Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

törmäsin eilen polvisiteiden sitomisvideoita ettiessäni aivan helmeen pariskuntaan opetusvideoiden alalla. Tsekatkaapaas ja lukekaa komentit :) tahtoo kans tommosen perstrainerin :) Aikamoisia opetusvideoita tolla naisella...

video

Fressillä? Siellä ainakin näkyy käyvän muutamia RH-sankareita tonttuilemassa ja kavereiden käytös on kyl ajoittain sen verran äänekästä ja ärsyttävää etten ihmettelis jos sanomista on tullut, kaikilla kun ei valitettavasti ole tuo salietiketti oikein hallussa...

Nuo eqq:n mainitsemat jantterit oli ennen sitä haukkapumppailua tehny jo tunnin penkki- ja vinopenkkisetin, jos siis on samat kaverit kyseessä. Melko :david:

törmäsin eilen polvisiteiden sitomisvideoita ettiessäni aivan helmeen pariskuntaan opetusvideoiden alalla. Tsekatkaapaas ja lukekaa komentit :) tahtoo kans tommosen perstrainerin :) Aikamoisia opetusvideoita tolla naisella...

video

WTF? Läski muija opettaa power liftingiä jossain parkkipaikalla? Muistakaa sitten, ettei mitään kaarta penkatessa. Muutoin ei pysty aamulla kävelemään...On tainnut tädillä mennä rasvat ja proteiinit sekaisin :D

Joskus olin myöhään perjantai-iltana salilla ja tosi hiljasta muuten mutta tää yks äijänkörmy kyllä kiinnitti huomion. Sillä oli hikipanta päässä, vihanen ilme päällä ja muutenkin sellanen leveät hartiat- lyhyt sikaniska näkönen tyyppi. Se oli varannu scottipenkin ja iskeny siihen joku 50kg ja nosteli ja ähki aina hetken ja sit marssi salin toiselle puolelle jossa sillä oli penkissä joku 120kg odottamassa ja siinä sitten mulkoili vihasena muita ja katteli et kiinnostaako ketään ku herra meinaa nostaa 120kg penkistä. Noh, todella hikinen ykkönen tuli. Pelkäsin jo että joutuu juoksee hätiin ku ei näyttäny nousevan. Katteli taas ympärilleen et näkikö kukaan. Marssi takas scotti penkin luokse ja ähki muutaman toiston ja takas penan luokse jne...

:jahas:

Tää tapahtu just äsken salilla. Olin just alottelemassa tekemään viimeistä sarjaa ranskalaista, kun salin ovesta pamautti reilun 50:nen oleva mieshenkilö, jolla päällä armeijakuvioidut housut joissa henkselit, t-paita ja kengät. No ei siinä mitään. Se tuli siihen mun viereen polkemaan kuntopyörällä. Rupesin siinä sit puskee kasia ranskalaisessa nii viimisellä toistolla rupee jo käsitärisee ja kaikkensa antaa niin se tokasee siitä vierestä aivan jumalattoman möreellä äänellä, että: "nouseehan se siitä, hehehe." Se oli ku suoraan Jopet showsta se sketsi missä sillä on ns. "kaks persoonaa" (airis kohvia.. =)). Eikä tähän auttanut yhtään se, että ennen salille tuloa olin lukenut juuri tätä threadia ja Teron ja Halli-Anan ja muiden toilailuista. Pikkusen rupes hymyilyttää kyllä siinä.Sit menin tekee lopuks parit kapeetpenat ja olin tulossa pukuhuoneeseen päin, niin tää polkee vielä pyörää ja tokasee:" On kyllä hieno paita sulla, he he he."

Toinen juttu tapahtu noin vuosi sitten samalla salilla, Vaajakosken Wellamon salilla. Tulin salille ja menin ekaks juomaan tilkan vettä, niinkuin minulla on aina tapana ekaksi salille pääsytäni. No, katoin sivusilmällä että joku on penkissä punnertamassa ja en kiinnittäny sit enempää huomiota, join vettä ja vähän venyttelin siinä. Sit käännyn ja katon sitä penkkaajaa niin se on punanen ku mikä ja tärisee ku myyrä pakkasella ja tanko rinnasta 10cm ilmassa. Kipasen siihen sit jeesaa sitä ja autan sen toiston loppuun. No eihän siinä, poika kiittelee avusta ja minä siihen sitten sanon, että eihän tää mitään. Paras oli sit ku kysyin siltä, että tais olla aika kova sarja? Poika vastaa ihan käsittämättömän tyynesti, kuin suoraan Elisan mainoksesta: "En mä nyt tiiä". Aiheutti kyllä väkisinkin pienen hymyn suunpieleen :)

PS. Tää on kyllä loisto thread. Mukava lukea, kun ei liian vakavasti näitä ota :)

Voi helvetin kuustoista, sain tänään kuulla pomolta että firmalla ei ole varaa uusia mun työsopimusta ens vuodelle. Joten se meinaa kortistoon joutumista.. perkele!

Tervetuloa masennus ja pitäaikainen nuorisotyöttömyys. Vitun hienoa valtio että nostatte sikariportaan palkkoja ja potkitte osaavat nuoret työntekijät pellolle.

Sanomattakin selvää että nyt vituttaa ankarasti!

WTF? Läski muija opettaa power liftingiä jossain parkkipaikalla? Muistakaa sitten, ettei mitään kaarta penkatessa. Muutoin ei pysty aamulla kävelemään...On tainnut tädillä mennä rasvat ja proteiinit sekaisin :D

Joo, parasta kun toi oppilaskin pidättelee pokkaansa...

Mut tää on helmi...nyt tien miten tehdä forkut samalla ku kiristää noi siteet ja ei tarvi mitään veiviä ostaa :eek: Saas nähä pääsenkö tälle palstalle ku teen noin seuraavana jalkapäivänä salilla:hyper:

vireoo

Flunssa perhana se tännekin tuli. Piti maanantaina leikkiä kauppareissulla sankaria ja kävellä kotiin paljainpäin vesisateessa. Illalla sit alko painaa kurkussa ja nenäonteloissa. Kuumetta ei kuitenkaan eli huominen vielä lepoa ja sitten perjantaina salille. Silti jää kaks treeniä väliin.

Aikanaan kun lukion hyppytunnilla tuli käytyä kavereiden kanssa kylän ainoalla punttisalilla, sattui kyllä aika huvittava joskaan ei niin komediallinen keissi. Reenattiin siinä jotain tai varmaan enemmän vaan keskityttiin paskanpuhumiseen, kun joku alkaa ryskyttää salin ovea. Mennään tietysti avaamaan, paskaako se meidän murhe on onko sillä oikeasti korttia vai ei. Sieltä tulee sisään eräs kylän takavuosien teinikovis (linnassa istunut kuulemma välissä), muijansa mukanaan. Marssii suoraan penkkipunnerruspaikalle farkut jalassa, lastaa tankoon 210 kilon edestä rautaa ja nostaa siistin kolmosen ilman turhia lämmittelyjä, ilman mitään pompautuksia tai muita fuskuja. Jättää painot siihen ja marssii pois salilta. Kyllä siinä oltiin sen jälkeen vähän aikaa melko hiljaista poikaa, ei tullut ekana mieleen ruveta huutelemaan että kerääs homo ne painos takas telineisiin siitä :)

Sitten tämän tuoreemman, pari kuukautta kestäneen sali-innostuksen aikana on toki kerennyt näkemään jo noita ylisuurilla painoilla riuhtojia summuita, mutta eniten mieleen jäänyt yksi hoikka jätkä joka teki valehtelematta vähintään kolmisenkymmentä noin viiden toiston sarjaa maastavetoa, koko ajan samoilla painoilla. Ja välissä se viiden minuutin lepo, tietysti. Se teki sitä ennenkö tulin ja jäi tekemään sitä kun olin lähtenyt puolentoistatunnin päästä. En mä väitä reenaamisesta vielä mitään tietäväni, mutta tuon metodin hyöty jäi kyllä itselle vähän kyseenalaiseksi.

Joo, parasta kun toi oppilaskin pidättelee pokkaansa...

Mut tää on helmi...nyt tien miten tehdä forkut samalla ku kiristää noi siteet ja ei tarvi mitään veiviä ostaa :eek: Saas nähä pääsenkö tälle palstalle ku teen noin seuraavana jalkapäivänä salilla:hyper:

vireoo

En nyt tosta kieputtamisesta itessään niinkään sanois, mut iskeppä kaverilles oikeesti maksimitiukkuutteen polviside pari kertaa ni voin kertoa et on forkut ihan juntturassa sen jälkeen. Ei nyt ehkä ihan treenistä käy mut kyllä ne pumppiin sillä saa :D

Vanhemman puolinen patu reenasi rintaprässillä ja pisti painot aika koville. Meidän salin prässissä pitää ensin vetää ne "kahvat" eteen ja sitten kiivetä sinne istumaan ja tehä reenit, nousta pois ja hitaasti ja varovasti laskea kahvat alas. Pappa teki reenit, nousi pois ja kun se rupes laskemaan niitä kahvoja, niin ne kahvat vetäs hirmusella voimalla ja pappa lentää kuperkeikkaa vastakkaiselle seinälle. Ei sille mitään sattunu, mutta kyllä sitä nauratti.

Toinen oli kun stadin kovin kundi (täys kusipää jätkä oikeesti) kävi tekemässä pari sarjaa penkkiä ja sitten hakkas vähän säkkiä. Sitten se lähti potkasemaan säkkiä ja potkas ohi, tämäkin jätkä vetää kuperkeikkaa (uhmaten fysiikan lakeja) ja kaatuu selälleen. Sitä ei naurattanu yhtä paljon ku meitä muita.

Unohtu viime postauksesta yläasteajan "kovimmat" jätkät. Tyypit oli salilla koittaneet, kuinka suurta rautamäärää voi kannatella prässissä jalkojen varassa. Eli ei siis mitään yritystäkään nostaa, vaan tyypit kehu sillä, että pysty pitää jalkoja suorina, vaikka prässissä oli painoa niin ja niin monta sataa kiloa. Vaatiihan se tietty luonnetta ja loputonta uskoa omia niveliään kohtaan :)

Vitun lumisade, saatana. Oikeastaan ensimmäinen kunnon lumisade täälläpäin ja heti vituttaa. Vituttaa koko vitun talvi. Vitun vitun vittu. Miten voi vihata talvea näin paljon? Niin kauan olen haaveillut muuttavani johonkin, missä ei tarvitse ikinä katsella lunta, mutta tuntuu vain niin vaikealta lähteä ihan uuteen ympäristöön.

Sekin vituttaa, kun tietysti pyörin täällä vielä vanhana ja kärttyisenä ja murisen yksikseni talvelle.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Vitun lumisade, saatana. Oikeastaan ensimmäinen kunnon lumisade täälläpäin ja heti vituttaa. Vituttaa koko vitun talvi. Vitun vitun vittu. Miten voi vihata talvea näin paljon? Niin kauan olen haaveillut muuttavani johonkin, missä ei tarvitse ikinä katsella lunta, mutta tuntuu vain niin vaikealta lähteä ihan uuteen ympäristöön.

Sekin vituttaa, kun tietysti pyörin täällä vielä vanhana ja kärttyisenä ja murisen yksikseni talvelle.

Eihän se talvi sinänsä ole mikään superhieno juttu, mutta viimekesän murhahelteisiin verrattuna tämä on oikein mukava keli :)

Eihän se talvi sinänsä ole mikään superhieno juttu, mutta viimekesän murhahelteisiin verrattuna tämä on oikein mukava keli :)
Ei ei ei. On ikävä niitä helteitä. Tosin olisi siitäkin nauttinut vähän enemmän, jos olisi joskus päässyt sitä lämpöä karkuun. Eli kotona voisi olla ilmastointi, niin saisi edes nukuttua. Mutta kyllä musta tuntuu, että viime kesä hakkasi nämä kelit sata nolla.

Kuten sanoin jo kesällä. Kesällä ei ollut juuri muuta vaihtoehtoa kuin kärsiä siitä vitullisesta paskasta (helteestä.).
Sisällä oli kuuma, ulkona oli kuuma, autossa oli kuuma, töissä oli kuuma, yöllä oli kuuma, joka vitun paikassa oli kuuma. Mitään ei juuri ollut tehtävissä. Nyt kylmässä taas asia on täysin päinvastainen. Kylmä ei ole kuin ulkona, ja jos se häritsee niin menee autoon, sisälle tai laittaa vain vaatetta päälle, you name it.

Back
Ylös Bottom