Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa joka helvetin asia just nyt. Voi vitunvittu. Huomenna sais olla 30 astetta lämmintä ja ilmotus että lunta ei sada enää koskaan taivaalta. Eikä ole alle 20 lämmintä IKINÄ!! Tänään on kyllä mennyt kaikki ihan päin vittua. Salillekkaan ei ois pitäny lähteä ollenkaan.

Tankoa saa ja pitää myös puristaa. Aika hyvin tommonen 35 kg ylätaljassa vetää miehen maihin ja sinkoaa kuin lingon suusta.:D

Oli hieman tuo ranteiden asentokin erikoinen. Liekkö sormenpäillä piteli kiinni. Muutenkin tukevan oloinen tuo itse laite... :D

Miten voi mennä miljoona pikkuasiaa samaan aikaan vituiksi aiheuttaen sen, että myöhästyin muutaman minuutin töistä?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Vittukun ulkona ei ole 21,7 astetta lämmintä ja 70% auringonpaistetta ja 30% pilvistä :curs:

VR.

Suorastaan säälittävää. Muutama hassu pakkasaste ja muutama sentti lunta massa ja TAAS junaliikenne aivan totaalisen sekaisin. Junien ilmoitustaulut on huvittava näky, jokaisen junavuoron kohdalla nuoli ja uusi aika. Vittu mitä paskaa.

Ei kyllä kateeksi käy junalla liikkuvia... Eiköhän se ole sama rumba taas edessä kun viime talvena.

Kuten myös aurausongelmien suhteen jos lunta taas tulee. Kalustoa ei ilmeisesti ole hankittu lisää, tai kaupunki ei ole hankkinut. Virolaiset pääsee taas lapion varteen!

e. Onneksi itse pääsen duuniin metrolla, metro harvemmin myöhästelee pahasti.

Voi saatana, mitenkä ootte raukka parat ennen selvinny talvesta hengissä? Nyt ei vielä ihan kauheesti oo pakkasta, mutta sitten kun tulee oikee talvi, niin varmaan vähintään kuolette kylmyyteen!

Mitä sä tuut tänne vinkumaan muitten vitutuksista. Talvesta ollaan joka vuosi selvitty, kiitos kysymästä. Se on totta, ettei vielä kauhean kylmä ole, mutta kylmä ku kylmä niin mua se vaan vituttaa, onko sitä tosia-asiaa noin vaikea sulattaa? Kannattaa vielä ottaa sellainen asia huomioon, että jos pakkasta on esim. 10 astetta ja tuulee 20 m/s niin toi tuuli tekee siitä säästä perkeleesti hyytävämmän.
Mutta sinähän, et tuota tiedä kun et varmaan koskaan olen joutunut huonommissa olosuhteissa taistelemaan.

Ja jottei ot:ksi mene, niin ottaa päähän se, että pyörässä on koko ajan jotain vitun vikaa. Vastoinkäymisiä vastoinkäymisten perään :(

Kyllähän sitä nyt selviää, selvisihän sitä armeijassakin leirit vaikka pakkasta oli -20. Ei se silti tarkoita etteikö se kylmä olisi totaalisen perseestä ja vituttaisi joka aamu töihin lähtiessä... Tietty voisi vetää toppapuvun päälle mutta sitten metrossa saisi slaagin.

Talvi ja kylmät ilmat on perseestä. Myöskin flunssa vituttaa ja väsyttääkin helvetisti.

Ps. Ei tossa kukaan oo sanonut, että ei selviäisi talven yli. Mua itteäni ainakin tuppaa vituttamaan kylmät kelit. Mun puolesta se +25 sais olla vaikka ympäri vuoden.

VITUN KYYLÄT! Pitäkää vittu huoli omista asioistanne. Isännöitsijä soitti äsken ja pyysi ottaan lämmityslaitetolpasta oman kelloviritykseni pois. Joku vitun apina oli menny käräyttään, että mulla on sellainen siinä kiinni. No, pääsinpä sitten samalla kertomaan mielipiteeni noista uusista tolpista, niiden kahden tunnin kiinteästä kellosta ja siitä miten vitun paskoja ne on.

Eipä siinä. Fiktiivistä hahmoa, Juha Bergiä, lainatakseni: "Mulle ei vittuilla". Virittelen sen kellon jumiin niin, että se antaa sähköä vuorokauden ympäri ja mulla tietysti lämppäri huutaa autossa samaa tahtia. Että haistakaa ite.

VITUN KYYLÄT! Pitäkää vittu huoli omista asioistanne. Isännöitsijä soitti äsken ja pyysi ottaan lämmityslaitetolpasta oman kelloviritykseni pois. Joku vitun apina oli menny käräyttään, että mulla on sellainen siinä kiinni. No, pääsinpä sitten samalla kertomaan mielipiteeni noista uusista tolpista, niiden kahden tunnin kiinteästä kellosta ja siitä miten vitun paskoja ne on.

Eipä siinä. Fiktiivistä hahmoa, Juha Bergiä, lainatakseni: "Mulle ei vittuilla". Virittelen sen kellon jumiin niin, että se antaa sähköä vuorokauden ympäri ja mulla tietysti lämppäri huutaa autossa samaa tahtia. Että haistakaa ite.

2kk myöhemmin:
VITUN MULKUT!!! HÄÄTÖ!!!

:D

Tämmöiset asiathan eivät vaikuta millään tavalla muihin talonyhtiön asukkaisiin. Sähkö tulee töpselistä jne.

Vituttaa vieläkin, kun avokki ilmoitti viime lauantaina, että on palavasti rakastunu johonki toiseen äijään. Ei sillä, etteikö siinäkin ois riittävästi, mutta kun on selvinnyt että melkein 2 vuotta eläny hyväuskosena täydessä valheessa. On kyllä niin uskomaton tarina, ettei meinaa itekään käsittää. Taidan avautua koko homman tuolla parisuhde-tredissä myöhemmin. Ei sillä että sitä kukaan uskois.

Ai saatana.

Toivottavasti on joku jonka kanssa voit jutella, helvetin vaikeita asioita yksin käydä läpi.

Ai saatana.

Toivottavasti on joku jonka kanssa voit jutella, helvetin vaikeita asioita yksin käydä läpi.

No juu, ei tässä tarvi ranteita auki vetää. Itse asiassa tieto kaikesta paskasta ei tässä tapauksessa lisännyt tuskaa, pikemminkin auttoi ymmärtämään toisen osapuolen käytöstä (joka ei varmaankaan sitä pystynyt täysin kontrolloimaan).

Tämmöiset asiathan eivät vaikuta millään tavalla muihin talonyhtiön asukkaisiin. Sähkö tulee töpselistä jne.
No hauskaa tässä on se, että kello oli siinä helpottamassa tolpan käyttöä, eikä niinkään lisäämässä lämmitysaikaa. Joskus kun olisi kiva saada auto lämpiämään muulloinkin kuin kerran päivässä aina samaan aikaan. Ton paskakellon kanssa täytyy aina kikkailla. Jos vaikka tulen töistä kotiin ja tiedän lähteväni tunnin päästä kauppaan, olisi auto kiva saada lämpiämään, mutta ton kellon kanssa se vaatii vitullista räpläämistä, eikä "virallisesti" edes onnistu sillä kellolla. Kunnon kellossa taas on nappi, josta saa kellon ohitettua ja virtaa saa juuri silloin kun haluaa yhdellä napin painalluksella.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Back
Ylös Bottom