", vaikkei sen niin pitäis mennä. Mä olen erittäin hyvä näin enkä tarvii muiden vakuutteluja. Silti tuntuu, ettei mikään riitä. Sais jo sen salikortin, että pääsis purkamaan näitä rautoihin...

Juuri meidän ihanien, mutta toisia meistä niin kovasti ärsyttävien luonteenpiirteiden ansiosta varmaan tämäkin kyseinen ketju on saanut alkunsa. Koska melko usein "minua, suomalaista" vituttaa, kui ihanaa. Ollaan niin masentunutta kansaa täällä kylmässä ja pimeessä, että johan se itsessäänkin nostaa vitutuskerrointa. Ja mä en kans ymmärrä mitä tänne pitää tulla jeesustelemaan. Jos ahistaa lukea toisten (omassa skaalassa) pieniä päänvaivoja ja vitutuksen aiheita, niin ei tartte vaivautua lukemaankaan näitä stna. Mä ainakin vittuunnun just niin pienistä asioista kuin huvittaa, vaikkakin se ei edes ole omista haluistani vaan heikoista hermoistani kiinni.

Juuri meidän ihanien, mutta toisia meistä niin kovasti ärsyttävien luonteenpiirteiden ansiosta varmaan tämäkin kyseinen ketju on saanut alkunsa. Koska melko usein "minua, suomalaista" vituttaa, kui ihanaa. Ollaan niin masentunutta kansaa täällä kylmässä ja pimeessä, että johan se itsessäänkin nostaa vitutuskerrointa. Ja mä en kans ymmärrä mitä tänne pitää tulla jeesustelemaan. Jos ahistaa lukea toisten (omassa skaalassa) pieniä päänvaivoja ja vitutuksen aiheita, niin ei tartte vaivautua lukemaankaan näitä stna. Mä ainakin vittuunnun just niin pienistä asioista kuin huvittaa, vaikkakin se ei edes ole omista haluistani vaan heikoista hermoistani kiinni.
Eks se kuitenki ole ihan vitutus tredin aiheen mukainen juttu jos jonkun vitutukset vituttaa??

Eks se kuitenki ole ihan vitutus tredin aiheen mukainen juttu jos jonkun vitutukset vituttaa??

Hmm. No joo, onhan se näkökulma tuokin. Mut eikös sellaistakin henkilöä, jota vituttaa näitä lukea, vituta melkoisen turha asia. Ja vieläpä asia, joka ei edes henkilöä itseään periaatteessa millään tavalla koske. Summa summarum...En siis ole sitä vastaan, että ilmaistaan oma vitutus aiheesta kuin aiheesta, mutta se, että arvostellaan toisten päänsäryn aiheita ei mun mielestä kuulu tänne.

Miten helvetissä Helsingissä pinkominen oli mun oma vika? En mä sitä konetta myöhästyttänyt. Ja miten bussista myöhästyminen oli oma vika? En EDELLEENKÄÄN pakottanut sitä konetta myöhästymään ja juuri koneen myöhästymisen takia vika bussi oli ehtinyt mennä. Olisiko mun sit pitänyt kävellä? No ainakaan ei olisi vituttanut maksaa taksista...

Noh jos ajattelisi sen verran pidemmällä tähtäimellä, että olisi varannut jatkolentoihin yms muihin aikatauluihin sen puolen tunnin jouston niin ei olisi noita ongelmia? :)

ajattelin tänään nopeuttaa töihin lähtöä ottamalla aamupalan (rahkan) mukaan ja syömällä töissä. No, perillä löyty sitten kiva ylläri laukusta, rahka (extran 500 g) oli räjähtänyt laukkuun. se siitä sitten

^ Pihtari !

Tämä +500kg penkkikeisari on rantautunut Olariumiin!
Kävin sunnuntaina 40min käsitreenin vetäsemässä. Koko treenin ajan seurasin innolla läskin koettelemuksia penkissä kun siinä semmonen 260kg tais olla. Neljä tai viis kertaa tais käydä tankoa koskettelemassa, ja joka kerta kaikki olariumin päät käänty siihen suuntaan. Osaa huvitti, osaa pelotti. Ei se tanko sieltä kuitenkaa mihinkää noussu =)

Olin just tulossa etsimään tuntomerkkejä tunnetuista idiooteista ja taidettiinpa saada kunnon vonkale verkkoon!

Kävin sunnuntaina 40min käsitreenin vetäsemässä. Koko treenin ajan seurasin innolla läskin koettelemuksia penkissä kun siinä semmonen 260kg tais olla. Neljä tai viis kertaa tais käydä tankoa koskettelemassa, ja joka kerta kaikki olariumin päät käänty siihen suuntaan. Osaa huvitti, osaa pelotti. Ei se tanko sieltä kuitenkaa mihinkää noussu =)

Olin just tulossa etsimään tuntomerkkejä tunnetuista idiooteista ja taidettiinpa saada kunnon vonkale verkkoon!

Oliko niin,että tällä seinähullulla on ajokortti ja auto? On pieni pelko,että kaveri saa tehtyä paljon enemmän hallaa itselleen ja ympäristölle jossain muualla kuin salilla. Ja silloin ei puhuta enää komediasta.

Oliko niin,että tällä seinähullulla on ajokortti ja auto? On pieni pelko,että kaveri saa tehtyä paljon enemmän hallaa itselleen ja ympäristölle jossain muualla kuin salilla. Ja silloin ei puhuta enää komediasta.

Kyllä, keltaisella audi TT:llä ajelee.

...mua ei yhtään, olenkin jo odotellut vastaavia veroja ja maksuja saapuvaksi, kun olen 20 vuotta puolustellut vuokra-asumistani kaikille omistusasuntointoilijakavereilleni.

Mut mua vituttaa tällä hetkellä se että joutuu maksamaan tv-maksua, vaikka kuinka väittää viranomaisille ettei ole mahdollisuutta vastaanottaa tv-signaalia. Kun on sana sanaa vastaan niin Virasto voittaa aina. Vaihtoehtona olisi tietysti päästää tarkastaja tunkeutumaan yksityisyysalueelleni, mutta ennenmmin kait sitten maksan sen 20 euroa kuussa.

Back
Ylös Bottom