Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Itse ajattelen asian kyllä niin, että kun kerran on useita tuollaisia komediavideoita tahtomattaan tehnyt ja sillä tietyn "maineen" hankkinut, niin sen jälkeen myös seuraavat videot ovat komediaa, vaikkeivat ehkä yksittäin tarkastellessa sitä olisikaan.

Kyllä ne viparit oli ainakin niin paljon päin vittua tehty kuin vain mahdollista, nyrkki oli puoli metriä kyynärpään yläpuolella ja suoritus muistuttaa enemmän hauiskääntöä kuin vipunostoja.

Jep. Eerjolla asenne kohillaan!! HC!!!!!!!!

Respektiä, täytyy kunnioittaa jäbän asennetta, itse en tuohon pystyisi yleisellä salilla vaikka olisin lyönyt kossupullosta vetoa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^ Sääret/reidet huutaa hoosiannaa. Hyvä liike, itse en vain tykännyt tuosta vaijerista jalkojen välissä.

Oon ihan vitun sanaton....

Taitaa olla vielä pakikksen poikia. :hyvä:

On kyllä vähä saman näkönen kunti mikä salilla pörrää hiphop-lakanassaan ja höpöttelee hapenottokyvystä ja sukeltamisesta ummet ja lammet. Tietää kaikesta kaiken. Joku vuos pari vanha video kun olis vielä ni avot.

Mulla on muuten samanlainen setti kotona ku tolla. Viiden pisteen vihje!

Pro-äijiltä on kovasti kopioitu maneereja, kuten tossa posetteluvideon lopussa kumarrus kämmenet yhdessä ja leuanvetovideon alussa ristinmerkin teko kädellä ennen suoritusta. :D

Kyllähän nuo videot varmasti on ihan hjuumorimielessä tehtyjä

Edit: Ja vielä tuo juoksuaskelein saapuminen treenisteissönille suoritusta tekemään hieman samaan tyyliin kuin Benedikt Magnússon :D

Kyllä mä mielelläni huutaisin lightweightiä ja yeah buddya jos vaan kehtaisin. Tai sitten "ain't nothin but a peanut!" aina KP-penkin päätteeks.

KIITOS kaikille postiivisesta kommenteista :). Katsokaa kaikki klippini vaan tubessa! Yritin muuttaa ääniraidatkin vähän parempaan 'treeni' musaan mutta ei.
Joo toi karusempi paikka on mun punttisali siellä sylki lentää ja kirolu kanssa mutta sinne ne kanssa jää. Enhän mä ny nii kova kundi oo että yleisillä saleilla psyykkaisin noin itseeni siinä vähän isommat karpaasit voivat ihmettelä: mitä toiki luule olavansa,
-mutta oikealla tiellä ollaan!

Loistava asenne Eerjolla kyllä, ettekö te muut muka huuda lightweight aina ennen kyykkyä? :O
Kyllä mäkin huutaisin, jos kehtaisin. Asenne on kyllä Eerjolla kohillaan. Ei ole kiellettyä treenata asenteella, vaikka ei olisikaan maailman vahvin 130-kiloinen testosika. Ei saa olla elämä liian vakavaa.

Näiden kommenttien jälkeen todella toivon että eerjo1 palaa muuuutaman vuoden päästä isompana ja vahvempana kuin kukaan uskaltaa edes haaveilla :D Jatka vaan samalla asenteella :)

Back
Ylös Bottom