Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Miks vitussa kun koiralla (tai kissalla) on ripuli tai oksennutauti, niin pitää aina etsiä matto jonka päälle laatata??? Vitun elukat!

Äläs ny, ei se ehi sinne vielä tulla ku se hakee miut ensin. Nimimerkillä, saikulla stressin ja työuupumuksen vuoksi. Elämä ja treenit ja treenipitoinen elämä perseellään. Ja khyl, nyt ehkä vähäsen vituttaa.

Ookoo, sovitaan että sinä meet eka ja mä tuun perässä. Nähdään sitten toisella puolella. No ei vaiskaan. Kaipa me molemmat selvitään.

Huvittavin tapaus lienee kun paikallinen mikkihiiri klubi teki prässillä 3x30 sarjoja, 2x15kg lätkiä+kelkka. Prässi oli varattuna n. 2h jonka jälkeen klubi suuntasi ottamaan palautumisjuomaa pukukoppiin, joka jätkällä oli 0.5dl energiajuoma ja pussista söivät kauraryynejä.. tätä arvoitusta olen miettinyt hartaasti. Ehkä he tietävät jotain mitä minä en.

Virtsatieinfektio. Naisten vaiva, kun saa kylmää. Toiset saa flunssan, nii meitsi saa kusitulehduksen. Arvaas kumman valkkaisin, jos saisin valita.

Eilen oli salilla jonkun sortin sitsyeissöni päällä...
Fressillä? Siellä ainakin näkyy käyvän muutamia RH-sankareita tonttuilemassa ja kavereiden käytös on kyl ajoittain sen verran äänekästä ja ärsyttävää etten ihmettelis jos sanomista on tullut, kaikilla kun ei valitettavasti ole tuo salietiketti oikein hallussa...

Ei elukoilla sellasta tajua ole imo.
Ei niin, mutta ne kuvittelee että matolle tehdyt jätökset on helpompi peittää kuin lattialle tehdyt. Erityisesti valkoiset karvamatot ovat kovassa huudossa...

Kuulemma ainaskin koirat oksentaa matolle, koska liukkaalla lattialla lähtee helpolla jalat alta kun siinä oksennellessa kramppailee.

Tapahtuipa intissä leirin jälkeen gines-viikonloppuna, kun porukka oli ollut metsässä niin pitkään, että naisten polkupyöräkin alkoi näyttää hyvältä. Sunnuntai-iltana punttisali oli aivan täynnä, kun kenelläkään ei muutakaan tekemistä ollut. Paikalle pamahti sitten joku melko hyvännäköinen skapparimuija tiukassa pinkissä topissa ja yleisen reaktion voi sitten arvata. Oli se vaan niin koomisen näköistä, kun todella pienellä salilla on ~40 jätkää ja 1 muija ja jätkistä 35 käärii hihat ja alkaa perus irvistely ja hauiskääntöshow.

Tää viikko saikkua olkapäästä.. Vituttaa! Onneks ortopedi tänää.

Just ku olin kuulemassa uutta biisiä joka kuulosti hyvältä niin n. 30s kuluttua alkaakin justin bieber feattaamaa biisissä ja sit vaa ****** !!!! Ja biisihän tosiaan menetti potentiaalinsa sanoituksen ja lauluäänen suhteen sen takia. :roidrage:

Back
Ylös Bottom