Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Lopuksi kysyin, että onko heistä kumpikaan koskaan ajanut automaattivaihteisella autolla ja ylläripylläri, kumpikaan ei koskaan ollut ajanut saatika ollut koskaan automaattivaihteisen auton kyydissä, jos busseja ei lasketa.

Mitä??? Miten tämä on nykypäivänä mahdollista? Mä olen viimeksi ollut manuaalin kyydissä yli kuukausi sitten kun frendi heitti lentokentälle ja hänellä ei ole omaa autoa, joten käyttää perheensä kakkosautoa, joka on siis manuaali.

No eri asia on varmaan, kun me yhessä sovittiin, että jokainen maksaa osuteensa loppusummasta. Mut hieno homma jos teillä toimitaan noin - meillä ei.

Tollasissa tilanteissa kannattaa yleensä samana iltana esim. kauppakasseja purkaessa sanoa, että tämä oli sitten niin ja niin paljon ja jaettuna henkilömäärällä se tekee about x euroa per nenä. Näin ei loukkaa ketään (tai ainakaan pitäisi loukata) eikä asia pääse unohtumaan.
Mä en ole kovin tarkka rahan suhteen, saatan illanvietoissa useinkin maksaa enemmän kuin muut, mutta ei se sinänsä haittaa, koska joinain kertoina maksan sit vähemmän. Pääasia että on hauskaa :)

Mulla on vitusti kouluhommia joululomaksi ja niitä tuntuu tulevan koko ajan vain lisää. En millään jaksaisi käyttää koko lomaani esseiden kirjoitukseen... Eihän noi mitään kovin pitkiä ole (2000-3000 sanaa), mutta kun niitä alkaa olla melkein 5kpl, siihen menee taustatyön kanssa paljon aikaa.

Edit. Noniin ja nyt sit mieskin on ilmeisesti kipeänä, eli en välttämättä saa seksiä. Fuuuuuuuuuuuck.

vittu! noh, tuskin oon ainut suomalainen, joka menee inssiä kolmatta kertaa ajamaan

Mua vitutti aikanaan suunnattomasti kun ekalla kertaa kusin inssin :D Mutta ei muuta ku rauhassa vaan miettimään mikä kusee ja opettelemaan hyviä toimintamalleja.

Vitun Black Friday !

No perskeles. Siispä äkkiä lisäämään negatiiviset joka voimanostajan ohjelmaan. Kannattaiskohan tehdä ne ennen pakkotoistoja, vai tehdäänkö keskitetty hauiskääntö siinä välissä? Täytyy kokeilla niitä myös vedossa. Mutta missä komedia?

No perskeles. Siispä äkkiä lisäämään negatiiviset joka voimanostajan ohjelmaan. Kannattaiskohan tehdä ne ennen pakkotoistoja, vai tehdäänkö keskitetty hauiskääntö siinä välissä? Täytyy kokeilla niitä myös vedossa. Mutta missä komedia?

Joskus lukenut jostain tutkimuksesta, jossa oli testattu tuon eksentrisen harjottelun tehoa. Ainakin taisi mikrovaurioita tulla reippahasti enemmän negatiivisilla toistoilla.

Ettei menis offtopic.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä en kanssa oikein ymmärrä näitä oman elämänsä sankareita jotka tulee pätemään asiasta, josta eivät tiedä hevonhelvettiäkään. Vähän sama asia kun mä lähtisin pätemään jotain autoista, kun en niistä tiedä yhtään mitään.

Viitaten siis kodarin sekoiluun.

selailin ketjua taaksepäin ja silmiini pisti FRESSIN PENKKIKEISARI :D Siinä vasta mies!

Käykö kyseinen henkilö vieläkin salilla? Onko jo yli 600kg raudat tangossa :D

Mä en kanssa oikein ymmärrä näitä oman elämänsä sankareita jotka tulee pätemään asiasta, josta eivät tiedä hevonhelvettiäkään. Vähän sama asia kun mä lähtisin pätemään jotain autoista, kun en niistä tiedä yhtään mitään.

Viitaten siis kodarin sekoiluun.

öö..siis sanoin epäileväni ettei negatiivisista ole hyötyä, en juuri muuta. Että sikäli tämä kommentti on paskaa.

Ettei menis offtopic.

Jospa olisikin tämä harvinaista. Mutta oikeasti näkee saleilla jamppoja jotka tappavat kaikki tempaisuilla ja työnnöillä. Ensin vedetään jollain hirveällä tavalla ylipainot pään päälle, ja sitten heilutaan 10m säteellä osuen telineisiin ja juomakippoihin. Lopulta tanko dumpataan randomina alas, mielellään vielä työntämällä lisää vauhtia tippumiseen. Ihme ettei kukaan kuitenkaan loukkaannu :confused:

Tuli nähtyä tossa äskön salilla lievää komediaa.
Neljä jotain puolituttua tuli puntille, kaikki n. 18v. Ensimmäisenä suunta penkille ilman venyttelyjä, ja suoraan lätkästään huntti tankoon.
Siinä vaiheessa aloin jo miettimään että saakohan tuo sitä ylös, no, saahan se ku perse on korkeemmalla kun ne telineet jossa tanko alunperin oli.
Penkkiä teki n. 1h kaikki neljä, vuorotellen sarjoja. Puolessa välissä toinen huomauttaa toiselle että mehän ei olla vielä tehty hauiksia :S siinä vaiheessa
pokka oli aika hankala pitää, ja samaan aikaan joukon "johtaja" kertoi toisille kuinka penkissä saa perse olla niin korkealla kuin haluaa, saa paljon enemmän
rautaa liikkeelle. Kertoi myös kuinka vitutti kun oli yhdessä välissä kokeillut perse penkissä eikä ollu satkua enää saanu ylös ni sanoi päättävänsä jatkaa runkkupenkillä.
Ainiin, kertoi vielä lopussa selkävaivoista ja kuinka sitä pitää venytellä kokoajan...

Tuli nähtyä tossa äskön salilla lievää komediaa.
Neljä jotain puolituttua tuli puntille, kaikki n. 18v. Ensimmäisenä suunta penkille ilman venyttelyjä, ja suoraan lätkästään huntti tankoon.
Siinä vaiheessa aloin jo miettimään että saakohan tuo sitä ylös, no, saahan se ku perse on korkeemmalla kun ne telineet jossa tanko alunperin oli.
Penkkiä teki n. 1h kaikki neljä, vuorotellen sarjoja. Puolessa välissä toinen huomauttaa toiselle että mehän ei olla vielä tehty hauiksia :S siinä vaiheessa
pokka oli aika hankala pitää, ja samaan aikaan joukon "johtaja" kertoi toisille kuinka penkissä saa perse olla niin korkealla kuin haluaa, saa paljon enemmän
rautaa liikkeelle. Kertoi myös kuinka vitutti kun oli yhdessä välissä kokeillut perse penkissä eikä ollu satkua enää saanu ylös ni sanoi päättävänsä jatkaa runkkupenkillä.
Ainiin, kertoi vielä lopussa selkävaivoista ja kuinka sitä pitää venytellä kokoajan...

:D ei ole uutta.. Minunkin salilla jossa treenaan käy samaa sakkia tosin aika harvoin: Penkkiä niin perkeleesti ja hauista loppuun> =Rinta&hauispellet. Tiedoksi niille: Ei penkki määrittele kaikkea vaikka todella hyvä yläkehon rasittaja onkin.

Back
Ylös Bottom