Espoo vituttaa ihan suunnattomasti. Ihan oikeesti. Räjäyttäkää koko Espoo vittuun!
mikä vika espoos? :o pitäis näyttää sulle mistä espoolaiset miehet on tehty niin saattaisit olla toista mieltä ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Espoo vituttaa ihan suunnattomasti. Ihan oikeesti. Räjäyttäkää koko Espoo vittuun!
mikä vika espoos? :o pitäis näyttää sulle mistä espoolaiset miehet on tehty niin saattaisit olla toista mieltä ;)
Lopuksi kysyin, että onko heistä kumpikaan koskaan ajanut automaattivaihteisella autolla ja ylläripylläri, kumpikaan ei koskaan ollut ajanut saatika ollut koskaan automaattivaihteisen auton kyydissä, jos busseja ei lasketa.
No eri asia on varmaan, kun me yhessä sovittiin, että jokainen maksaa osuteensa loppusummasta. Mut hieno homma jos teillä toimitaan noin - meillä ei.
vittu! noh, tuskin oon ainut suomalainen, joka menee inssiä kolmatta kertaa ajamaan
vittu! noh, tuskin oon ainut suomalainen, joka menee inssiä kolmatta kertaa ajamaan
No perskeles. Siispä äkkiä lisäämään negatiiviset joka voimanostajan ohjelmaan. Kannattaiskohan tehdä ne ennen pakkotoistoja, vai tehdäänkö keskitetty hauiskääntö siinä välissä? Täytyy kokeilla niitä myös vedossa. Mutta missä komedia?
Mä en kanssa oikein ymmärrä näitä oman elämänsä sankareita jotka tulee pätemään asiasta, josta eivät tiedä hevonhelvettiäkään. Vähän sama asia kun mä lähtisin pätemään jotain autoista, kun en niistä tiedä yhtään mitään.
Viitaten siis kodarin sekoiluun.
Ettei menis offtopic.

Tuli nähtyä tossa äskön salilla lievää komediaa.
Neljä jotain puolituttua tuli puntille, kaikki n. 18v. Ensimmäisenä suunta penkille ilman venyttelyjä, ja suoraan lätkästään huntti tankoon.
Siinä vaiheessa aloin jo miettimään että saakohan tuo sitä ylös, no, saahan se ku perse on korkeemmalla kun ne telineet jossa tanko alunperin oli.
Penkkiä teki n. 1h kaikki neljä, vuorotellen sarjoja. Puolessa välissä toinen huomauttaa toiselle että mehän ei olla vielä tehty hauiksia :S siinä vaiheessa
pokka oli aika hankala pitää, ja samaan aikaan joukon "johtaja" kertoi toisille kuinka penkissä saa perse olla niin korkealla kuin haluaa, saa paljon enemmän
rautaa liikkeelle. Kertoi myös kuinka vitutti kun oli yhdessä välissä kokeillut perse penkissä eikä ollu satkua enää saanu ylös ni sanoi päättävänsä jatkaa runkkupenkillä.
Ainiin, kertoi vielä lopussa selkävaivoista ja kuinka sitä pitää venytellä kokoajan...